abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 november 2021 @ 19:14:05 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202002417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wanneer ga je? Ik de 16e, daarna vast tips :D
Dan ben ik al weer terug :s)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 2 november 2021 @ 19:27:22 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202002869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Dan ben ik al weer terug :s)
Dan kan je mij tips geven :D
pi_202003202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja. Verschil kan wel de helft zijn. Zeker als het echt heel koud is.

Nou, bij het UWV houden ze elkaar ook aan het werk. Ik moest een werkplan opsturen (had ik gedaan maar vast niet goed), dus gisteren weer verzonden. Kreeg ik vanochtend een bedankje en de mededeling dat ik binnen 5 dagen een reactie van iemand daarop zou krijgen. En een uur later kreeg ik dat. Dus 2 verschillende mensen bekijken dat, en 1 (de senior nogwat) gaf een "inhoudelijke" reactie.

Vanochtend belde de oud collega waar ik volgende week een cursus ga doen. Fijn bijgekletst (en heel wat nieuwe dingen gehoord over het komende traject)
Wat is dat UWV druk met de mensen :o Was dat altijd zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202003476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat is dat UWV druk met de mensen :o Was dat altijd zo?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ruim 35 jaar geleden ben ik ook een tijdje werkloos geweest in combi met uitzendwerk. En toen moest ik iedere week een briefje brengen met een overzicht van alle sollicitaties.
Heb toen wel ruim een uur in de wachtkamer gezeten voor een afspraak. Zag steeds een meneer langslopen met de telegraaf onder z'n arm en een kop koffie. Liep van links naar rechts en weer terug. Paar keer gevraagd aan de receptioniste of ik niet vergeten was. "nee maar ...is druk". Eindelijk mocht in naar binnen. Ik hoef vast niet te zeggen met wie ik de afspraak had.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202004685
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef AnneX het volgende:

nu kijk ik ondertussen de hh van kijken zonder kopen.
@:Candaasje al ben je specifiek in aangeven van je keuzes: Roos gaat haar eigen gang. :X
Ze heet Rooth hier in huith :D
pi_202004916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb geen idee eigenlijk. Ruim 35 jaar geleden ben ik ook een tijdje werkloos geweest in combi met uitzendwerk. En toen moest ik iedere week een briefje brengen met een overzicht van alle sollicitaties.
Heb toen wel ruim een uur in de wachtkamer gezeten voor een afspraak. Zag steeds een meneer langslopen met de telegraaf onder z'n arm en een kop koffie. Liep van links naar rechts en weer terug. Paar keer gevraagd aan de receptioniste of ik niet vergeten was. "nee maar ...is druk". Eindelijk mocht in naar binnen. Ik hoef vast niet te zeggen met wie ik de afspraak had.
En toch en toch en toch..... wil ik hier iets van zeggen :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 02-11-2021 20:47:32 ]
pi_202005549
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:36 schreef Blues het volgende:

[..]
En toch en toch en toch..... wil ik hier iets van zeggen :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was toen het nog Arbeidsbureau was, heel lang geleden. En ik kon in zijn kamer kijken, de deur stond open er was niemand en daar was verder niets, een tafel en 2 stoelen (ver voor de computertijd). En ik durfde er niets van te zeggen, maar het was bekend, hoorde dezelfde verhalen toen ik, op eigen verzoek, een computer cursus ging doen, anderen hadden dezelfde ervaring, ze deden niets voor je
We have far more in common than that which devides us..
pi_202006008
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:20 schreef Candaasje het volgende:
Holy... :o

Ons bod was 30k boven de vraagprijs. Dus dezelfde kansloosheid ;( Ik wil denk ik ook niet weten hoeveel er uiteindelijk geboden is. In elk geval was het met voor de koper gunstigere voorwaarden.

Ik ergerde me trouwens overmatig aan het in de mail verkeerd spellen van mijn naam door de makelaar :') Prioriteiten, ik heb ze.
[..]
Wij hebben een soort half-koophuis. Ooit appartementje gekocht via de woningbouw met het Koopgarantsysteem. We zouden nu - geschat, want we moeten bij daadwerkelijke verkoop een taxateur laten komen - zo'n 40k overwaarde hebben. Als je het snel zeg - veertigduizendeuro- is het bijna niks :P Relatief dan hč; voor deze bizarre markt. Maar we hebben dus inderdaad wel een lichte voorsprong op huurders.

We hebben overigens geen aflossingsvrij, volledig annuīteiten. En nog 4,7% hypotheekrente. Die gaat gelukkig binnenkort wel naar beneden want dan loopt de hypotheek af. Alleen dan nog absurde VVE kosten (bijna 200 euro per maand. Echt van de zotte :{w )

Wat ons nu vooral nekt - naast het missen van flink veel overwaarde - is dat we voor deze huizenmarkt te weinig spaargeld hebben omdat ik de jaren hiervoor dus eerst weinig en daarna 3 jaar niet gewerkt heb. (En vooral heel veel geld gekost heb :+ ). En omdat ik gewoon niet zoveel verdien (Rond minimumloon). We moeten het hoofdzakelijk van mijn vriend zijn salaris hebben.
Jammer dat jullie bod ook is afgewezen! Het is eigenlijk echt belachelijk dat je met zo'n bedrag overbieden toch al weet dat je eigenlijk weinig kans maakt. :')

Spaargeld al hebben was fijn geweest. Maar zo snel als de huizen op dit moment stijgen, is toch ook eigenlijk gewoon niet bij elkaar te sparen.

Maarja, volgende poging misschien wel meer kans. We blijven hoopvol. *O*
pi_202006028
En eindelijk klaar met werken. Of, nouja, klaar. Het is genoeg geweest. Morgen weer een dag.
pi_202006074
Na al die (corona) tijden pakjes en Pakketten te hebben aangenomen, heeft de buurvrouw een postbox van 0,5 m x o,5 m op de tuinbank voor het huis gezet. Duidelijk beletterd.
Eerste pakje vandaag: paste niet erin.😂 Zij moest zelf het hardst lachen.

Verder bedacht ik vandaag dat @vlindertje89 (?) eigenlijk bakvisachtige avonturen beleeft als een Joop ter Heul 2.0
#Jopopinoloukicoclub.

Oh, en een appje van de Zangjuf: woensdag koorrep. als gebruikelijk.
Over volgende week en daarna vindt beraad plaats. 8)7

En donderdagavond hebben wij kaartjes voor het Theater! Vrijwel uitverkocht. w/

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 02-11-2021 21:49:46 ]
pi_202006688
Ben benieuwd hoe het volgende week bij fysiofitness gaat. De begeleidende therapeut heeft/wil geen vaccinatie en wil perse geen pcr test (want vloeistof op het staafje) en gelooft in een beetje complot en er is een echtpaar dat compleet wappie is (bij een computer storig zijn ze ervan overtuigd dat de overheid dat veroorzaakt)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:21:56 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202007105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd hoe het volgende week bij fysiofitness gaat. De begeleidende therapeut heeft/wil geen vaccinatie en wil perse geen pcr test (want vloeistof op het staafje) en gelooft in een beetje complot en er is een echtpaar dat compleet wappie is (bij een computer storig zijn ze ervan overtuigd dat de overheid dat veroorzaakt)
De werknemer hoeft geen CTB te hebben
Gezien de kans om gepakt te worden zullen ze wel de bezoekers ook niet gaan scannen. Of wel.
Let us know :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202007242
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]
De werknemer hoeft geen CTB te hebben
Gezien de kans om gepakt te worden zullen ze wel de bezoekers ook niet gaan scannen. Of wel.
Let us know :P
Het is een grote fysiopraktijk, die ook nog in hetzelfde gebouw zit als apotheek en 2 huisartspraktijken. Begreep dat hij een van de weinige binnen de praktijk is die overal tegen is.
Maar ik zal morgen wel weer alle complottheorieën te horen krijgen 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_202007349
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:27 schreef AnneX het volgende:
Na al die (corona) tijden pakjes en Pakketten te hebben aangenomen, heeft de buurvrouw een postbox van 0,5 m x o,5 m op de tuinbank voor het huis gezet. Duidelijk beletterd.
Eerste pakje vandaag: paste niet erin.😂 Zij moest zelf het hardst lachen.

Verder bedacht ik vandaag dat @:Vlindertje89 (?) eigenlijk bakvisachtige avonturen beleeft als een Joop ter Heul 2.0
#Jopopinoloukicoclub.


Oh, en een appje van de Zangjuf: woensdag koorrep. als gebruikelijk.
Over volgende week en daarna vindt beraad plaats. 8)7

En donderdagavond hebben wij kaartjes voor het Theater! Vrijwel uitverkocht. w/
Dit is van voor mijn tijd, dus zal je iets meer toelichting op moeten geven :D

Leuk van theater! Waar gaan jullie heen?
pi_202007834
Welke voorstelling @AnneX ?
pi_202007862
Besloten dat ik morgen NIET met de onbetrouwbare accu te werk ga.
Vind het gewoon stressverhogend en dat motte we niet hebbe nu :W

Dus auto en hopen dat de fietsenboer me snel belt voor doormeten. De bike moet toch zijn 1e beurtje krijgen over 2 weken.
pi_202007879
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Het is een grote fysiopraktijk, die ook nog in hetzelfde gebouw zit als apotheek en 2 huisartspraktijken. Begreep dat hij een van de weinige binnen de praktijk is die overal tegen is.
Maar ik zal morgen wel weer alle complottheorieën te horen krijgen 😂
Lijkt me zo lastig :X
pi_202008145
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:58 schreef Blues het volgende:
Besloten dat ik morgen NIET met de onbetrouwbare accu te werk ga.
Vind het gewoon stressverhogend en dat motte we niet hebbe nu :W

Dus auto en hopen dat de fietsenboer me snel belt voor doormeten. De bike moet toch zijn 1e beurtje krijgen over 2 weken.
Verstandig. Ik heb wel eens, toen ik een kutfiets had, om afstand te testen rondjes door de wijk gefietst om maar niet een pokke eind te hoeven lopen. Gelukkig dat het zo’n rotding was en ik hoefde maar zo’n 15 km te fietsen (verkocht voor 100 en was net nieuw)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202008154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit is van voor mijn tijd, dus zal je iets meer toelichting op moeten geven :D

Leuk van theater! Waar gaan jullie heen?
Bakvissengedrag. Joop ter Heul door Cissy van Marxveld https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cissy_van_Marxveldt nou ben ik niet van “voor de oorlog” , de boeken van moeders en tantes verslond ik ieder jaar als ik bij oma logeerde. Nu staan ze hier op de plank.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:57 schreef Blues het volgende:
Welke voorstelling @:Annex ?
We gaan naar Släpstick, (but name :X )voorheen Wereldband.
Morgen ben ik in het theater voor een afspraak met de studente. En blijkbaar zijn ze al een paar dagen daar aan het repeteren. w/

@Blues: verstandig van de accu perikelen. -O-

Sportschool wordt ws. ook mondkapjes bij verplaatsen, nou dan kan ik het net zo goed ophouden. En de Bieb, en het Theater. En de super.
Als nou die ongevaccineerden zich nou eens lieten vaccineren ~O> Echt, ik ken al drie 30-‘ers, jonge vrouwen, die niet willen. Precies als de Jonge zei: “ ik bn jong en gezond”. 8)7
pi_202008195
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bakvissengedrag. Joop ter Heul door Cissy van Marxveld https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cissy_van_Marxveldt nou ben ik niet van “voor de oorlog” , de boeken van moeders en tantes verslond ik ieder jaar als ik bij oma logeerde. Nu staan ze hier op de plank.
[..]
We gaan naar Släpstick, (but name :X )voorheen Wereldband.
Morgen ben ik in het theater voor een afspraak met de studente. En blijkbaar zijn ze al een paar dagen daar aan het repeteren. w/

@:Blues: verstandig van de accu perikelen. -O-

Sportschool wordt ws. ook mondkapjes bij verplaatsen, nou dan kan ik het net zo goed ophouden. En de Bieb, en het Theater. En de super.
Als nou die ongevaccineerden zich nou eens lieten vaccineren ~O> Echt, ik ken al drie 30-‘ers, jonge vrouwen, die niet willen. Precies als de Jonge zei: “ ik bn jong en gezond”. 8)7
Hier hebben die boeken ook de grote opruiming overleefd
We have far more in common than that which devides us..
pi_202008253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier hebben die boeken ook de grote opruiming overleefd
😂
pi_202008499
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bakvissengedrag. Joop ter Heul door Cissy van Marxveld https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cissy_van_Marxveldt nou ben ik niet van “voor de oorlog” , de boeken van moeders en tantes verslond ik ieder jaar als ik bij oma logeerde. Nu staan ze hier op de plank.
[..]
We gaan naar Släpstick, (but name :X )voorheen Wereldband.
Morgen ben ik in het theater voor een afspraak met de studente. En blijkbaar zijn ze al een paar dagen daar aan het repeteren. w/

@:Blues: verstandig van de accu perikelen. -O-

Sportschool wordt ws. ook mondkapjes bij verplaatsen, nou dan kan ik het net zo goed ophouden. En de Bieb, en het Theater. En de super.
Als nou die ongevaccineerden zich nou eens lieten vaccineren ~O> Echt, ik ken al drie 30-‘ers, jonge vrouwen, die niet willen. Precies als de Jonge zei: “ ik bn jong en gezond”. 8)7
Nee, overal waar je alleen binnen kan komen met een QR code hoef je geen mondkapje op. Dus ook niet in sportschool. Waar je openbare ruimte betreedt zonder een QR code te hoeven laten zien, daar moet een mondkapje op.

Verder las ik nergens wanneer dit nu in gaat 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202008513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, overal waar je alleen binnen kan komen met een QR code hoef je geen mondkapje op. Dus ook niet in sportschool. Waar je openbare ruimte betreedt zonder een QR code te hoeven laten zien, daar moet een mondkapje op.

Verder las ik nergens wanneer dit nu in gaat 8)7
Volgens mij as zaterdag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202008521
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens mij as zaterdag.
Ik zag ook al ergens vrijdag, maar misschien stond er 'vanaf vrijdag'. Nou ja, we zien het wel, ik heb meestal wel een mondkapje bij me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202008558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, overal waar je alleen binnen kan komen met een QR code hoef je geen mondkapje op. Dus ook niet in sportschool. Waar je openbare ruimte betreedt zonder een QR code te hoeven laten zien, daar moet een mondkapje op.

Verder las ik nergens wanneer dit nu in gaat 8)7
Oei, dank je voor de verduidelijking.👍🏼
Sportschool ging QR controleren, hoorde ik vanmiddag. Theater doet het bij optredens en film. Gedoe.
Net las ik wel een doorwrocht stuk in VK over nut en zin van allerlei maatregelen.
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Inhet digitale stuk ook vele links naar de diverse onderzoeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202008578
Ik vind mondkapjes stiekem ook wel fijn :@ En dan in mijn geval vooral tegen de griep :X Ben daar twee jaar achter elkaar heel erg ziek van geweest en in 2020 en 2021 dus (tot nu toe) niet ziek geweest. En omdat ik zo ziek werd van de griep vraag ik me ook af hoe ziek ik zou worden van covid. Kom dara liever gewoon helemaal niet achter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202008601
Voet rechts doet nog steeds pijn, voelt beetje als hielspoor, maar dan meer aan de binnenkant. Nou ja, ik loop moeilijk. Heb het gevoel dat het te maken heeft met de strakke steunkous, maar die draag ik ook alweer 5 maanden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202008666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Voet rechts doet nog steeds pijn, voelt beetje als hielspoor, maar dan meer aan de binnenkant. Nou ja, ik loop moeilijk. Heb het gevoel dat het te maken heeft met de strakke steunkous, maar die draag ik ook alweer 5 maanden.
Och ja, de stomme doelmatige steunkous. -O-
Misschien dat het de voetbelasting verandert? Zit een podoloog in het pakket? Een consult zķnder zooltjes anders.
(Zooltjes gaan van eigen bijdrage, hč, ¤ 180 oid!)

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 03-11-2021 00:59:37 ]
pi_202008831
Ik stond net om 2 uur s nachts mijn voorruit te krabben ;(

Morgen lekker vrij. Daar ben ik wel serieus aan toe. *O*
pi_202008848
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 02:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik stond net om 2 uur s nachts mijn voorruit te krabben ;(

Morgen lekker vrij. Daar ben ik wel serieus aan toe. *O*
😳

Nachtvorst!? . aan de grond!? Op 1.50 m.!?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')