Ik kijk bijna nooit. Heb niet het gevoel dat ik veel mis.quote:Op maandag 1 november 2021 23:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zaten ze vorige week ook al direct toen er paniek werd geschreeuwd door de politiek
Even de advocaat van de duivelquote:Op maandag 1 november 2021 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze motte eens wat aan het probleem gaan doen in plaats van de goedwillende burger steeds weer lastigvallen.
Ga vaccineren in de Schilderswijk. Biedt ouderen boosters aan. Zet Kerken aan de QR. Zink Urk af.
Dit is symboolpolitiek. En het definitieve failliet van Hugo de Jonge.
Beetje respect voor dat forum hè. Het is geen afvoerputje.quote:
Kan niet lang meer duren.quote:Op maandag 1 november 2021 23:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wanneer worden COR en BNW samengevoegd?
Men neme een stel vaccins en rijdt naar de lokale moskee. Aldaar vraagt men de lokale imam om het te promoten. Dit doe je een week of twee. Tadaa, de vaccinatiegraad is verhoogt. Je gaat door naar de volgende locatie.quote:Op maandag 1 november 2021 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Even de advocaat van de duivel
* Ga vaccineren in de Schilderswijk.
Hoe gaan we dat doen? Hoe haal die mensen over?
Hoezo gaat even duren? Hoeveel prikken zette de GGD per uur?quote:* Biedt ouderen boosters aan
Ik denk dat ze wel genoeg vaccins hebben liggen hiervoor. Gaat wel even duren voordat 60+ en al het onderliggend lijden is geprikt
En dat is dus een probleem.quote:* Zet Kerken aan de QR *Zink Urk af.
Een minister van het CDA? Gaat nooit gebeuren.
Je noemt wel wat symboolmaatregelen op hier hoor..quote:Op maandag 1 november 2021 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mondkapjes wel dan? Of het alcoholverkoopverbod na 20u?
Mag inmiddels wel.quote:Op maandag 1 november 2021 23:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wanneer worden COR en BNW samengevoegd?
Die gaan echt niet massaal ineens prikken als mensen van buiten de gemeenschap ermee bemoeien. Ook niet als de imam/whatever dat zegt. Tenminste dat denk ik echt niet.quote:Op maandag 1 november 2021 23:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Men neme een stel vaccins en rijdt naar de lokale moskee. Aldaar vraagt men de lokale imam om het te promoten. Dit doe je een week of twee. Tadaa, de vaccinatiegraad is verhoogt. Je gaat door naar de volgende locatie.
* Desgewenst kan op de plek van imam ook ‘chef buurthuis’/‘buurtwerker’/andere leider uit de gemeenschap worden gelezen.
Maar als de werkgever het zegt gaan we wel massaal prikken.quote:Op maandag 1 november 2021 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gaan echt niet massaal ineens prikken als mensen van buiten de gemeenschap ermee bemoeien. Ook niet als de imam/whatever dat zegt. Tenminste dat denk ik echt niet.
Een gedeelte wel omdat ze hun baan willen houden, groot deel ook niet gok ik.quote:Op maandag 1 november 2021 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar als de werkgever het zegt gaan we wel massaal prikken.
Ik heb niet de indruk dat men er massaal zo geharnast in zit hoor. Volgens mij is het ook een groot deel onwetendheid.quote:Op maandag 1 november 2021 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Een gedeelte wel omdat ze hun baan willen houden, groot deel ook niet gok ik.
Het overgrote merendeel wel vermoed ik, de gemiddelde Nederlander is niet bepaald vermogend genoeg om een half jaar onbetaald thuis te gaan zitten.quote:Op maandag 1 november 2021 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar als de werkgever het zegt gaan we wel massaal prikken.
Wie zegt dat dat zomaar kan? Ik mag hopen dat iedere ongevaccineerde een rechtsbijstandsverzekering heeft afgesloten. Advocaten gaan het nog druk krijgen.quote:Op maandag 1 november 2021 23:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel wel vermoed ik, de gemiddelde Nederlander is niet bepaald vermogend genoeg om een half jaar onbetaald thuis te gaan zitten.
Daar heeft de overheid sinds de avondklok de supermegaspoedappelprocedure voor, ik zou ten behoeve van Het Doel niets meer uitsluiten, niet vanuit de overheid, rechterlijke macht of handhavende tak.quote:Op maandag 1 november 2021 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat zomaar kan? Ik mag hopen dat iedere ongevaccineerde een rechtsbijstandsverzekering heeft afgesloten. Advocaten gaan het nog druk krijgen.
Of we vlakken gewoon af. Wat ik verwacht.quote:Op maandag 1 november 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Want een QR in de dierentuin gaat de gamechanger niet worden.
Dus we stijgen lekker door.
Nooit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:01 schreef Lurf het volgende:
Dat zou me wel overhalen om weer lid te worden.
Dat hoop ik echt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Of we vlakken gewoon af. Wat ik verwacht.
Omgerekend heeft UK bijna 4x zoveel inwoners als NL, bij ongeveer gelijk beleid.quote:
Jawel, dat is echt hoe dat soort gemeenschappen werken. Als de imam, of een ander vooraanstaand figuur in de samenleving, dat zegt dan gebeurt dat gewoon. Zal vast niet 90% worden, maar misschien wel 80% of 70%. Dat is echt hoe die gemeenschappen werken. De imam is echt wel een figuur waar men naar luistert, want moslims zijn niet tegen vaccinaties.quote:Op maandag 1 november 2021 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gaan echt niet massaal ineens prikken als mensen van buiten de gemeenschap ermee bemoeien. Ook niet als de imam/whatever dat zegt. Tenminste dat denk ik echt niet.
Heb je ook cijfers van IC- en ziekenhuisopnames vanaf het moment dat het aantal besmettingen zo hard omhoog gaan? Dat is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:13 schreef Grems het volgende:
Wat vinden we trouwens van Singapore?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitwerken van de vaccinatie ongeveer 6 maand na begin van de uitrol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |