Neem dat gewoon niet al te serieus. Genoeg gevaccineerden die ook tegen deze waanzin zijn. Ik ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:38 schreef Makrelis het volgende:
Wauw, nu wordt men al voor tuig uitgemaakt. Benieuwd hoe lang het nog duurt voor moordenaar.
Hoezo faalbeleid? Het virus grijpt gewoon nog steeds meedogenloos om zich heenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef ZarB het volgende:
Tjonge jonge. Gevaccineerd en nu dit weer. Wat een faalbeleid. Kut mondkapjes
Jahoor, als het merendeel van de zorg belast wordt door ongevaccineerden dan voer je de maatregelen door voor ongevaccinceerden of je verplicht een vaccinatie. Klaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo faalbeleid? Het virus grijpt gewoon nog steeds meedogenloos om zich heen
Alsof de regering daar wat aan kan doen
Dan gaan de normale gevaccineerde mensen en normale ongevaccineerde mensen op gevaccineerde fascisten jacht die onschuldige gezonde ongevaccineerde vaders, moeders, vrijgezellen en kinderen proberen uit te moorden d.m.v. een inkomens/werkverbod.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jahoor, als het merendeel van de zorg belast wordt door ongevaccineerden dan voer je de maatregelen door voor ongevaccinceerden of je verplicht een vaccinatie. Klaar.
Het is geen faalbeleid. We hebben te maken met idioten en gekken die zich niet willen vaccineren. Daarom moet 85% van de bevolking weer de gevolgen ondergaan. Dit land is geen democratie maar een dictatuur van krankzinnige minderheden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef ZarB het volgende:
Tjonge jonge. Gevaccineerd en nu dit weer. Wat een faalbeleid. Kut mondkapjes
Dan moet je daar gericht beleid op maken, niet iedereen pakken die wel heeft meegewerkt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:38 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Het is geen faalbeleid. We hebben te maken met idioten en gekken die zich niet willen vaccineren.
Veel zorgmedewerkers nemen ontslag als zij min of meer verplicht worden gesteld voor vaccinatie ..... en er is al een gigantisch tekort aan zorgpersoneel. Daarom durven de werkgevers niet door te zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:39 schreef Mondkapje het volgende:
Ziekenhuis OLVG in Amsterdam is tegen een verplicht vaccinatiebewijs voor de zorgmedewerkers, bezoekers en patiënten. ,,Een QR-code in de zorg is onacceptabel", meldt het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/binnenl(...)regelen-br~af04d575/
Bizar.
Best wel want het virus is geïmporteerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo faalbeleid? Het virus grijpt gewoon nog steeds meedogenloos om zich heen
Alsof de regering daar wat aan kan doen
Mee eens maar dit idiote land denkt daar in het algemeen anders over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je daar gericht beleid op maken, niet iedereen pakken die wel heeft meegewerkt.
De zorg is er voor iedereen, elke roker, drinker en motorrijder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:39 schreef Mondkapje het volgende:
Ziekenhuis OLVG in Amsterdam is tegen een verplicht vaccinatiebewijs voor de zorgmedewerkers, bezoekers en patiënten. ,,Een QR-code in de zorg is onacceptabel", meldt het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/binnenl(...)regelen-br~af04d575/
Bizar.
Waarom nemen ze ontslag?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:42 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Veel zorgmedewerkers nemen ontslag als zij min of meer verplicht worden gesteld voor vaccinatie ..... en er is al een gigantisch tekort aan zorgpersoneel. Daarom durven de werkgevers niet door te zetten.
Ik ben op niemand boos.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
Op wie moet ik nu boos zijn? Obese mensen, allochtonen, gelovigen?
Het is in 180 landen aanwezig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:44 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Best wel want het virus is geïmporteerd.
Nee joh. Vaccin weigeraars zijn alleen, tuig, tokkies, werklozen en mensen met een laag IQ. Denk niet dat genoeg zorgmedewerkers het vaccin weigeren om dit niet door te kunnen zetten dat zou namelijk in strijd zijn met dat constante wegzetten van ongevaccineerden als onderlaag van de maatschappij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:42 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Veel zorgmedewerkers nemen ontslag als zij min of meer verplicht worden gesteld voor vaccinatie ..... en er is al een gigantisch tekort aan zorgpersoneel. Daarom durven de werkgevers niet door te zetten.
Er gaat nu al een kwart van de inkomsten van het kabinet naar de zorg, dat staat los van COVID, dan praat je over bijna 90 miljard, nog meer is onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:50 schreef Cherni het volgende:
Vaccinatiegraad is circa 83%. De 100 ga je nooit halen. Tijdens de eerste golf zou een vaccinatiegraad van 76% voldoende moeten zijn. Ik ben benieuwd welke vaccinatiegraad we moeten gaan halen om van deze ellende af te komen en de zorg niet meer belast zal worden door corona opnames.
Er komt een punt dat je de zorg moet gaan uitbreiden ipv afschalen met een vergrijzende samenleving.
Maar die polarisatie en hardheid bevalt mij totaal niet.
Vergeet ook niet dat een heleboel kerngezonde mensen zich hebben laten vaccineren, want dan zijn we er vanaf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:50 schreef Cherni het volgende:
Vaccinatiegraad is circa 83%. De 100 ga je nooit halen. Tijdens de eerste golf zou een vaccinatiegraad van 76% voldoende moeten zijn. Ik ben benieuwd welke vaccinatiegraad we moeten gaan halen om van deze ellende af te komen en de zorg niet meer belast zal worden door corona opnames.
Er komt een punt dat je de zorg moet gaan uitbreiden ipv afschalen met een vergrijzende samenleving.
Maar die polarisatie en hardheid bevalt mij totaal niet.
Nu zijn Remy Bonjasky, Wesley Sneijder, erkende wetenschappers, huisartsen en zorgverleners ook al tuig. Keer aub terug naar de echte wereld.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:52 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee joh. Vaccin weigeraars zijn alleen, tuig, tokkies, werklozen en mensen met een laag IQ. Denk niet dat genoeg zorgmedewerkers het vaccin weigeren om dit niet door te kunnen zetten dat zou namelijk in strijd zijn met dat constante wegzetten van ongevaccineerden als onderlaag van de maatschappij.
Dan vrees ik het ergste.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er gaat nu al een kwart van de inkomsten van het kabinet naar de zorg, dat staat los van COVID, dan praat je over bijna 90 miljard, nog meer is onmogelijk.
Ik weet niet waar jij deze onzin vandaag hebt getoverd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee want gevaccineerden die geen corona hebben gehad verspreiden het virus sneller dan ongevaccineerden die corona hebben gehad en genezen zijn.
Nonsens, gevaccineerd betekent dat je er minder ziek van wordt in het algemeen en dus minder druk op de zorg legt, dat is de reden van vaccineren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee want gevaccineerden die geen corona hebben gehad verspreiden het virus sneller dan ongevaccineerden die corona hebben gehad en genezen zijn.
Nee het is allemaal tuig. Wie of wat ze waren voor het vaccin op de markt kwam maakt niet uit. De seconde dat ik zonder consequenties en in mijn hoofd zonder morele bezwaren een hele groep kon wegzetten was dat voor mij duidelijk. Zie je eigenlijk haal ik heel veel eigenwaarde uit het nemen van het vaccin dat maakt mij namelijk goed en anderen tuig. Zoals ik eerder heb gezegd ben je in mijn ogen zonder vaccinatie eigenlijk geen mens meer. Al je daden, wensen, dromen en basisrechten komen te vervallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nu zijn Remy Bonjasky, Wesley Sneijder, erkende wetenschappers, huisartsen en zorgverleners ook al tuig. Keer aub terug naar de echte wereld.
Wow!! Dit slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee het is allemaal tuig. Wie of wat ze waren voor het vaccin op de markt kwam maakt niet uit. De seconde dat ik zonder consequenties en in mijn hoofd zonder morele bezwaren een hele groep kon wegzetten was dat voor mij duidelijk. Zie je eigenlijk haal ik heel veel eigenwaarde uit het nemen van het vaccin dat maakt mij namelijk goed en anderen tuig. Zoals ik eerder heb gezegd ben je in mijn ogen zonder vaccinatie eigenlijk geen mens meer. Al je daden, wensen, dromen en basisrechten komen te vervallen.
Coronafascisme.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op![]()
Wat een onzin
Ik vind het best griezelig eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg kortzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |