De horeca gaat nu om 00.00 dicht. De stap naar 18.00 is veel te groot. Als ze al zoiets overwegen, wat ik niet verwacht, dan is sluiting per 22.00 logischer.quote:Op maandag 1 november 2021 11:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
We zullen zien morgen. Zeg niet dat ze het niet zouden durven.
Sowieso dikke onzin, ik kan ook net zo goed verzinnen dat je alleen op even uren alcohol mag halen.quote:Op maandag 1 november 2021 11:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
We zullen zien morgen. Zeg niet dat ze het niet zouden durven.
Net of ze dat zo zouden definiėren.quote:– Alle festivals en evenementen gaan niet meer door
– Maximaal 4 mensen mogen thuis ontvangen, exclusief familie
quote:Op maandag 1 november 2021 11:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoezo dit nu weer? Is gewoon geplaatst op een website. EN het gaat over corona
quote:Niet iedere idioot op Twitter of op vagewebsitevoldubieuzeclaims.com heeft meteen relevantie in de discussie.
Je komt allemaal met vragen die nergens op te maken zijn uit mijn post, wat een lulkoek toch weerquote:Op maandag 1 november 2021 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
coronavirus is dus opeens de belangrijkste factor geworden?
Wat is het extra waardevol boven op alle andere rhino, rs'jes en griepjes dan waar ook zwakkeren slachtoffer van kunnen worden?
Sportevenementen opeens weer zonder publiek ook niet.quote:Op maandag 1 november 2021 11:05 schreef Gunner het volgende:
Bullshitbron. Horeca gaat echt niet om 18.00 dicht.
Dat is specifiek langdurige zorg zoals verzorginstehuizen. Niet ziekenhuizen. Leuke cherry pick van je.quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grappig dat die link niet verwijst naar die grafiek. Of dat 'overhead' of 'bedrijfskosten' op die pagina niet voorkomen.
Onderzoek van maart 2021 hebben ze het over 16-21%
Eerder stegen vooral administratieve lasten
Het is dus zeker een issue.
Er zal bij elke maatregel een groep zijn die het absurd vindt. Maar toch gaan er absurde dingen gebeuren, daar ontkom je niet aan.quote:Op maandag 1 november 2021 11:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
De horeca gaat nu om 00.00 dicht. De stap naar 18.00 is veel te groot. Als ze al zoiets overwegen, wat ik niet verwacht, dan is sluiting per 22.00 logischer.
Verder is het absurd om vanwege ongevaccineerden, de gevaccineerden zo te straffen feitelijk.
"Meester Rutte, waarom straf je mij ook terwijl Pietje stout doet? Alleen zijn burgerrechten dienen hem ontnomen te worden."quote:Op maandag 1 november 2021 11:06 schreef Gunner het volgende:
Verder is het absurd om vanwege ongevaccineerden, de gevaccineerden zo te straffen feitelijk.
Nee, happen is veel leuker.quote:Op maandag 1 november 2021 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Laten we die zogenaamde maatregelen aub negeren zeg
Staat niet in de gedragsregels.quote:
Slappe maatregelen > geen (significante) daling besmettingen en opnames > stevigere maatregelenquote:Op maandag 1 november 2021 11:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Of het zijn zeer slappe maatregelen die niks gaan uithalen of er worden mensen in hun ogen zwaar benadeeld.
Juist dat het leven vrij moet zijn en we dit moeten accepteren. Uitsluitend blijven hangen in een maatregelenpavlov wat na de alles verschroeiende lockdown+spertijd al uit de mode. We zijn niet sterker dan de natuur.quote:Op maandag 1 november 2021 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen aan jou, meerdere mensen posten zoiets en dus wilde ik juist niet één persoon quoten. Het is niet dat ik dat niet zou durven ofzo, hoor
Het leven is inderdaad niet maakbaar. Zo is een pandemie niet per se binnen anderhalf jaar te beslechten. De idee dat het nu lang genoeg geduurd heeft en dus over moet zijn, vind ik juist getuigen van de gedachte dat het leven maakbaar zou zijn.
Dat zekerquote:Ieder zo zijn blik op de wereld, denk ik.
Wel in de topic pointer, maar voor jou zal ik het daar ook nog eens in zitten.quote:Op maandag 1 november 2021 11:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Staat niet in de gedragsregels.
De link die jij poste met je pie chart, gaf de bron anders ook niet weer. Dus snap jouw niet met je 'cherry pick'.quote:Op maandag 1 november 2021 11:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat is specifiek langdurige zorg zoals verzorginstehuizen. Niet ziekenhuizen. Leuke cherry pick van je.
Wat vooral grappig is is dat je niet inziet dat de "bezuinigingen" voornamelijk voortkomen uit
https://www.volksgezondhe(...)k#node-trend-ligduur
Oftewel, verminderde ligduur en daling van het aantal ziekenhuisopnames (lees meer poliklinische afhandelingen)
De topic-wat?quote:Op maandag 1 november 2021 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel in de topic pointer, maar voor jou zal ik het daar ook nog eens in zitten.
Voordat je reageertquote:
Je snapt echt wel wat ik bedoel maar wil er gewoonweg niet op in gaan omdat je weet dat ik gelijk heb en dat niet wil toegeven.quote:Op maandag 1 november 2021 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je komt allemaal met vragen die nergens op te maken zijn uit mijn post, wat een lulkoek toch weer
Ah dat ding.quote:Op maandag 1 november 2021 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Speel de bal, niet de persoon. Voor offtopic palaver en gifjes is er de COR SC. Niet iedere idioot op Twitter of op vagewebsitevoldubieuzeclaims.com heeft meteen relevantie in de discussie. Contextloze verwijzingen naar dergelijke bronnen worden niet op prijs gesteld.
Zeg dat wel. Tijd voor een stukje taartquote:Op maandag 1 november 2021 11:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag!
Klopt, maar als je even in de link had gekeken had je gezien dat het VGZ isquote:Op maandag 1 november 2021 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De link die jij poste met je pie chart, gaf de bron anders ook niet weer. Dus snap jouw niet met je 'cherry pick'.
Ze zijn zelf ook tot de conclusie gekomen dat ze totaal irrelevant zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 11:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |