Of ze zien het als een plek waar veel ongevaccineerden samenkomen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Zijn er nou zoveel besmettingen in sportscholen of hoe moet ik het me voorstellen? Volgens mij is dat gewoon een kansloze manier om de jongeren aan een prik te helpen.
In het zwembad moet je een QR hebben, geen mondkapje.quote:Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met snorkel en duikbril is zwembad te doen hoor![]()
Maakt niet uit, als ze niet willen dwingen dringen we ze een handje met QR op het werk en school.quote:Op maandag 1 november 2021 22:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
3 weken is prima, is mijn concert geweest
/egomodeoff
Edit: Nu nog met 1,5m aan komen kakken is wel echt een dooddoener voor vaccinatiebereidheid onder jongeren
Welke van de vele?quote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een vervelende vent zit daar bij Jinek zeg..
Die advocaat?quote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Sowieso vreselijk programma.quote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Dringende adviezenquote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah ja. Nu doen we het weer samen, is goed joh bruidegom. Ga toch weg man.
Die QR op het werk komt er dus, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah ja. Nu doen we het weer samen, is goed joh bruidegom. Ga toch weg man.
@chratnox kom er eens in.quote:Op maandag 1 november 2021 22:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Voor mij voelt dit als een opzetje naar qr codes op werk en op school over een paar weken.
Dit is nog kutter dan die avondklok.
Oprotten net die qr samenleving!
Verkapte vorm van we durven geen vaccinatieplicht af te kondigen dus we doen het maar zo.quote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die QR op het werk komt er dus, dat is wel duidelijk.
Ik heb het onheilspellende gevoel dat dit de volgorde is:quote:Op maandag 1 november 2021 22:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Voor mij voelt dit als een opzetje naar qr codes op werk en op school over een paar weken.
Dit is nog kutter dan die avondklok.
Oprotten net die qr samenleving!
Maar de steuntrekker die thuis zit kan nog altijd ongevaccineerd naar de moskee.quote:Op maandag 1 november 2021 22:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het onheilspellende gevoel dat dit de volgorde is:
- QR op de locaties waar nu over gesproken wordt
- QR op werk/school
Als die eenmaal ingevoerd zijn is de volgende stap 2G.
Vrijwel iedereen die deelneemt aan deze discussie is gewoon gevaccineerd hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk hier al die ongevaccineerden zenuwachtig worden![]()
Go Hugo!
Neehoor ik ga paar jaartjes ziektewet pakken als dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 1 november 2021 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk hier al die ongevaccineerden zenuwachtig worden![]()
Go Hugo!
Ik zou normaal gesproken denken BNW, maar nu geloof wel dat het die kant op kan gaan ja.quote:Op maandag 1 november 2021 22:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het onheilspellende gevoel dat dit de volgorde is:
- QR op de locaties waar nu over gesproken wordt
- QR op werk/school
Als die eenmaal ingevoerd zijn is de volgende stap 2G.
Ja, maar als je dat zegt wordt Sylvana boos op je.quote:Op maandag 1 november 2021 22:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar de steuntrekker die thuis zit kan nog altijd ongevaccineerd naar de moskee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |