bron:https://joop.bnnvara.nl/n(...)gen-vaccinweigeraarsquote:Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars
In een deel van Frankrijk krijgen mensen geen uitkering als ze zijn ontslagen of geschorst omdat ze weigeren zich te laten inenten. In een brief aan premier Jean Castex melden in totaal 15 Franse departementen dat ze er niets voor voelen om op te draaien voor de kosten, meldt de Franse Huffington Post.
Frankrijk stelt het vaccin verplicht in sommige sectoren, zoals de gezondheidszorg en de brandweer. Werknemers die de inenting weigeren, worden geschorst en komen zonder salaris thuis te zitten. De Franse staat vindt dat zij aanspraak moeten kunnen maken op de RSA (een uitkering).
De departementen die die regeling uitvoeren, zijn daar onaangenaam door verrast. Zij hekelen het gebrek aan overleg. Volgens hen “verandert de RSA zo in een verkapte werkloosheidsuitkering en daarvoor is die regeling niet bedoeld”.
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat zoiets in Nederland ooit kan gebeuren. Als je deze gedachte even doortrekt dan krijg je dus een giga toename van daklozen in de maatschappelijke opvang, een toename bedelaars, een toename van kinderen die in pleeggezinnen terecht komen met alle gevolgen van dien, een toename van criminaliteit, een tekort aan werknemers en ga zo maar door.quote:Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef thedeedster het volgende:
Vanaf een paar dagen ook in Nederland? Na dat gelamenteer van Bruls, verwacht ik een verdere afschaling van onze rechtsstaat.
De meeste van die mensen kunnen helemaal geen crimineel zijn. Daar hebben ze de guts niet voor.quote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dan zou ik een carrière in de criminaliteit beginnen. Met een pakkans < 0,1% is dat een prima optie in Nederland.
Jij hebt niet het idee dat het gros van de wappies de tokkies van de samenleving zijn?quote:Op maandag 1 november 2021 14:44 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
De meeste van die mensen kunnen helemaal geen crimineel zijn. Daar hebben ze de guts niet voor.
Het is heel wat moeilijker om je beroepsmatig als crimineel staande te houden.quote:Op maandag 1 november 2021 14:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij hebt niet het idee dat het gros van de wappies de tokkies van de samenleving zijn?
Maar heel wat makkelijker als je geen inkomen meer hebt.quote:Op maandag 1 november 2021 14:46 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Het is heel wat moeilijker om je beroepsmatig als crimineel staande te houden.
Aldus de user die zichzelf heeft vernoemt naar een personage van Jersey Shore.quote:Op maandag 1 november 2021 14:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij hebt niet het idee dat het gros van de wappies de tokkies van de samenleving zijn?
Yes, de oppertokkie himself.quote:Op maandag 1 november 2021 14:49 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Aldus de user die zichzelf heeft vernoemt naar een personage van Jersey Shore.
Nee.quote:Op maandag 1 november 2021 14:48 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is toch gewoon letterlijk dwingen met geweld. Of je neemt die prik, óf ik pak je inkomen en daarmee je vreten/drinken/medicijnen/woonruimte af. Het dreigen met het afnemen van basale levensbehoeften is geweld. Net zoals wanneer ik TS in een cel zou zetten zonder water en brood en dat die dan verhongert, dat is hetzelfde principe maar dit is hetzelfde maar dan met honderdduizenden mensen
Die geruchten gaan al sinds er corona is rond.quote:Op maandag 1 november 2021 14:52 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Nee.
Al zouden kampen voor ongevaccineerden het volgende kunnen zijn. In Australie gaat dat gerucht rond.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:57 schreef Chivaz het volgende:
En zo dendert de covidfascisme trein lekker door uiteraard onder luid applaus van de covidfascisten zelf.
Er zijn maar weinig principiële mensen over op de wereld en al helemaal niet op plaatsen waar principes belangrijk zijn.
Als je je tweede prikje haalt mag je er na 10 dagen weer uit hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 14:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al sinds er corona is rond.
Coronakampen zijn er wel maar dat is vooralsnog enkel voor quarantaine ik heb nog niemand gezien die mensen permanent in kampen wil stoppen.
Zou jij dat aandurven dan, als razziaaanvoerder met een spuit achter wappies aanrennen?quote:Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef GeneralRadek het volgende:
Veel beter voeren ze gewoon een soort razzia's in waarbij mensen onder dwang geprikt worden. Dan kunnen ze daarna gewoon verder met hun leven.
Dat is niet wat ik heb gezegd, ik zeg dat er nauwelijks nog mensen met principes over zijn. Je vaccinatiestatus is totaal niet relevant.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Oprecht denken dat alleen de wappies principes hebben. Lol.
Gewoon een groep darters inhuren.quote:Op maandag 1 november 2021 15:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zou jij dat aandurven dan, als razziaaanvoerder met een spuit achter wappies aanrennen?
Daar zijn we nog niet hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 15:05 schreef Montagui het volgende:
En als het afnemen van je rechten en levensbehoeften nog niet dwingend genoeg is kunnen we altijd nog naar de laatste stap, een pistool tegen je harsens.
Helaas heb je hierin gelijk. Het zijn over het algemeen niet de meest heldere lichten.quote:Op maandag 1 november 2021 14:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ontwerp jij anders alvast een mooi logo oid, iets waaraan we die vuige onaanraakbaren kunnen herkennen voordat we ze allemaal naar de kampen sturen. Een kekke button.quote:Op maandag 1 november 2021 15:09 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet hoor.
Eerst moeten de ongevaccineerden paria's worden. Onaanraakbaren. Levend op straat als zwerfhonden, niet in staat te kopen of te verkopen.
Genocide van ongevaccineerden staat pas als coronamaatregel gepland voor 2025, tegen die tijd is dat dan net zo opmerkelijk als willekeurige coronanieuwsberichten op het moment
Vrijwillig is vrijwillig. Het vaccin biedt geen volledige bescherming.quote:Op maandag 1 november 2021 14:43 schreef GeneralRadek het volgende:
Mooi, dat zal ze leren. Als de druk echt hoog wordt halen ze die prik wel.
Diegene die mij dwingt zet ik zelf wel een pistool tegen zn harsens. Stuk efficiënterquote:Op maandag 1 november 2021 15:05 schreef Montagui het volgende:
En als het afnemen van je rechten en levensbehoeften nog niet dwingend genoeg is kunnen we altijd nog naar de laatste stap, een pistool tegen je harsens.
Jodenster maar dan Wappie eropquote:Op maandag 1 november 2021 15:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ontwerp jij anders alvast een mooi logo oid, iets waaraan we die vuige onaanraakbaren kunnen herkennen voordat we ze allemaal naar de kampen sturen. Een kekke button.
Laat alsjeblieft weten hoe dat aflooptquote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Diegene die mij dwingt zet ik zelf wel een pistool tegen zn harsens. Stuk efficiënter@:Nober
Het zal logischerwijs leiden tot een burgeroorlog. Dus ja dan is dat het idee, degene die de meeste van de andere partij neerknalt wint.quote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Diegene die mij dwingt zet ik zelf wel een pistool tegen zn harsens. Stuk efficiënter@:Nober
Gelukkig doet niemand hier mee aan die gekte. Sportschool vraagt ook niet om QR etc. Wij maken ons niet zo drukquote:Op maandag 1 november 2021 15:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft weten hoe dat afloopt
Nou, dat is maar goed ook dan he. Anders zouden die mensen je zomaar dwingen om een moordenaar te worden. En dat zou wel heel erg naar zijn van die mensen, om jou dat aan te doen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig doet niemand hier mee aan die gekte. Sportschool vraagt ook niet om QR etc. Wij maken ons niet zo druk
Dat zit in ieder mens wel denk ik, denk je niet?quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, dat is maar goed ook dan he. Anders zouden die mensen je zomaar dwingen om een moordenaar te worden. En dat zou wel heel erg naar zijn van die mensen, om jou dat aan te doen.
Solidariteit gaat twee kanten op. Ik ben zelf sterk voor vaccineren, maar dit soort dwang gaat veel en veel te ver.quote:Op maandag 1 november 2021 14:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
bron:https://joop.bnnvara.nl/n(...)gen-vaccinweigeraars
Als dit de wappies niet over de streep trekt weet ik het ook niet meer? Straks hebben ze geen inkomen meer, geen huis boven hun hoofd en gaan ze ook daadwerkelijk honger lijden. Wanneer nemen ze die prik nou?!
Alles voor de volksgezondheid en solidariteit naar de medemens. Sommige medemensen althans.
Fair enough, al hoop ik toch dat dat bij de meesten niet om een vaccinatie draait.quote:Op maandag 1 november 2021 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zit in ieder mens wel denk ik, denk je niet?
True.quote:Op maandag 1 november 2021 15:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Fair enough, al hoop ik toch dat dat bij de meesten niet om een vaccinatie draait.
Laten we hopen dat het zo ver niet zal komen. MAar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 1 november 2021 15:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Fair enough, al hoop ik toch dat dat bij de meesten niet om een vaccinatie draait.
Er zijn wel meer dingen nu die ik mij niet voor had kunnen stellen enige decennia geleden. Bananenland aan het worden.quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat zoiets in Nederland ooit kan gebeuren. Als je deze gedachte even doortrekt dan krijg je dus een giga toename van daklozen in de maatschappelijke opvang, een toename bedelaars, een toename van kinderen die in pleeggezinnen terecht komen met alle gevolgen van dien, een toename van criminaliteit, een tekort aan werknemers en ga zo maar door.
En word je gepakt, heb je meteen onderdak en eten.quote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dan zou ik een carrière in de criminaliteit beginnen. Met een pakkans < 0,1% is dat een prima optie in Nederland.
De mensen die dit toejuichen denken dat als elke ongevaccineerde is verbannen of opgepakt het dan stopt. Nee dan gaan ze achter de volgende zondebok aan.quote:Op maandag 1 november 2021 14:57 schreef Chivaz het volgende:
En zo dendert de covidfascisme trein lekker door uiteraard onder luid applaus van de covidfascisten zelf.
Er zijn maar weinig principiële mensen over op de wereld en al helemaal niet op plaatsen waar principes belangrijk zijn.
^^quote:Op maandag 1 november 2021 16:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De mensen die dit toejuichen denken dat als elke ongevaccineerde is verbannen of opgepakt het dan stopt. Nee dan gaan ze achter de volgende zondebok aan.
Dit. Ben zelf gewoon gevaccineerd, maar ik zie in dat dit nergens over gaat.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer hetquote:Op maandag 1 november 2021 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Pooooohhhhh, nog ff en je mag ongevaccineerden legaal mishandelen. Genot.
Het zal wel meevallen, de wappies zijn te controleren. Voornamelijk uit een laag sociaal/economische klasse. Die hebben niet zoveel te zeggen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:47 schreef qajariaq het volgende:
Jeetje, een land ver weg van hier neemt wat (naar mijn idee te) drastische maatregelen. Bij ons worden morgen naar alle waarschijnlijkheid bestaande maatregelen beter gecontroleerd en mogelijk iets heringevoerd geworden.
En dan schijt een deel van FOK! gelijk in de broek en planed gelijk volksopstanden omdat in die zieke hoofdjes de maatregelen hier nog heel veel zwaarder worden dan waar dan ook.
Artikel 11 van wat?quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef ToT het volgende:
Artikel 11 zal er wel niks mee te maken hebben.
Mensen worden heus niet gedwongen hoor, zolang je maar wel beseft dat je alles in je leven op het spel zet als je je niet laat prikken.
Ben zelf wel gevaccineerd, maar dit is walgelijk!
De vernietigingskampen werden in het begin ook heropvoedingskampen genoemd.quote:Op maandag 1 november 2021 14:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al sinds er corona is rond.
Coronakampen zijn er wel maar dat is vooralsnog enkel voor quarantaine ik heb nog niemand gezien die mensen permanent in kampen wil stoppen.
Ah, gelukkig, we hebben een controlemiddel voor de ongewensten in de samenleving.quote:Op maandag 1 november 2021 16:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, de wappies zijn te controleren. Voornamelijk uit een laag sociaal/economische klasse. Die hebben niet zoveel te zeggen.
Het overgrote deel van NL heeft een prikje.
En jij doet mee aan de newspeak. Ik weet dat Godwins meestal geen goed plan zijn. Maar in dit geval zijn de vergelijkingen zo enorm overduidelijk dat zelfs de "overheid" en de media alvast begonnen zijn met een hetze tegen deze vergelijkingen die ze bij PVV/FVD zelf maar al te graag maken. .quote:Op maandag 1 november 2021 18:57 schreef qajariaq het volgende:
Nou nou, de Godwins zijn hier weer goed vertegenwoordigd.
Ben verre van BNW, dat weet je... en ook gevaccineerd, en zie het ook als de beste manier om mee te werken aan het eindigen van de pandemie. Maar én ontslaan, én een uitkering ontzeggen... is m.i. gewoon immoreel. Het is het morrelen aan het bestaansrecht van mensen. Te meer immoreel als je als werknemer ook jaren een deel van je salaris hebt afgedragen juist om bij ontslag of ziekte enige zekerheid te hebben.quote:Op maandag 1 november 2021 19:03 schreef qajariaq het volgende:
En opeens is dit een BNW draadje geworden.
bye
Daar ga je de mist in. Ze hebben hun normen en waarden waar ze aan vast houden. Er is niets zo makkelijk als criminaliteit als je je schuldgevoel opzij kan zetten.quote:Op maandag 1 november 2021 14:44 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
De meeste van die mensen kunnen helemaal geen crimineel zijn. Daar hebben ze de guts niet voor.
Jaaaaaa laten wij de tweede wereldoorlog erbij halen.quote:Op maandag 1 november 2021 14:57 schreef Chivaz het volgende:
Mensen die zich verzetten tegen geweld dat hun van overheidswege word aangedaan krijgen meestal achteraf vd geschiedenis gelijk, het is daarbij wel mooi dat je in fok maar ook veel van die andere media tot in den treuren kunt terug lezen zodat we over een aantal jaar kunnen zien wie er gelijk had en niet en wie er ter verantwoording geroepen kan worden en niet.quote:Op maandag 1 november 2021 22:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Jaaaaaa laten wij de tweede wereldoorlog erbij halen.Vooral als je het zelf niet hebt meegemaakt.
Welk principe weerhoudt je ervan een veilig vaccin te nemen waarmee je niet alleen jezelf maar ook anderen beschermd?quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
En hoe relateert zich dit tot de huidige situatie?quote:Op maandag 1 november 2021 23:19 schreef robber57 het volgende:
[..]
Mensen die zich verzetten tegen geweld dat hun van overheidswege word aangedaan krijgen meestal achteraf vd geschiedenis gelijk,
het is daarbij wel mooi dat je in fok maar ook veel van die andere media tot in den treuren kunt terug lezen zodat we over een aantal jaar kunnen zien wie er gelijk had en niet en wie er ter verantwoording geroepen kan worden en niet.
Ik verheug me nu al op de lynch partijen die er over een tijdje vanzelf wel gaan komen![]()
De godwins worden bekritiseerd maar om er maar nog eentje bovenop te gooien; het groepje mensen dat uiteindelijk van meet af aan wel standvastig protesteerde tegen een bezetter was kleiner dan de vaccin weigeraars nu, uiteindelijk deed >95% vd bevolking braaf wat er van ze gevraagd werd en had 95% vd bevolking er totaal geen probleem mee om mee te marcheren en zijn buurman aan te geven, dat vermeende verzet kwam pas later, toen het al te laat was.
We zullen later wel zien wie er gelijk gaat krijgen en of het afpakken van burger rechten zo'n goed idee is.
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Ik gok een doorgeschoten gevoel van zelfbeschikking.quote:Op maandag 1 november 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welk principe weerhoudt je ervan een veilig vaccin te nemen waarmee je niet alleen jezelf maar ook anderen beschermd?
OT.
Mensen tot de bedelstaf brengen is wel erg extreem
Laten we hopen dat Nederlanders slim genoeg zijn om dit soort dwang nooit te accepteren. Zelfs een gevaccineerde zou fel tegen dit soort vormen van dwang moeten zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben verre van BNW, dat weet je... en ook gevaccineerd, en zie het ook als de beste manier om mee te werken aan het eindigen van de pandemie. Maar én ontslaan, én een uitkering ontzeggen... is m.i. gewoon immoreel. Het is het morrelen aan het bestaansrecht van mensen. Te meer immoreel als je als werknemer ook jaren een deel van je salaris hebt afgedragen juist om bij ontslag of ziekte enige zekerheid te hebben.
Overigens ageer ik al jaren tegen ontslagrechtversoepeling en verschraling van sociale zekerheid; dat is in dit geval dus ook aan de orde.
En ja: al die vergelijkingen met de Holocaust blijven volstrekt achterlijk en zijn compleet onsmakelijk.
Dat weet niemand. Je hoopt dan dat het vertrouwen in de instituties groot genoeg is om de vaccinaties boven de herd immunity grens te krijgen maar blijkbaar lukt dat niet.quote:Op maandag 1 november 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welk principe weerhoudt je ervan een veilig vaccin te nemen waarmee je niet alleen jezelf maar ook anderen beschermd?
We zitten, min of meer, in een gelijksoortige situatie.quote:Op maandag 1 november 2021 23:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe relateert zich dit tot de huidige situatie?
Een soortgelijke situatiequote:Op dinsdag 2 november 2021 00:27 schreef robber57 het volgende:
[..]
We zitten, min of meer, in een gelijksoortige situatie.
Het lijkt voor veel mensen op dit moment zo klaar als een klontje wie er gelijk heeft maar de realiteit is uiteraard dat het op dit moment erg lastig is om in te schatten wie er gelijk gaat krijgen, net zoals dat toen heel erg moeilijk was in te schatten, achteraf er naar kijken is het simpel redeneren maar op het moment zelf ligt dat anders, 95% vd bevolking dacht in 1940 dat het ook niet zo'n vaart zou lopen en die duitsers waren toch best wel aardige mensen en ook nog onze buren en bovendien waren wij altijd neutraal dus was het meer een soort "gedwongen samenwerking" en de tegenstanders moesten ook maar gedwongen worden om mee te doen, desnoods met harde hand die de politie van amsterdam maar al te graag verleende, uiteindelijk is het gros vd joden afgevoerd met hulp van de amsterdamse politie en politiek, iets waar de politie en die politiek het niet graag over heeft.
Nu met dat "prikje" zie je hetzelfde sentiment, dat er een grens word overschreden word moeiteloos overheen gestapt uit opportunisme.
En ook nu is er een groepje dat weerstand bied en langzamerhand steeds standvastiger word in weerstand bieden, je kunt nu eenmaal uiteindelijk mensen niet echt dwingen als ze iets echt niet willen doen en er is altijd en groep die bereid is daar heel ver voor te gaan en ook bereid heel veel daar voor op te geven vanuit de overtuiging dat ze het gelijk aan hun zijde hebben, in dit geval het gelijk van het recht op zelfbeschikking.
Niet eens zo zeer omdat ze niet gevaccineerd zijn, maar omdat het inferieur kutvolk is. We zouden in de samenleving hetzelfde moeten doen als bij bedrijven als Amazon: elk jaar gaat de onderste 10% eruit.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is een terechte regel. Wat mij betreft mogen wappies niet hard genoeg aangepakt worden. Dwang door dit soort maatregelen is in dit geval gerechtvaardigd.
Je kan QR controles verbeteren maar dat maakt een nutteloze maatregel niet opeens zinvol.quote:Op maandag 1 november 2021 16:47 schreef qajariaq het volgende:
Jeetje, een land ver weg van hier neemt wat (naar mijn idee te) drastische maatregelen. Bij ons worden morgen naar alle waarschijnlijkheid bestaande maatregelen beter gecontroleerd en mogelijk iets heringevoerd geworden.
En dan schijt een deel van FOK! gelijk in de broek en planed gelijk volksopstanden omdat in die zieke hoofdjes de maatregelen hier nog heel veel zwaarder worden dan waar dan ook.
Mogen we Bruls ook weren? 78% heeft een BMI hoger dan 25%.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Qr check voor de ic.
Einde discussie, scheelt 75% van de bezetting.
Zak er maar in, klaar mee. 1,5 jaar de boel lopen verkutten…. Hup weg uit de zorg.
Geen vaccinatie? Prima, hou maar afstand maar zonder code geen bed op de ic. Die zijn voor de andere patiënten.
Covid is een griepje, COVID is 5g, COVID is een bedenksel van de overheid….
Prima allemaal goed.
Maar ga niet van onze belastingcenten in een ic bed liggen voor COVID.
Hup hup, al de ongevaccineerden met COVID per direct de straat op. Hup snel terug naar huis, de kerk of naar hun wappie vrienden. Hup weg ermee.
"Het geweld dat door de overheid is aangericht."quote:Op maandag 1 november 2021 23:19 schreef robber57 het volgende:
[..]
Mensen die zich verzetten tegen geweld dat hun van overheidswege word aangedaan krijgen meestal achteraf vd geschiedenis gelijk, het is daarbij wel mooi dat je in fok maar ook veel van die andere media tot in den treuren kunt terug lezen zodat we over een aantal jaar kunnen zien wie er gelijk had en niet en wie er ter verantwoording geroepen kan worden en niet.
Ik verheug me nu al op de lynch partijen die er over een tijdje vanzelf wel gaan komen![]()
De godwins worden bekritiseerd maar om er maar nog eentje bovenop te gooien; het groepje mensen dat uiteindelijk van meet af aan wel standvastig protesteerde tegen een bezetter was kleiner dan de vaccin weigeraars nu, uiteindelijk deed >95% vd bevolking braaf wat er van ze gevraagd werd en had 95% vd bevolking er totaal geen probleem mee om mee te marcheren en zijn buurman aan te geven, dat vermeende verzet kwam pas later, toen het al te laat was.
We zullen later wel zien wie er gelijk gaat krijgen en of het afpakken van burger rechten zo'n goed idee is.
Zo zo. Jij kent ze allemaal?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer omdat ze niet gevaccineerd zijn, maar omdat het inferieur kutvolk is. We zouden in de samenleving hetzelfde moeten doen als bij bedrijven als Amazon: elk jaar gaat de onderste 10% eruit.
En als je gepakt wordt mag je vast de gevangenis niet in want het is een overheids gebouw en je bent niet gevaccineerdquote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |