SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:11 schreef Ama het volgende:
Zijn de maatregelen nou al een keertje uitgelekt?
Ja, als de lijn van de vorige potjes wordt doorgetrokken wint Fretje dit met gemakquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
di finaleplek van dimi is ook voor de boekjes
Ik kijk naar Irma en luister naar Mark en Hugoquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks moet ik nog echt gaan kijken ook naar Mark en Hugo.
Ik denk dat er morgen wel meer bekend zal worden hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks moet ik nog echt gaan kijken ook naar Mark en Hugo.
Nou ja dinges. Ik had even zin om dat te zeggen jahquote:
Ah cool. Ken daar ook wel wat heel actieve halloweenders.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Haags het volgende:
[..]
De buurt waar ik ben opgegroeid. Houtwijk.
Ja was weer leuk gedaan. Groots opgezet ook. En heeeeeeeeeeeeeel veel bezoekers. In sommige straten kon je nauwelijks meer doorlopen vanwege de drukte.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah cool. Ken daar ook wel wat heel actieve halloweenders.
Maar ja, is dat an iets positiefs? Of niet?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja was weer leuk gedaan. Groots opgezet ook. En heeeeeeeeeeeeeel veel bezoekers. In sommige straten kon je nauwelijks meer doorlopen vanwege de drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hadden de hele week halloween op het werk en heb de hele week als heks rondgelopen. Super cool, disco, schminken en alles. Donderdag halloween glow in the dark tattoo's geplakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik denk als bepaalde leden van het OMT daar rond hadden gelopen dat ze door een zakje hadden geblazen van hyperventilatie. Maar verder was het gezellig druk en leuk hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, is dat an iets positiefs? Of niet?
Wij hadden de hele week halloween op het werk en heb de hele week als heks rondgelopen. Super cool, disco, schminken en alles. Donderdag halloween glow in the dark tattoo's geplaktGroots uitpakken met kerst dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Super tof!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kerst vieren we ook. Ga ik altijd luxe met de kinderen gourmetten.
Ik geloof niet dat ik daaraan mee wil doen, maar jij gaat wel lekker verhuizen en komt heus wel goed, gewoon even wennen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25 nuldagen uit 31 ik reken het goed
nou Ygrite kwam met een ideequote:Op zondag 31 oktober 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus Fles gaat zich een maand niet scheren
Wij hadden de hele week halloween op het werk en heb de hele week als heks rondgelopen. Super cool, disco, schminken en alles. Donderdag halloween glow in the dark tattoo's geplaktHalloween is een Christelijk feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nou niet helemaal, maar deels wel. Maar ik snap die ouders ook wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halloween is een Christelijk feest
Waarom drink je niet gewoon water danquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar vanavond ben ik wel hard aa n het gaan jaMorgen aan we weer vrolijk door met de Heineken 0,0
doe ik morgen wel weer en de rest van de weekquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom drink je niet gewoon water dan
Denk dat ze bedoelt in plaats van de 0,0tjes.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe ik morgen wel weer en de rest van de week
Dacht dat het een combinatie van feesten was, van katholieken en Kelten en heidenen. Volgens mij weet niemand het precies.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halloween is een Christelijk feest
Heb jij weleens een maand lang alleen maar water gedronken?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom drink je niet gewoon water dan
Neequote:Op zondag 31 oktober 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens een maand lang alleen maar water gedronken?
Of hadden ze die van je ma gepakt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat het een combinatie van feesten was, van katholieken en Kelten en heidenen. Volgens mij weet niemand het precies.
Maar m'n vader heeft ooit kritiek gehad op de bezemstelen en pompoenen in de etalage.
Van mijquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of hadden ze die van je ma gepakt?
Liefquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik dit appartement ging bezichtigen hing er naast de voordeur voor de sier een oude bezem aan de muur. M'n broer die mee was: Je vervoer hangt er al.
tijdje geleden gezien.. ziet er zo gemaakt uitquote:
gewoon niet meer halen als je daar bang voor bentquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb weer een kratje Leffe blond gehaald gisteren en dies weer bijna op.![]()
Dat bier zet nogal aan. Dus mee uitkijken
Mja misschien wel. Maar dan nogquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tijdje geleden gezien.. ziet er zo gemaakt uit
Tom Waesquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Tom Waes wordt helemaal enthousiast van Urk.
Daar zit ook gewoon suiker in als ingrediënt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb weer een kratje Leffe blond gehaald gisteren en dies weer bijna op.![]()
Dat bier zet nogal aan. Dus mee uitkijken
ja geen zin in 's ochtends dat Yan Tiersen gehobby...quote:
Nou ja jammer dan. Je krijgt wat je verdientquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:25 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, die CME kwam dus pas de volgende ochtend.Stelde ook niets voor. Het noorderlicht dat wel werd gezien op Terschelling etc., kwam door een andere uitbarsting.
Karma.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja jammer dan. Je krijgt wat je verdient
Lastig te zien, je paal blokkeert het beeldquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:30 schreef Recce het volgende:
Het blad begint mooi te verkleuren:
[ afbeelding ]
Tja, dat krijg je als je FOK!-er bent.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Lastig te zien, je paal blokkeert het beeld
quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Lastig te zien, je paal blokkeert het beeld
Waarom geen 17x17x17 als je toch bezig bent?quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt zin om eens een 9x9 cube op te lossen onder een servicedesk overleg dat minstensens en uur duurt
Omdat dat niks toevoegtquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom geen 17x17x17 als je toch bezig bent?
succesquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga morgen een 1x1x1 oplossen. Je moet klein beginnen.
ja een 9x9 deze keer. doe jij die sneller?quote:
jij bent af.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:43 schreef Recce het volgende:
Ik heb wel een gewone 3x3x3 cube, maar ik ben te lui om uit te zoeken hoe je 'm moet oplossen en dat zelf uitzoeken kost teveel tijd.
Nee ik doe geen enkele kubus sneller dan jij. ik doe sowieso geen kubus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja een 9x9 deze keer. doe jij die sneller?
Dat kan bestquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik doe geen enkele kubus sneller dan jij. ik doe sowieso geen kubus.Een jongetje van mijn werk doet de 3x3 geloof ik wel sneller dan jij.
Wat nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |