Ik heb wel interesse in beide setjes dus ben wel benieuwd naar foto’squote:Op donderdag 31 maart 2022 13:07 schreef BobbyMcGee het volgende:
Heeft iemand belang bij een stapel rompers maat +-86?
Ik heb er (uit mijn hoofd) 6 zonder mouw, 3 met korte mouw en 4 met lange mouw. Gewoon katoen, de meeste van next direct maar er zit ook een enkele van de hema bij en volgens mij twee van merken die ik niet meer herken (zou zeeman kunnen zijn). Voor allemaal bijv. ¤10,-?
Daarnaast heb ik ook 3 nette merino-wollen rompers zonder mouw van Dilling, in maat 86. Voor deze samen stel ik ook ¤10,- voor.
Bij interesse wil ik ze wel even op de foto zetten.
Voilà, de katoenen rompers:quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in beide setjes dus ben wel benieuwd naar foto’s
Yess!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:50 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in jongenskleding 146/152? Voornamelijk 4FF.
Zeker!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:50 schreef laziness het volgende:
Jep!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:50 schreef laziness het volgende:
waar woon je? ik zie er net toevallig een op de Facebook marktplaats voorbij komen in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:30 schreef Bami het volgende:
Jahoi. Mocht iemand nog de Ikea Hemnes met 8 lades hebben staan en weg willen doen, dan zou ik die graag overnemen!
Idealiter wel de massief houten versie, kleur maakt niet uit.
Op een uur a 5 kwartier rijden van Rotterdam. Vooralsnog is er één voor ons gereserveerd die we vanaf 20 mei op konden halen, dus we lijken voorzien te zijn. Maar thanks!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar woon je? ik zie er net toevallig een op de Facebook marktplaats voorbij komen in Rotterdam
74/80 zomersuits interessequote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog een flinke bak jongenskleding in 74/80 (en wat Maxomorra 62/68 maar daar passen ze nogal lang in).
Mijn schoonzusje haat jumpsuits dus die wil ze niet. Ik wil zelf ook geen Vinted. Misschien als een pakketje verkopen?
Het gaat om een aardige stapel jumpsuits van 4FF en Maxomorra en ook nog een stapel zomersuits van 4FF.
Ik heb ook nog een hele zwik klassieke HEMA stretchrompers, niet meer als nieuw maar wel superfijn.
Mocht iemand serieuze interesse hebben in zo'n pakket dan ga ik foto's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |