Exact, daarom verwacht ik er niks meer van. In 1,5 jaar geen stap gezet om met oplossingen te komen, behalve vaccineren en zelfs daar waren ze traag in en nu weer met de boosters.quote:Op maandag 1 november 2021 20:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het probleem alleen is dat die maatregelen lapmiddelen zijn om tijd te kopen voor lange-termijn oplossingen. En die lange-termijn oplossingen zijn er niet, terwijl de maatregelen niet permanent uitvoerbaar zijn.
De golven lijken wel steeds lager te worden qua piek, in elk geval op de plekken waar de vaccinatiegraad aardig hoog is.quote:Op maandag 1 november 2021 20:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar hoe is dat probleem met mazelen dan opgelost? Het is niet zo dat we een wondervaccin hebben uitgevonden voor de mazelen, noch dat mazelen endemisch is geworden en is blijven circuleren.
Corona 'stoppen' krijg je alleen voor elkaar door de hele wereld 3 weken lang op te hokken en dan nog zit je met dierlijke besmettingsbronnen. Dus vergeet het maar.
Ik word en ben niet boos met wat kennelijk daarin ziet. Misschien dat wat duidelijk kan zijn in welke rol je iemand meent te moeten aanspreken.quote:Op maandag 1 november 2021 19:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kraamt onzin uit. Iemand komt met bewijs, inclusief bronnen, dat je onzin uitkraamt en je reactie is "ja, maar dat is propaganda".
Daarna wordt je boos als ik je erop aanspreek dat er geen discussie met je te voeren is.
Dit virus wordt ook endemisch. Maar pas wanneer zeg maar iedereen gevaccineerd/besmet is geweest. Maar bij mazelen heb je altijd antistoffen in je bloed en bij corona virussen niet. Daarom is de verwachting dat dit net als de andere coronavirussen 1 van de bekende verkoudheid virussen wordt. Die je meerdere keren in je leven zal besmetten alleen de eerste besmetting is zeg maar lastig (als je niet gevaccineerd bent).quote:Op maandag 1 november 2021 20:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar hoe is dat probleem met mazelen dan opgelost? Het is niet zo dat we een wondervaccin hebben uitgevonden voor de mazelen, noch dat mazelen endemisch is geworden en is blijven circuleren.
Corona 'stoppen' krijg je alleen voor elkaar door de hele wereld 3 weken lang op te hokken en dan nog zit je met dierlijke besmettingsbronnen. Dus vergeet het maar.
Als je oud en fragiel bentquote:Op maandag 1 november 2021 20:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit virus wordt ook endemisch. Maar pas wanneer zeg maar iedereen gevaccineerd/besmet is geweest. Maar bij mazelen heb je altijd antistoffen in je bloed en bij corona virussen niet. Daarom is de verwachting dat dit net als de andere coronavirussen 1 van de bekende verkoudheid virussen wordt. Die je meerdere keren in je leven zal besmetten alleen de eerste besmetting is zeg maar lastig (als je niet gevaccineerd bent).
Ik weet het ook serieus niet, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze daar met zoveel man zitten en dan echt niet verder komen dan QR-code bij dierentuinen en mondkapjes bij de kappers.quote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hier ben ik dus oprecht benieuwd naar - welke van die twee opties het is. Ik heb inmiddels geen idee meer.
De komende twee weken, met het Hugo antivirus protocol geactiveerd, worden cruciaal.quote:Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De golven lijken wel steeds lager te worden qua piek, in elk geval op de plekken waar de vaccinatiegraad aardig hoog is.
We hebben een aboquote:Op maandag 1 november 2021 20:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Anders @:viv en ik welLekker met z'n drieën ronddwalen bij Ouwehands
![]()
Ook bij mazelen heb je niet altijd antistoffen voor mazelen in je bloed. Antistoffen zijn namelijk alleen maar een specifiek, korte-termijn mechanisme van je afweersysteem voor als een besmetting zich voordoet.quote:Op maandag 1 november 2021 20:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit virus wordt ook endemisch. Maar pas wanneer zeg maar iedereen gevaccineerd/besmet is geweest. Maar bij mazelen heb je altijd antistoffen in je bloed en bij corona virussen niet. Daarom is de verwachting dat dit net als de andere coronavirussen 1 van de bekende verkoudheid virussen wordt. Die je meerdere keren in je leven zal besmetten alleen de eerste besmetting is zeg maar lastig (als je niet gevaccineerd bent).
Het kan twee dingen betekenen:quote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het ook serieus niet, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze daar met zoveel man zitten en dan echt niet verder komen dan QR-code bij dierentuinen en mondkapjes bij de kappers.
Ze zitten daar om beslissingen te nemen, maar zijn als de dood om beslissingen te nemen.
Wij ookquote:
Februari 2020, voordat het hier losging zei ik nog tegen @Viv ... "nou, hier zal het wel niet zo'n vaart lopen, want wij hebben veel kennis en kunde in huis, zullen er wel bovenop zitten".quote:Op maandag 1 november 2021 20:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het kan twee dingen betekenen:
1) Ze geloven daadwerkelijk dat de QR code het verschil maakt en zetten daar volledig op in
2) Dit zijn niet de maatregelen die ze eigenlijk willen nemen, dit is alvast de uitbreiding van de QR code zodat een overstap naar 2G straks zo effectief mogelijk is, met zo weinig mogelijk plekken waar een ongevaccineerde nog kan komen
Ik weet het echt niet meer, maar ik kan me niet voorstellen dat ze na Dansen met Janssen nog blind vertrouwen op de QR code.
Als je die grafiek op Nice ziet, van leeftijd opgenomen patiënten IC/verpleegafdeling, dan speelt de actie zich nu voor 85% inderdaad af bij 70+.quote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef Grems het volgende:
[..]
Als je oud en fragiel bent
[ afbeelding ]
De absolute top van de virologie en epidemiologie ter wereld zit bij het RIVM of is aangesloten midels het OMT. Mensen die wereldwijd honderden publicaties hebben en de grondlegger zijn van de technieken die nu gebruikt worden om zo'n pandemie te controleren.quote:Op maandag 1 november 2021 20:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Februari 2020, voordat het hier losging zei ik nog tegen @:Viv ... "nou, hier zal het wel niet zo'n vaart lopen, want wij hebben veel kennis en kunde in huis, zullen er wel bovenop zitten".
Never been so wrong ....
Ze hebben alleen weinig kaas gegeten van gedragskunde blijkbaar.quote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
De absolute top van de virologie en epidemiologie ter wereld zit bij het RIVM of is aangesloten midels het OMT. Mensen die wereldwijd honderden publicaties hebben en de grondlegger zijn van de technieken die nu gebruikt worden om zo'n pandemie te controleren.
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat die er zo naast zitten.
Ik zag van het weekend wel wat mensen met mondkapje al in de winkel. Zal wel fifty fifty wordenquote:Op maandag 1 november 2021 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Denk je echt nog dat mensen mondkapjes gaan omdoen? Openbaar vervoer oké, maar de rest?
Ik verwacht er niet veel meer van de komende tijd.
Denk dat dit inderdaad ons probleem is.quote:Op maandag 1 november 2021 20:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ze hebben alleen weinig kaas gegeten van gedragskunde blijkbaar.
Ik denk dat dit de kern is. Klinische virologie zullen ze ongetwijfeld alles van weten, maar een dynamische samenleving is andere koek.quote:Op maandag 1 november 2021 20:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ze hebben alleen weinig kaas gegeten van gedragskunde blijkbaar.
Als zelfs de top van de wetenschap niet het goede antwoord heeft, dan rest volgens mij slechts de conclusie dat de mens het niet altijd kan winnen van de natuur.quote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
De absolute top van de virologie en epidemiologie ter wereld zit bij het RIVM of is aangesloten midels het OMT. Mensen die wereldwijd honderden publicaties hebben en de grondlegger zijn van de technieken die nu gebruikt worden om zo'n pandemie te controleren.
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat die er zo naast zitten.
Ikke nie! Maar zoals het er nu staat is het toch ook bijna nergens? Tenzij morgen toch winkels er bij komen.quote:Op maandag 1 november 2021 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Denk je echt nog dat mensen mondkapjes gaan omdoen? Openbaar vervoer oké, maar de rest?
Ik verwacht er niet veel meer van de komende tijd.
Omdat ze denk ik zelf ook wel weten waar de pijn zit... Maar als ze dat benoemen en beperken ben je racistisch bezig, is het discriminatie of schendt je de grondwet.quote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het ook serieus niet, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze daar met zoveel man zitten en dan echt niet verder komen dan QR-code bij dierentuinen en mondkapjes bij de kappers.
Ze zitten daar om beslissingen te nemen, maar zijn als de dood om beslissingen te nemen.
Voordeel is weer dat de griep heel erg mag zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 20:03 schreef Grems het volgende:
[..]
Sterk staaltje predictive programming wel, ligt niet aan de myocarditis van 3 maanden geleden jongens het was de griep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |