nu nog het gratis testen voor toegang er af en dat betaald maken (of nog liever: het hele testen voor toegang)quote:Op maandag 1 november 2021 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Nou veel duidelijker ga je het niet krijgen toch welke groep je moet raken. Protip: Niet de gevaccineerden
Hij is in paniek omdat het spel uit is voor die dwarsliggers. De regering is duidelijk maatregelen voor ongevaccineerden aan het voorbereiden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie is er in paniek?
Het gaat erom dat er weer reguliere zorg wordt uitgesteld omdat de zorg het niet aankan. Dus moeten er weer maatregelen komen.
Het is allemaal niet zo moeilijk hoorheeft weinig met paniek te maken. Meer met hoe we de zorg hebben ingericht in Nederland.
De landmacht op elke hoek van de straat gaarne.quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En de 16-jarige minimumloner bij de supermarkt mag dat zeker gaan handhaven.
Waarom zouden we betalen voor iets wat helemaal niet nodig is?quote:Op maandag 1 november 2021 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
En laten we de zorg ook niet opschalen.
Gewoon uitrusten met een taser.quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En de 16-jarige minimumloner bij de supermarkt mag dat zeker gaan handhaven.
En waarom moet ik met een mondkapje gaan rondlopen omdat de IC vol ligt met ongevaccineerde obese allochtonen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie is er in paniek?
Het gaat erom dat er weer reguliere zorg wordt uitgesteld omdat de zorg het niet aankan. Dus moeten er weer maatregelen komen.
Het is allemaal niet zo moeilijk hoorheeft weinig met paniek te maken. Meer met hoe we de zorg hebben ingericht in Nederland.
om te voorkomen dat er nog meer ongevaccineerde in het ziekenhuis belandenquote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En waarom moet ik met een mondkapje gaan rondlopen omdat de IC vol ligt met ongevaccineerde obese allochtonen?
Omdat jij eraan meehelpt dat ze zich niet laten vaccineren met de grote hoeveelheid leugens die je al verspreid hebt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En waarom moet ik met een mondkapje gaan rondlopen omdat de IC vol ligt met ongevaccineerde obese allochtonen?
Ik heb gewoon aan mijn burgerplicht voldaan en heb antistoffen opgebouwd via natuurlijke wijze.quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij is in paniek omdat het spel uit is voor die dwarsliggers. De regering is duidelijk maatregelen voor ongevaccineerden aan het voorbereiden.
Inderdaad, en de overheid mag daaropvolgend weer bepalen wie wel of niet mee mag doen in de maatschappij.quote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel weer treurig dat dit topic laat zien hoe we tegenwoordig denken in vijandbeelden. Vax vs antivax. Iedereen mag zelf bepalen wat ze doen met hun lichaam en dat de IC's weer volkomen heeft voor een heel belangrijk deel te maken met dat het kabinet het niet voor elkaar krijgt (of de wil heeft) om de hoeveelheid plekken uit te breiden of zelfs in stand te houden. Ik heb mijn vaccinaties binnen, zou graag willen dat de rest van Nederland ze ook neemt, maar de hoofdverantwoordelijken voor de zorg zijn bezig mensen tegen elkaar op te zetten om zelf buiten schot te blijven.
Ik doe daar niet meer aan mij.
Het stuitte ook op enorme tegenstand, ook ik dacht dat Rutte zijn verstand had verloren toen hij begon over groepsimmuniteit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar is in het begin van de pandemie over gesproken een paar keer, ook in de persco's, maar ineens hoorde je het niet meer.
Net zo’n portret als onze Belgische minister van Gezondheid.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ongevaccineerde belast je onnodig de zorg en dan mogen er best maatregelen tegen je genomen worden. Alsdus dit risicogevalletje.
Kennelijk werkt de prik niet.quote:Op maandag 1 november 2021 15:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Waarom zouden we betalen voor iets wat helemaal niet nodig is?
Als iedereen netjes zijn prikje haalt is er helemaal niets meer aan de hand
Nee sorry, ik ga mij niet aanpassen voor volk wat onze samenleving al decennia cultureel gijzelt, en nu ook nog maatschappelijk. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:42 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
om te voorkomen dat er nog meer ongevaccineerde in het ziekenhuis belanden
Nou nee want dan mag je niet meer zelf bepalen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, en de overheid mag daaropvolgend weer bepalen wie wel of niet mee mag doen in de maatschappij.
Gewoon schaamteloos om na 2 jaar corona met zo'n vetpens nog steeds een grote bek over de ander te hebben. Ik zou het niet kunnen, maar ik ben dan ook geen politicus.quote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Net zo’n portret als onze Belgische minister van Gezondheid.
Ziet er niet zo veel anders uit dan menig 50+'er. Die kunnen lekker doorzuipen en vreten, is niks mis mee.quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ongevaccineerde belast je onnodig de zorg en dan mogen er best maatregelen tegen je genomen worden. Alsdus dit risicogevalletje.
Een probleem is dat veel gevaccineerden zich immuun en onbesmettelijk wanen. Bovendien voorkomt men verdere maatschappelijke tweedeling met collectieve maatregelen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Meer dan 80% heeft de vaccinatie in Nederland en maar 50% van de besmettingen komen uit deze groep. Blijkbaar wel dus.quote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk werkt de prik niet.
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)sismaatregelen-terug
Omdat je soms nu eenmaal zaken doet voor andere burgers als die zich daar beter bij voelen. Zoiets noem je goed burgerschap of wat over hebben voor een ander. Hoe erg is het. Ook ik geloof niet in de directe werking van mondkapjes aangezien het veelal verkeerd wordt toegepast. Maar het boeit me echt niks om dat te dragen als andere zich daar veiliger door voelen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Tot zover het narratief dat het vaccin goed getest is.quote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gek hé? Als je als regering 1.5 jaar zegt dat vaccinatie de uitweg uit de crisis is en dat alles na vaccinatie weer normaal gaat worden om maar zoveel mogelijk naïef volk over de streep te trekken. Wat had je dan verwacht, dat iedereen bang thuis blijft zitten na vaccinatie? Hou toch op, het moment om alle maatregelen los te laten is nu gekomen. Even door de zure appel heenbijten in de zorg. Als ik al mijn vrijheden weer terug krijg dan neem ik oversterfte op de koop toe.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een probleem is dat veel gevaccineerden zich immuun en onbesmettelijk wanen. Bovendien voorkomt men verdere maatschappelijke tweedeling met collectieve maatregelen.
kennelijk ben jij te dom om te begrijpen dat het niet om de besmettingen gaat maar de ziekenhuis opnamesquote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |