quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:11 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Als je een persco gaat nabeschouwen is het wel serieus
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Onrecht is live!!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is er eigenlijk al iemand live, of is dit weer zo'n actie die 5 minuten voor de persco opgestart word vanuit 40 verschillende locaties om de politie een loer te draaien?
Ik ben ff te lui om te zoeken maar zag dat tikkie er al wasquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is er eigenlijk al iemand live, of is dit weer zo'n actie die 5 minuten voor de persco opgestart word vanuit 40 verschillende locaties om de politie een loer te draaien?
Dat is toch die van jezusleeft?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende:
Veel Politie, busje met aanhanger is er ook
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is toch die van jezusleeft?
Jaa!! Paartjesquote:
Als ze lawaai willen maken kunnen ze beter een bladblazer op hun rug meenemen, kunnen ze tenminste ook bijdragen aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Lawaai maken"
Wat een prachtige kwaliteit, wat een teken van intelligentie. Een prachtig signaal van medeleven, compassie en inlevingsvermogen. (einde sarcasme)
Lawaai maken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze lawaai willen maken kunnen ze beter een bladblazer op hu rug meenemen, kunnen ze tenminst ook bijdragen aan de maatschappij.
Spannnondddddquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende:
Veel Politie, busje met aanhanger is er ook
Thnx voor de linkquote:
Was hij daarvoor aan het sparen ja?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft zn financiele doel voor zn PS5 wel bereikt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lawaai maken prima, zolang ze maar geen kinderen maken.
Neukende wappies. Alleen het idee alquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb ook eens rond het binnenhof gelopen, zag ik ook mensen met oortjes in. Er lopen daar ook gewoon beveiligers van politie buiten te observeren. Niet iedereen is meteen romeo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef mootie het volgende:
Het is altijd zo grappig dat ze iedereen een
Romeo vinden.
‘Er lopen heeeeul veul Romeo’s op straat.’
Voorbehoedsmiddelen? Nee, daar zit een chip in!quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neukende wappies. Alleen het idee al
Donkere kleding en een petje is per definitie een Romeo. Ze hoeven niet eens een oortje in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik heb ook eens rond het binnenhof gelopen, zag ik ook mensen met oortjes in. Er lopen daar ook gewoon beveiligers van politie buiten te observeren. Niet iedereen is meteen romeo.
Meteen ingrijpen en optreden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:23 schreef Starhopper het volgende:
Gemaskerde figuren in het zwart. Defend is er dus ook al
Ik zie niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:28 schreef summer2bird het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)8&id=528622910633627
Onrecht is live
Die zie ik welquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit is toch onrecht?
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/327832775816838
OpEn Je OgEn!!!quote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Had Pieter Omzigt een weddenschappen verloren? Waarom liep die tussen die wappies door?
Ik zag Omzight. Geen Hugo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:30 schreef summer2bird het volgende:
Hugo de jonge liep net dwars door de wappies heen
Hij heeft wel ballen hoor
Spectrumanalyser heeft em al gepostquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Anders moet je even zoeken op Facebook op msm leugens, dan vind je hem wel
Hij kwam van achter die politie agenten en strak dwars door die groep over naar dat andere gebouw.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede vraagWaar kwam die vandaan en waar ging die heen
Ja maar...het zijn allemaal vaders en moedersquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat zag ik, maar wat moest die daar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij kwam van achter die politie agenten en strak dwars door die groep over naar dat andere gebouw.
Erg slecht geluid.quote:
Dat kan toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar...het zijn allemaal vaders en moeders
Echt? Wat een held.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:30 schreef summer2bird het volgende:
Hugo de jonge liep net dwars door de wappies heen
Hij heeft wel ballen hoor
Dat worden toch vreemde kinderen, echt die gaan een potje gepest worden op school, niet normaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar...het zijn allemaal vaders en moeders
Is Eline van Onrecht tv?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
om 7 uur gaat het geluid van Eline op mute. en het geluid van de persconferentie aan. dag wappies
Dankzij figuren als hem kan de sfeer omslaan. Als hem straks oppakken is het feest.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:42 schreef StephanL het volgende:
Hihi die man
Overdag rammen jullie er op los
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:44 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen jullie iemand uitzoeken die communicatief wat vaardiger is?![]()
![]()
Dat gaat lastig worden
Ze wilde gewoon zelf op beeldquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:44 schreef K21 het volgende:
"Willen jullie anders iemand interviewen die communicatief wat vaardiger is?"![]()
Die zijn goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef K21 het volgende:
Die muzikanten die er ook weer zijn vind ik dan nog wel leuk. Die gun ik geen waterkanon of knuppel straks.
nou ja dan zouden ze toch echt door de linie agenten moeten en politici gaan interviewen zoals Hugo de Jonge en Mark Rutte.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:44 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen jullie iemand uitzoeken die communicatief wat vaardiger is?![]()
![]()
Dat gaat lastig worden
3 verschillende streamsquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zijn goed
Albert ook ergens!
Bianca wil met SBS6 praten want ze moeten iemand kiezen die spreekvaardigd is
Allemaalquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
3 verschillende streams![]()
![]()
Welke moet ik kiezen, ik kan ze niet allemaal tegelijk bekijken
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
ooooh, wacht, dit is gewoon een repeteeravond van de Josti-band.
de xylofoon is nog onderweg.
Zelfs de jostiband klinkt beterquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
ooooh, wacht, dit is gewoon een repeteeravond van de Josti-band.
de xylofoon is nog onderweg.
de rest komt een uur later, klok vergeten te verzetten, of niet weten hoe de klok verzet kan worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:
Weten ze dat het nog geen 7 uur is?
Ik ga lachen als ze om 7 uur geen puf meer hebben
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de rest komt een uur later, klok vergeten te verzetten, of niet weten hoe de klok verzet kan worden.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de rest komt een uur later, klok vergeten te verzetten, of niet weten hoe de klok verzet kan worden.
Klopt. Alwéér een demonstratie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:45 schreef puzziepie het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich volgens miep
Dan zouden ze een uur te vroeg zijn geweest toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wintertijd hoort bij het controleren der menschenquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:53 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb ze gemute. Ik kan hier echt niet tegen
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:56 schreef Olga het volgende:
[..]
Gewoon aanklagen. Kan via https://youriplate.nl/
Kut microfoonquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:56 schreef Charmian het volgende:
Hoe kan Albert nou minder herrie hebben dan die van onrechttv?
Een vaccinatiebus als arrestantenvervoerquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik denk dat als je 1 vaccinatiemedewerker met spuit en vaccins daar laat opdraven dat ze allen wegvluchten.
In 1 ruk door naar een vaccinatielokatiequote:Op dinsdag 2 november 2021 18:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een vaccinatiebus als arrestantenvervoer
Haha, je hoort himmel niks.quote:
Ik las het net ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:04 schreef Charmian het volgende:
gawwd sommigen denken dat Rutte nog in het buitenland zit en dat dit eerder is opgenomen of ergens anders
Dat mensen dit denkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:04 schreef Charmian het volgende:
gawwd sommigen denken dat Rutte nog in het buitenland zit en dat dit eerder is opgenomen of ergens anders
Die liggen nog op de bodem van de hofvijver.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef Charmian het volgende:
ik zie eigenlijk best wel weinig potten en pannen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |