SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:11 schreef Ama het volgende:
Zijn de maatregelen nou al een keertje uitgelekt?
Ja, als de lijn van de vorige potjes wordt doorgetrokken wint Fretje dit met gemakquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
di finaleplek van dimi is ook voor de boekjes
Ik kijk naar Irma en luister naar Mark en Hugoquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks moet ik nog echt gaan kijken ook naar Mark en Hugo.
Ik denk dat er morgen wel meer bekend zal worden hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks moet ik nog echt gaan kijken ook naar Mark en Hugo.
Nou ja dinges. Ik had even zin om dat te zeggen jahquote:
Ah cool. Ken daar ook wel wat heel actieve halloweenders.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Haags het volgende:
[..]
De buurt waar ik ben opgegroeid. Houtwijk.
Ja was weer leuk gedaan. Groots opgezet ook. En heeeeeeeeeeeeeel veel bezoekers. In sommige straten kon je nauwelijks meer doorlopen vanwege de drukte.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah cool. Ken daar ook wel wat heel actieve halloweenders.
Maar ja, is dat an iets positiefs? Of niet?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja was weer leuk gedaan. Groots opgezet ook. En heeeeeeeeeeeeeel veel bezoekers. In sommige straten kon je nauwelijks meer doorlopen vanwege de drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hadden de hele week halloween op het werk en heb de hele week als heks rondgelopen. Super cool, disco, schminken en alles. Donderdag halloween glow in the dark tattoo's geplakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik denk als bepaalde leden van het OMT daar rond hadden gelopen dat ze door een zakje hadden geblazen van hyperventilatie. Maar verder was het gezellig druk en leuk hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, is dat an iets positiefs? Of niet?
Wij hadden de hele week halloween op het werk en heb de hele week als heks rondgelopen. Super cool, disco, schminken en alles. Donderdag halloween glow in the dark tattoo's geplaktGroots uitpakken met kerst dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Super tof!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kerst vieren we ook. Ga ik altijd luxe met de kinderen gourmetten.
Ik geloof niet dat ik daaraan mee wil doen, maar jij gaat wel lekker verhuizen en komt heus wel goed, gewoon even wennen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25 nuldagen uit 31 ik reken het goed
nou Ygrite kwam met een ideequote:Op zondag 31 oktober 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus Fles gaat zich een maand niet scheren
Wij hadden de hele week halloween op het werk en heb de hele week als heks rondgelopen. Super cool, disco, schminken en alles. Donderdag halloween glow in the dark tattoo's geplaktHalloween is een Christelijk feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nou niet helemaal, maar deels wel. Maar ik snap die ouders ook wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halloween is een Christelijk feest
Waarom drink je niet gewoon water danquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar vanavond ben ik wel hard aa n het gaan jaMorgen aan we weer vrolijk door met de Heineken 0,0
doe ik morgen wel weer en de rest van de weekquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom drink je niet gewoon water dan
Denk dat ze bedoelt in plaats van de 0,0tjes.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe ik morgen wel weer en de rest van de week
Dacht dat het een combinatie van feesten was, van katholieken en Kelten en heidenen. Volgens mij weet niemand het precies.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halloween is een Christelijk feest
Heb jij weleens een maand lang alleen maar water gedronken?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom drink je niet gewoon water dan
Neequote:Op zondag 31 oktober 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens een maand lang alleen maar water gedronken?
Of hadden ze die van je ma gepakt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat het een combinatie van feesten was, van katholieken en Kelten en heidenen. Volgens mij weet niemand het precies.
Maar m'n vader heeft ooit kritiek gehad op de bezemstelen en pompoenen in de etalage.
Van mijquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of hadden ze die van je ma gepakt?
Liefquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik dit appartement ging bezichtigen hing er naast de voordeur voor de sier een oude bezem aan de muur. M'n broer die mee was: Je vervoer hangt er al.
tijdje geleden gezien.. ziet er zo gemaakt uitquote:
gewoon niet meer halen als je daar bang voor bentquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb weer een kratje Leffe blond gehaald gisteren en dies weer bijna op.![]()
Dat bier zet nogal aan. Dus mee uitkijken
Mja misschien wel. Maar dan nogquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tijdje geleden gezien.. ziet er zo gemaakt uit
Tom Waesquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Tom Waes wordt helemaal enthousiast van Urk.
Daar zit ook gewoon suiker in als ingrediënt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb weer een kratje Leffe blond gehaald gisteren en dies weer bijna op.![]()
Dat bier zet nogal aan. Dus mee uitkijken
ja geen zin in 's ochtends dat Yan Tiersen gehobby...quote:
Nou ja jammer dan. Je krijgt wat je verdientquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:25 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, die CME kwam dus pas de volgende ochtend.Stelde ook niets voor. Het noorderlicht dat wel werd gezien op Terschelling etc., kwam door een andere uitbarsting.
Karma.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja jammer dan. Je krijgt wat je verdient
Lastig te zien, je paal blokkeert het beeldquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:30 schreef Recce het volgende:
Het blad begint mooi te verkleuren:
[ afbeelding ]
Tja, dat krijg je als je FOK!-er bent.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Lastig te zien, je paal blokkeert het beeld
quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Lastig te zien, je paal blokkeert het beeld
Waarom geen 17x17x17 als je toch bezig bent?quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt zin om eens een 9x9 cube op te lossen onder een servicedesk overleg dat minstensens en uur duurt
Omdat dat niks toevoegtquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom geen 17x17x17 als je toch bezig bent?
succesquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga morgen een 1x1x1 oplossen. Je moet klein beginnen.
ja een 9x9 deze keer. doe jij die sneller?quote:
jij bent af.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:43 schreef Recce het volgende:
Ik heb wel een gewone 3x3x3 cube, maar ik ben te lui om uit te zoeken hoe je 'm moet oplossen en dat zelf uitzoeken kost teveel tijd.
Nee ik doe geen enkele kubus sneller dan jij. ik doe sowieso geen kubus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja een 9x9 deze keer. doe jij die sneller?
Dat kan bestquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik doe geen enkele kubus sneller dan jij. ik doe sowieso geen kubus.Een jongetje van mijn werk doet de 3x3 geloof ik wel sneller dan jij.
Wat nou?quote:
Oh ja het is allemaal mijn schuld en zoquote:
Moet je nagaan, niet eens getrouwd ofzo en tķch is alles jouw schuldquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja het is allemaal mijn schuld en zoyadda yadda yadda
Slaap lekkerquote:
ja droevig welquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je nagaan, niet eens getrouwd ofzo en tķch is alles jouw schuld
Achja, het scheelt scheidenquote:
ik snat het echt niet ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je nagaan, niet eens getrouwd ofzo en tķch is alles jouw schuld
Waar zit jij dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:10 schreef Flory het volgende:
Hmm ik leef soms nog teveel met m'n hoofd in NL![]()
Morgen weer geen boodschappen doen want nationale feestdag hier
Allerheiligen of is dat later??quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:10 schreef Flory het volgende:
Amai!quote:
Klopt dat is morgenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allerheiligen of is dat later??![]()
Veel plekken waar men vrij heeft inderdaad. Aantal klanten van ons ook dus morgen een intern dagje.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:10 schreef Flory het volgende:
O, dat is in Hongarije ook een dingetje. Dan gaat iedereen de begraafplaatsen langs om kaarsjes op graven te zetten en zo.quote:
Hier staat dan alles vol met kleurijke chrysanten op de begraafplaatsenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is in Hongarije ook een dingetje. Dan gaat iedereen de begraafplaatsen langs om kaarsjes op graven te zetten en zo.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier staat dan alles vol met kleurijke chrysanten op de begraafplaatsen![]()
Al zag ik net in het nieuws dat de bloemenverkopers bij de begraafplaatsen wat klaagden, 'er worden er steeds meer verbrand' dus minder blommen
Hebben ze daar ook een dag waar je bloemen voor vrouwen meebrengt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, toch niet. Mindenszentek is wanneer ze overal die leuke kaarsjes neerzetten
Inderdaad, maar hier is het echt nog wel een traditiequote:Op zondag 31 oktober 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben ze nog geluk. In Nederland doet niemand hier iets aan
Ja, Internationale Vrouwendagquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een dag waar je bloemen voor vrouwen meebrengt?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Internationale Vrouwendag![]()
Dat heb ik altijd geweigerd. Soort dierendag maar dan voor vrouwen. Ga toch weg.
Roemenië ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Internationale Vrouwendag![]()
Dat heb ik altijd geweigerd. Soort dierendag maar dan voor vrouwen. Ga toch weg.
Ik heb collega’s ook gewoon verboden om mijn naam op het kaartje bij de bloemen te zetten. Hebben ze het nu nog overquote:
Het hele jaar je vrouw op haar knietjes laten schrobben en dan eens per jaar je schuld afkopen met een bosje bloemen van het tankstation. Zo foutquote:
Ineens ook overal bloemen en ander spul te koop dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb collega’s ook gewoon verboden om mijn naam op het kaartje bij de bloemen te zetten. Hebben ze het nu nog over
Ik ben ook klaarwakkerquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik sta geloof ik nog niet helemaal op wintertijd
Oh ik kan juist mijn ogen amper open houdenquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb collega’s ook gewoon verboden om mijn naam op het kaartje bij de bloemen te zetten. Hebben ze het nu nog over
Gewoon schrobben die vloerquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:25 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Beter spontaan en bossie meebrengen voor de vrouw
ehhhquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:25 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Beter spontaan en bossie meebrengen voor de vrouw
Is bitterbal al gesignaleerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kan juist mijn ogen amper open houden
Nee die moest weer hard werkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is bitterbal al gesignaleerd?
Ik ben een paar jaar geleden op de begraafplaats van Wageningen geweest, met Allerzielen geloof ik. Heel veel kaarsen, langs paden en bij grote kruizen op het katholieke deel. Allerlei voordrachten ook maar toen waren we al weg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben ze nog geluk. In Nederland doet niemand hier iets aan
Morgen smurfdag?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke ;P Maar blijd at het er weer op zit :p
Nog aardige schuiten in het vooruitzicht?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke ;P Maar blijd at het er weer op zit :p
vandaag was een grotequote:Op zondag 31 oktober 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog aardige schuiten in het vooruitzicht?
Wow, een heuse drijvende flatquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag was een grote![]()
![]()
https://imgur.com/rHosfDW
Jaaah! die heb ik gezien, jaja soms lees ik terugquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:41 schreef bitterbal het volgende:
En paar dagen terug deze @:Flory
[ afbeelding ]
Denk ik eigenlijk nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Wow, een heuse drijvende flat![]()
Zou dat nou allemaal volzitten?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaaah! die heb ik gezien, jaja soms lees ik terug
Zou absoluut niks voor mij zijn, maar wel tof om eens rond te kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ik eigenlijk niet
maar het is echt huge
[ afbeelding ]
ik durf je niet te zeggen of ik het wat vind. Het is voora zeer duur allemaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou absoluut niks voor mij zijn, maar wel tof om eens rond te kijken
Yup dat ook nog.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik durf je niet te zeggen of ik het wat vind. Het is voora zeer duur allemaal
Eeuhm, is het niet beter om horizontaal te filmen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag was een grote![]()
![]()
https://imgur.com/rHosfDW
Die ziet er ook indrukwekkend uitquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:47 schreef bitterbal het volgende:
deze komt 29 nov. Hoop dat ik dan kan kijken
https://www.cruiseportrot(...)vent_date=2021-11-29
Zei fles ook alquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, is het niet beter om horizontaal te filmen?
ja misschien als ik heeeeeeel veeel geld had ik het wel een keer zou willen proberen :pquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Yup dat ook nog.
Nah, ik hou niet van dat massale gedoe.
Hotelletje in de bergen, beetje wandelen enzo, op z'n tijd wat eten en drinken, dat is meer mijn ding
Snapchatgeneratiequote:Op zondag 31 oktober 2021 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zei fles ook al![]()
Maar vind dit juist wel leuk effect
Volgens mij had iemand dat eerder al opgemerktquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, is het niet beter om horizontaal te filmen?
Oh, thee, goed idee!quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
Theezakje in de thee laten vallen
Ehm dat hoort toch zo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
Theezakje in de thee laten vallen
gewoon zeggen dat je vrij moet zijn, of webcam regelenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:47 schreef bitterbal het volgende:
deze komt 29 nov. Hoop dat ik dan kan kijken
https://www.cruiseportrot(...)vent_date=2021-11-29
Aja dat ken ik, ff vissenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar per ongeluk ook het labeltje
Is het gaaf? Veel gave griezels?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]we gaan pas terug als het park sluit
nog 2 uur en dan nog half uurtje lopen naar hotel
veel mensen goed opgemaakt, shows zijn leuk, wel minder uitbundig tov voeige keer heb ik het idee, vermoedelijk covid...quote:
Wat maakt een kostuum precovid?quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
veel mensen goed opgemaakt, shows zijn leuk, wel minder uitbundig tov voeige keer heb ik het idee, vermoedelijk covid...
en heel veel mensen met een precovid kostuum...
Hmm ja corona maakt dingen moeilijker helaas, maar toch fijn dat je er weer even uit konquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
veel mensen goed opgemaakt, shows zijn leuk, wel minder uitbundig tov voeige keer heb ik het idee, vermoedelijk covid...
en heel veel mensen met een precovid kostuum...
Weinig nieuwe denk ik?quote:Op maandag 1 november 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat maakt een kostuum precovid?
Was dit niet het merk dat onlangs als beste uit de/een test kwam?quote:
Ja, klopt!quote:Op maandag 1 november 2021 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Was dit niet het merk dat onlangs als beste uit de/een test kwam?
Earl Grey was het denk ik, beetje mijn favo wel
Ha! Heb ik dat goed onthouden. Wil het graag proberenquote:Op maandag 1 november 2021 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt!Die is ook lekker inderdaad. Maar het is wel erg duur.
Hebben ze het niet gewoon bij de supermarkt?quote:Op maandag 1 november 2021 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ha! Heb ik dat goed onthouden. Wil het graag proberen![]()
Waar koop ik dat in België?
geen mondkapje.. terwijl het verplicht is in het parkquote:Op maandag 1 november 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat maakt een kostuum precovid?
oh, goed gevulde rugzak meegenomen, begin maar niet aan de winkels, dikke rijen voor dikke prijzenquote:Op maandag 1 november 2021 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ja corona maakt dingen moeilijker helaas, maar toch fijn dat je er weer even uit kon![]()
Nog wat lekkers te eten daar zo?
Zal het eens aan het lijstje toevoegen, maar vriendje doet hiet meestal de wekelijkse boodschappenquote:Op maandag 1 november 2021 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze het niet gewoon bij de supermarkt?
Aha, ja goed voorbereid dusquote:Op maandag 1 november 2021 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, goed gevulde rugzak meegenomen, begin maar niet aan de winkels, dikke rijen voor dikke prijzen
yup, al vind ik het niet erg soms wat te kopen hoor maar meestal is het zo druk dat ik helemaal geen zin heb daar ook nog voor in de rij te gaan staanquote:
Je vriendje luistert vast heel goed naar opdrachten!quote:Op maandag 1 november 2021 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal het eens aan het lijstje toevoegen, maar vriendje doet hiet meestal de wekelijkse boodschappen![]()
Zie dat Holland en Barrett het vaak ook hebben, die is hier vlakbij.
Dat is lastig! Moet je ook vaak alles ontkalken dan?quote:Het ligt hier misschien ook aan het water (kalk) maar ik vind mijn thee hier echt niet zo lekker.
Heel groot verschil met Zeeland en ik ben echt wel een theemuts
Kan het me goed voorstellenquote:Op maandag 1 november 2021 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, al vind ik het niet erg soms wat te kopen hoor maar meestal is het zo druk dat ik helemaal geen zin heb daar ook nog voor in de rij te gaan staan
Haha, nieuwe merken/producten is soms wel een probleemquote:Op maandag 1 november 2021 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Je vriendje luistert vast heel goed naar opdrachten!
[..]
Dat is lastig! Moet je ook vaak alles ontkalken dan?
Ja die Brita hadden we dus al jaren, nu een nog betere/veel duurdere, maar het water en de thee is echt heerlijk nu.quote:Op maandag 1 november 2021 00:26 schreef Recce het volgende:
Er bestaan waterfilterkannen.Geen idee hoe goed die werken en of je niet failliet gaat aan filters, maar ze bestaan.
https://www.coolblue.nl/waterfilterkannen
Clipper is een Brits merk, dus dat zou eigenlijk wel moeten lukken!quote:Op maandag 1 november 2021 00:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha, nieuwe merken/producten is soms wel een probleem(Tis een Brit hé
)
Het is sinds er sinds corona wat ingeslopen, ik rij en parkeer en hij doet razendsnel de boodschappen, het bevalt me nog steeds wel![]()
Ah, jullie hebben zo'n centraal waterfilter? Stom dat ze niet gewoon dat water bij de waterleidingsmaatschappij filteren.quote:Heel erg vaak ontkalken ja, espressomachine, waterkoker, stoomkoker etc...
Heb nu een nieuwe waterfilter, nķg duurder, maar lijkt wel wat beter te gaan.
Tis wel een ellende met machines die eerder stukgaan enzo
Ah, oké! Er bestaan ook apparaten die je op je waterleiding aansluit die al het water filteren. Daar moet je een soort zout ingooien. Geen idee hoe duur dat is, maar als alles eerder stukgaat, kan dat misschien zelfs uit.quote:Op maandag 1 november 2021 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja die Brita hadden we dus al jaren, nu een nog betere/veel duurdere, maar het water en de thee is echt heerlijk nu.
Een Brits merk lol, dat zou dan zeker moeten lukkenquote:Op maandag 1 november 2021 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Clipper is een Brits merk, dus dat zou eigenlijk wel moeten lukken!Op die manier boodschappen doen bespaart wel geld, lijkt me. Dan heb je tenminste geen tijd om allerlei onzinnige dingen te kopen.
[..]
Ah, jullie hebben zo'n centraal waterfilter? Stom dat ze niet gewoon dat water bij de waterleidingsmaatschappij filteren.
I know, te duur en teveel gedoe in een huurhuisjequote:Op maandag 1 november 2021 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké! Er bestaan ook apparaten die je op je waterleiding aansluit die al het water filteren. Daar moet je een soort zout ingooien. Geen idee hoe duur dat is, maar als alles eerder stukgaat, kan dat misschien zelfs uit.
Ah, nee, dat wordt 'm niet dan.quote:Op maandag 1 november 2021 00:39 schreef Flory het volgende:
[..]
I know, te duur en teveel gedoe in een huurhuisje
Niet geklikt en ik ken het verder nietquote:Op maandag 1 november 2021 00:35 schreef mschol het volgende:
oh.. komende 1,5 uur gaan ze teringherrie draaien..
i'm out
Goed plan, slaap lekkerquote:Op maandag 1 november 2021 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, nee, dat wordt 'm niet dan.
Ik ga ook slapen. Welterusten!
een of andere franse electronic djquote:Op maandag 1 november 2021 00:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet geklikt en ik ken het verder niet![]()
Lekker nog wat eten/drinken en dan slapen
🥝quote:Op maandag 1 november 2021 05:05 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
*staat voor de brug te trappelen tot 'ie omlaag gaat*
Ja, maar dat kwam omdat de wekker ging.quote:Op maandag 1 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
Werden jullie ook een uur eerder wakker vanochtend?
Nooitquote:Op maandag 1 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
bloedbad?quote:Op maandag 1 november 2021 07:50 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, mezelf net zo diep in m'n vinger gesneden met brood snijden dat ik twijfel of ik niet naar de eerste hulp moet
Als je dit nog kan typen zal het wel meevallen toch?quote:Op maandag 1 november 2021 07:50 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, mezelf net zo diep in m'n vinger gesneden met brood snijden dat ik twijfel of ik niet naar de eerste hulp moet
quote:Op maandag 1 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
Ja met andere hand op m'n telefoon typen gaat nog welquote:Op maandag 1 november 2021 07:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als je dit nog kan typen zal het wel meevallen toch?
Nee, ik werd juist later wakker. Dacht dat mijn wekker op 6.45 stond, was het 7.45...quote:Op maandag 1 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
Dit soort shit heb ik nooit last van, als je van een uurtje meer of minder slapen al huilende windeieren gaat leggen dan behoor je niet tot de sterkste vijf procent van onze mooie nobele diersoortquote:Op maandag 1 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
Dat brood kun je ook wel weggooien denk ik, toch maar even laten hechten anders.quote:Op maandag 1 november 2021 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hele keuken zit onder het bloed, Gergi staat te poetsen.
Nee, km of 3-4 schat ikquote:Op maandag 1 november 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spannende dag. Is het ver van waar je nu woont?
Ik ben gister naar pig geweest, geen geweldige film. Kan je wel overslaanquote:Op maandag 1 november 2021 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd gewoon wakker van de wekker.
Ja, dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 1 november 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag al helemaal over en vanaaf daar slapen?
Spannend en leukquote:Op maandag 1 november 2021 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling
Heb er nu hechtpleisters op gedaan, even kijken of dat blijft zitten.quote:Op maandag 1 november 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat brood kun je ook wel weggooien denk ik, toch maar even laten hechten anders.
Voortaan toch maar sneetjes brood kopen?quote:Op maandag 1 november 2021 08:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er nu hechtpleisters op gedaan, even kijken of dat blijft zitten.
Dit gebeurt me echt elke week nu.. Ik had botte messen (omdat ik weet dat ik onhandig benquote:Op maandag 1 november 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan toch maar sneetjes brood kopen?
Succes vandaagquote:Op maandag 1 november 2021 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling
Ik heb ook liever botte messen om dezelfde reden, kreeg een keer jeuk op mijn rug terwijl ik met een vlijmscherp nieuw mes tomaatjes aan het snijden was, wrongquote:Op maandag 1 november 2021 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gebeurt me echt elke week nu.. Ik had botte messen (omdat ik weet dat ik onhandig ben) en Gergi hele scherpe. Maar een snijwond zķ diep heb ik nog niet eerder voor elkaae gekregen
Ah jammer.quote:Op maandag 1 november 2021 07:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben gister naar pig geweest, geen geweldige film. Kan je wel overslaan
Jezus, het idee alleen alquote:Op maandag 1 november 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook liever botte messen om dezelfde reden, kreeg een keer jeuk op mijn rug terwijl ik met een vlijmscherp nieuw mes tomaatjes aan het snijden was, wrong
scherpe messen zorgen dan toch voor minder ongelukkenquote:Op maandag 1 november 2021 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gebeurt me echt elke week nu.. Ik had botte messen (omdat ik weet dat ik onhandig ben) en Gergi hele scherpe. Maar een snijwond zķ diep heb ik nog niet eerder voor elkaar gekregen
Zat er vrij diep en en er zat zo'n fliepertje huid los toen ik hem eruit trok, ben ik maar even heel stil op een handdoek gaan liggen op de vloer.quote:
21 Dec pasquote:Op maandag 1 november 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer moet ik alle pompoentjes weer opruimen, vandaag al?
Creatiefquote:Op maandag 1 november 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er vrij diep en en er zat zo'n fliepertje huid los toen ik hem eruit trok, ben ik maar even heel stil op een handdoek gaan liggen op de vloer.
Tot de onderburen dachten wat dat toch voor rode vlek op het plafond was.quote:Op maandag 1 november 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er vrij diep en en er zat zo'n fliepertje huid los toen ik hem eruit trok, ben ik maar even heel stil op een handdoek gaan liggen op de vloer.
Daarna voorzichtig een vriendin laten kijken "Jezus kijk ik hier naar een erg onhandige zelfmoordpoging?" "Ja moet het gehecht worden dan?" "Volgens mij is het in ieder geval wel gestopt met bloeden" "Mooi opgelost dus" "Wijntje tegen de schrik dan maar" "Ja lekker, heb je een nieuw jurkje aan trouwens?"quote:
Dit heb ik ook, even tellen hoeveel je er hebt?quote:Op maandag 1 november 2021 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, ik heb een tic. Ik ben verslaafd aan sfeerlichthouders voor waxinelichtjes. Brand ik waxinelichtjes? Zelden. Heb ik een la vol houders? Ja. Heb ik weer leuke nieuwe gezien? Ook ja.
Nee. Je hebt nu tot eind november een geleidelijke overgang naar de kerstdecoraties.quote:Op maandag 1 november 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer moet ik alle pompoentjes weer opruimen, vandaag al?
Gewoon kopen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, ik heb een tic. Ik ben verslaafd aan sfeerlichthouders voor waxinelichtjes. Brand ik waxinelichtjes? Zelden. Heb ik een la vol houders? Ja. Heb ik weer leuke nieuwe gezien? Ook ja.
Gewoon neerzetten en niet in een la gooien.quote:Op maandag 1 november 2021 08:13 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2021 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Check even goed of alles nog netjes beweegt en je alles goed voelt ivm zenuwletseltjesquote:Op maandag 1 november 2021 07:50 schreef kwiwi het volgende:
Whehequote:Op maandag 1 november 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
"Jezus kijk ik hier naar een erg onhandige zelfmoordpoging?"
Ze liggen her en der, denk dat ik er 12 heb. Valt op zich mee?quote:Op maandag 1 november 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, even tellen hoeveel je er hebt?
23, treurige man dat ik er bent.quote:Op maandag 1 november 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze liggen her en der, denk dat ik er 12 heb. Valt op zich mee?
Lekker danquote:Op maandag 1 november 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta niet ingepland bij de interne verhuisdienst
Dan maar zo het hoognodige uitzoeken en met een woonbegeleider zijn auto maar spullen overbrengen...
Begint al lekkerquote:Op maandag 1 november 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan maar zo het hoognodige uitzoeken en met een woonbegeleider zijn auto maar spullen overbrengen...
Oh, lekker dan.quote:Op maandag 1 november 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Owneeee, wat een ellende ....quote:Op maandag 1 november 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woodwick?quote:Op maandag 1 november 2021 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik ook van die dure knettergeurkaarsen gekregen van m'n schoonzusje, kapt dat ding halverwege met branden. Zit nog zat was in, maar die lont brandt niet meer
quote:Op maandag 1 november 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
* IJsdraakje zet 'm op niet kopen lijst.quote:
Ik heb nog een kaarsje, zal die van de week eens proberen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje zet 'm op niet kopen lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |