Als je zulke kortzichtige opmerkingen maakt ben je net zo'n stuk tuig.quote:
Ben benieuwd hoeveel % die dingen daadwerkelijk (weer) zal gaan dragen in de winkels/supermarkten. Ik was laatst toevallig met het openbaar vervoer en ontzettend veel mensen hadden 'm niet eens op en nog een deel had 'm niet eens goed op. In de Randstad boeit niemand het meer. De draagvlak is ontzettend afgenomen in vergelijking met het begin. En terecht natuurlijk, die flutkapjes helpen geen ene reet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist dit, ik heb hier helemaal geen zin in, kunnen ze die mondkapjes niet in hun reet stoppen(en dan bedoel ik Rutte en co) die dingen helpen toch voor geen meter , totale onzin, schijnbeleid is het
Heb ik je persoonlijk aangesproken? Hoop serieus niet dat je je aangesproken voelt want wat ik schreef was min of meer een herhaling van wat ik had geschreven in het topic waar de coronafascisten de dood van een vermoedelijk ongevaccineerde man aan het vieren waren. Ik zeg niet dat alle gevaccineerden zo zijn ( dat zou een hele rare opmerking zijn ) maar er is een ( hopelijk kleine) groep dat daadwerkelijk zo denkt. Als jij ook alleen het vermoeden van het vaccin niet genomen hebben nodig hebt om een dood te vieren dan gaat het inderdaad ook over jou.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je zulke kortzichtige opmerkingen maakt ben je net zo'n stuk tuig.
ik ben ook gevaccineerd en ik ben niet beter dan wie dan wie dan ook. .
Viel mij laatst ook op. Hartverwarmend, die saamhorigheidquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:44 schreef Bolasie het volgende:
Ik was laatst toevallig met het openbaar vervoer en ontzettend veel mensen hadden 'm niet eens op en nog een deel had 'm niet eens goed op
Op de MBO zijn hun dom en doen ze het anders toch nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat studenten op het HBO en universiteiten een mon kapje moeten dragen op de gangen als ze naar colleges lopen, maar studenten op het MBO niet? Die lopen toch ook van les naar les
Ok chef.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Op de MBO zijn hun dom en doen ze het anders toch niet
Ja, of het is actief geheugenverlies van Rutte. En vergat hij dus even dat het MBO bestaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat studenten op het HBO en universiteiten een mon kapje moeten dragen op de gangen als ze naar colleges lopen, maar studenten op het MBO niet? Die lopen toch ook van les naar les
Kijk eens op de site van de telegraaf naar het artikel over de mondkapjesplicht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgende week is de nieuwe persco er met weer extra maatregelen. Nieuwe kansen dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:46 schreef Bolasie het volgende:
Oja, Malmö v Chelsea is inmiddels begonnen. De persconferentie kunt u gerust overslaan.
Wat is dat voor een kansloos gedoe. Hbo instellingen hebben een zeer hoge vaccinatiegraad omdat daar met de paplepel ingegoten wordt om in de maat te blijven lopen en kritiek hebben op /vraagtekens stellen bij overheidsbeleid en narratief is uit den boze.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bepaalde normen zijn er overal. Maar dat verlangd wordt dat je op een bepaalde manier in de pas loopt, is in mbo-kringen echt nog wat erger dan op de hogere niveau's (heb zelf havo/mbo-achtergrond). En een discussie kan lastig zijn. Nuances en verder kijken dan de neus lang is willen nog weleens ontbreken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kansloos gedoe. Hbo instellingen hebben een zeer hoge vaccinatiegraad omdat daar met de paplepel ingegoten wordt om in de maat te blijven lopen en kritiek hebben op /vraagtekens stellen bij overheidsbeleid en narratief is uit den boze.
Zelfs een psychiater kan je niet meer helpen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee het is allemaal tuig. Wie of wat ze waren voor het vaccin op de markt kwam maakt niet uit. De seconde dat ik zonder consequenties en in mijn hoofd zonder morele bezwaren een hele groep kon wegzetten was dat voor mij duidelijk. Zie je eigenlijk haal ik heel veel eigenwaarde uit het nemen van het vaccin dat maakt mij namelijk goed en anderen tuig. Zoals ik eerder heb gezegd ben je in mijn ogen zonder vaccinatie eigenlijk geen mens meer. Al je daden, wensen, dromen en basisrechten komen te vervallen.
Ik ben niet gevaccineerd, en ik vind eigenlijk helemaal niet dat mij de duimschroeven worden aangedraaid.quote:Op maandag 1 november 2021 15:29 schreef Hexagon het volgende:
Die mondkapjes vind ik niet zo'n punt. Ik heb toch nog een hele doos vol van die dingen.
Verder fijn dat ongevaccineerden de duimschroeven wordt aangedraaid.
Denk jij dat een kapper/kapster je haar kan knippen met dat ding achter je oren?quote:Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
haha, internet held, ook jij draagt straks braaf je mondkapje bij de kapper
Zolang ze het niet van spelen naar brood uitbreiden heb ik er geen problemen mee.quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij is in paniek omdat het spel uit is voor die dwarsliggers. De regering is duidelijk maatregelen voor ongevaccineerden aan het voorbereiden.
Pubers met wapens uitrusten is echt een heel slecht plan.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 15:51 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Yes, laat maar komen de burgeroorlog. Gezonde priklozen en lieve aardige geprikten tegen extremistische moslims vaccingeile wappiegeile vaccingodaanbiddende fundamentalistische facisten.
Wij echte gevaccineerden gaan die facistische gevaccineerden die aan onze ongevaccineerden komen helemaal kapot maken.
Vrijwel iedereen kan gevaccineerd worden met de mRNA- en vectorvaccins, zelfs mensen met orgaantransplantaties.quote:Op maandag 1 november 2021 15:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
voornamelijk 70+ers. oude zwakke mensen die geen prik kunnen nemen.
haha, wat een zieke geestquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Zoals ik eerder heb gezegd ben je in mijn ogen zonder vaccinatie eigenlijk geen mens meer. Al je daden, wensen, dromen en basisrechten komen te vervallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |