Hoop geld voor een middelmatig team, maar we spelen ook op een verschillende manier fifa. Met dat in ogen zou ik lekker kopen wat je leuk lijkt. Het is allround wel goed overal besteedquote:Op maandag 8 november 2021 14:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Denk dat dit hem gaat worden:
[ afbeelding ]
Twijfel nog wel een beetje over de 2 middenvelders aangezien zowel dybala als Vidal het goed doen
https://www.futbin.com/22/squad/2743634quote:Op maandag 8 november 2021 16:02 schreef Dopekoe het volgende:
Uiteindelijk del piero op Cam, vidal blijft op cdm en mid Zanetti op RB
Hou ik nog wat centen over ook, genoeg om een neymar oid te halen![]()
Maar dan haal ik liever een Messi![]()
En veel verlies zal ik er ook niet op lijden, misschien op den duur een miljoen ofzo
Sowieso het beste team dat ik tot nu toe zo vroeg in een Fifa jaar heb gehad
Zou niet mijn keuze zijn afgezien van misschien Messiquote:Op maandag 8 november 2021 16:46 schreef leeroy het volgende:
[..]
https://www.futbin.com/22/squad/2743634
3 miljoen team
41212 ingame
Om 41212 echt goed te laten werken (met name tegen betere tegenstanders) moet je eigenlijk een hele snelle CM hebben. Daarmee kan je namelijk overlappen om toch diepgang te creëren op een flank.quote:Op maandag 8 november 2021 16:46 schreef leeroy het volgende:
[..]
https://www.futbin.com/22/squad/2743634
3 miljoen team
41212 ingame
Ik speel hem altijd smal trouwens, mijn eigen team heb ik Nkunku & Fofana als CM & Verratti cdm.quote:Op maandag 8 november 2021 17:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om 41212 echt goed te laten werken (met name tegen betere tegenstanders) moet je eigenlijk een hele snelle CM hebben. Daarmee kan je namelijk overlappen om toch diepgang te creëren op een flank.
Daar heb ik nu SIF Vini, die doet het tot nu toe erg goed. Hiervoor Neymar en die was ok. Ik denk dat die passing Haaland erg goed zou zijn. Die is namelijk best snel en dondert niet zo snel om als je hem een loopactie wilt laten maken
Ik speel hem ook smal, maar ik zet 1 cm op overlap en dat moet een snelle zijn dan. Die speler heeft ook nooit een directe tegenstander dus makkelijk om mee te overlappen en je spel minder voorspelbaar te maken.quote:Op maandag 8 november 2021 18:32 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik speel hem altijd smal trouwens, mijn eigen team heb ik Nkunku & Fofana als CM & Verratti cdm.
Jaquote:Op maandag 8 november 2021 19:19 schreef Pinuts het volgende:
Ligt bij jullie WL playoffs er ook uit ? Wilde even spelen maar hij zegt dat het huidige fut champions eventueel is geëindigd. Of zou dat er mee te maken hebben dat het seizoen bijna afgelopen is?
Zal het eens proberen, iemand die icon sbc gedaan?quote:Op maandag 8 november 2021 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel hem ook smal, maar ik zet 1 cm op overlap en dat moet een snelle zijn dan. Die speler heeft ook nooit een directe tegenstander dus makkelijk om mee te overlappen en je spel minder voorspelbaar te maken.
Nee. Denk ook niet dat ik het ga doen. EA heeft het net weer wat te duur gemaaktquote:Op maandag 8 november 2021 20:44 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zal het eens proberen, iemand die icon sbc gedaan?
Top, wieberen nu.quote:Op maandag 8 november 2021 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Verstandig maat, je hebt er kijk op.
Je kan altijd nog donderdag kijken na al die kut packs die we krijgen.quote:Op maandag 8 november 2021 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee. Denk ook niet dat ik het ga doen. EA heeft het net weer wat te duur gemaakt
Jep, dat merk ik ook idd...quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Gisteren voor het eerst friendlies gespeeld om die Fellaini vrij te spelen. ‘Lastigste’ objective hier is om in 7 potten te scoren.
Zag dat er qua community echt helemaal niets veranderd is ten opzichte van vorig jaarGozer staat 4-0 voor met 10 minuten te spelen, ik breek eindelijk door, want hij was veel beter dan mij, en hij haalt mijn doorgebroken speler neer zodat ik niet kan scoren
In en in trieste kleuter community die deze game speelt. Hij bereikt er helemaal niets mee om mij niet te laten scoren, er zijn geen clean sheet objectives oid, maar alles om andere mensen maar zoveel mogelijk dwars te zitten.
Leave gewoon lekker bij 1-0, scheelt je een hoop tijd en frustratiequote:Op dinsdag 9 november 2021 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Gisteren voor het eerst friendlies gespeeld om die Fellaini vrij te spelen. ‘Lastigste’ objective hier is om in 7 potten te scoren.
Zag dat er qua community echt helemaal niets veranderd is ten opzichte van vorig jaarGozer staat 4-0 voor met 10 minuten te spelen, ik breek eindelijk door, want hij was veel beter dan mij, en hij haalt mijn doorgebroken speler neer zodat ik niet kan scoren
In en in trieste kleuter community die deze game speelt. Hij bereikt er helemaal niets mee om mij niet te laten scoren, er zijn geen clean sheet objectives oid, maar alles om andere mensen maar zoveel mogelijk dwars te zitten.
dat je nog de moeite neemt om daar serieus op te gaan reagerenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jep, dat merk ik ook idd...
Heb al zoveel mensen gehad die als ze scoren vanaf dat moment alleen maar gaan tijdrekken, de bal vast houden en rondspelen. Het is echt een wonder als je een keer een echt leuk potje speelt waarbij ook de tegenstander lekker vlot meespeelt.
Gisteren kreeg ik een bericht van iemand waarvan ik terecht had verloren:
"Rather buy skill than tryhard player"
Serieus, wat ben je dan voor triest figuur als je wint en nog steeds zoiets moet sturen....
Ik heb gereageerd met dat ik zelf wel bepaal hoe ik mijn geld uitgeef en dat ik helemaal niet de beste wil of hoef te zijn en dus geen skills nodig heb
Trieste community idd....
Normaal reageer ik eigenlijk niet, maar vond het nu wel gepast, zeker omdat hij wonquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat je nog de moeite neemt om daar serieus op te gaan reagerenLekker negeren. Of een troll berichtje terug sturen.
Nog beter. Gewoon uitzetten dat ze berichten naar je kunnen sturen. Je krijgt toch alleen maar berichtjes van 14 jarige die boos zijn dat jij een goed team hebt en hun niet
En ja de community is wel kut. Maar helaas is dit bij vrijwel elk spel zo. Moet je eens league of legends spelen of zo. Dat is nog 10x erger.
Dit dus. Ben je er nog eerder klaar mee ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Leave gewoon lekker bij 1-0, scheelt je een hoop tijd en frustratie
Idd leaven. Maar zorg ook altijd dat je 1 tactiek hebt klaarstaan op 100 diepte en constante druk of druk na verlies balbezit. Kan je altijd die even aanzetten, als je tegenstander daar dan onderuit voetbald en scoort kan je alsnog leaven, maar achterin rond blijven spelen wordt dan heel moeilijk voor de tegenstander.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jep, dat merk ik ook idd...
Heb al zoveel mensen gehad die als ze scoren vanaf dat moment alleen maar gaan tijdrekken, de bal vast houden en rondspelen. Het is echt een wonder als je een keer een echt leuk potje speelt waarbij ook de tegenstander lekker vlot meespeelt.
Gisteren kreeg ik een bericht van iemand waarvan ik terecht had verloren:
"Rather buy skill than tryhard player"
Serieus, wat ben je dan voor triest figuur als je wint en nog steeds zoiets moet sturen....
Ik heb gereageerd met dat ik zelf wel bepaal hoe ik mijn geld uitgeef en dat ik helemaal niet de beste wil of hoef te zijn en dus geen skills nodig heb
Trieste community idd....
Ga ik vanaf nu ook gewoon doen. Had die goals en assists met specifieke middenvelders etc nodig. Nu nog 4 potjes scoren en 2 winnen. Zal vast snel gaan, maar ik snap de mentaliteit van de gemiddelde fifa speler gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Leave gewoon lekker bij 1-0, scheelt je een hoop tijd en frustratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |