Dat is toch die van jezusleeft?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende:
Veel Politie, busje met aanhanger is er ook
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is toch die van jezusleeft?
Jaa!! Paartjesquote:
Als ze lawaai willen maken kunnen ze beter een bladblazer op hun rug meenemen, kunnen ze tenminste ook bijdragen aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Lawaai maken"
Wat een prachtige kwaliteit, wat een teken van intelligentie. Een prachtig signaal van medeleven, compassie en inlevingsvermogen. (einde sarcasme)
Lawaai maken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze lawaai willen maken kunnen ze beter een bladblazer op hu rug meenemen, kunnen ze tenminst ook bijdragen aan de maatschappij.
Spannnondddddquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende:
Veel Politie, busje met aanhanger is er ook
Thnx voor de linkquote:
Was hij daarvoor aan het sparen ja?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft zn financiele doel voor zn PS5 wel bereikt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lawaai maken prima, zolang ze maar geen kinderen maken.
Neukende wappies. Alleen het idee alquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lawaai maken prima, zolang ze maar geen kinderen maken.
Ik heb ook eens rond het binnenhof gelopen, zag ik ook mensen met oortjes in. Er lopen daar ook gewoon beveiligers van politie buiten te observeren. Niet iedereen is meteen romeo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:25 schreef mootie het volgende:
Het is altijd zo grappig dat ze iedereen een
Romeo vinden.
‘Er lopen heeeeul veul Romeo’s op straat.’
Voorbehoedsmiddelen? Nee, daar zit een chip in!quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neukende wappies. Alleen het idee al
Donkere kleding en een petje is per definitie een Romeo. Ze hoeven niet eens een oortje in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik heb ook eens rond het binnenhof gelopen, zag ik ook mensen met oortjes in. Er lopen daar ook gewoon beveiligers van politie buiten te observeren. Niet iedereen is meteen romeo.
Meteen ingrijpen en optreden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:23 schreef Starhopper het volgende:
Gemaskerde figuren in het zwart. Defend is er dus ook al
Ik zie niksquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:28 schreef summer2bird het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)8&id=528622910633627
Onrecht is live
Die zie ik welquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit is toch onrecht?
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/327832775816838
OpEn Je OgEn!!!quote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Had Pieter Omzigt een weddenschappen verloren? Waarom liep die tussen die wappies door?
Ik zag Omzight. Geen Hugo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:30 schreef summer2bird het volgende:
Hugo de jonge liep net dwars door de wappies heen
Hij heeft wel ballen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |