Nee, waren geruchten. Het zou denk ook beter zijn als ze iedereen iets verder terug zetten.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat je 1 divisie zakt? Ik ging er een beetje vanuit terug te gaan naar 5-3 ofzo. Ik zit nu in Elite Btw.
Gast ik heb al weken div 1/elite en heb nog geen walkout gehad. Vandaag had ik Ripart als beste.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:49 schreef Dopekoe het volgende:
Ben je met veel pijn en moeite geklommen naar divisie 4, krijg je 2 van die kutpacks.
Een rare player pack en een top gold player pack.
What the shit...
Ben door 2 volledige divisies gegaan en krijg daar dus helemaal niets voor...
Ilicic en acerbi als highest rated...
Zijn beide de hero sbc ingegaan![]()
2 100k packs en beste had ik Felipe 🙃quote:Op donderdag 4 november 2021 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb al weken div 1/elite en heb nog geen walkout gehad. Vandaag had ik Ripart als beste.
1 divisie omlaag is gewoon prima heb geen zin om me weer 3 divisies omhoog te grinden tegen dezelfde spelers die nu in Elite zitten. Ik heb het hoogste gehaald dan wil je niet terug naar 50k packs.
Yep, same. Heb buiten Theo Hernandez nog geen 1 fatsoenlijke red gekregen en ik heb er al 15 ofzoquote:Op donderdag 4 november 2021 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb al weken div 1/elite en heb nog geen walkout gehad. Vandaag had ik Ripart als beste.
1 divisie omlaag is gewoon prima heb geen zin om me weer 3 divisies omhoog te grinden tegen dezelfde spelers die nu in Elite zitten. Ik heb het hoogste gehaald dan wil je niet terug naar 50k packs.
Vorige fifa kreeg je het dubbele untradable...quote:Op donderdag 4 november 2021 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een 50k pack en 45k pack zijn toch best goede pakketten? Uiteindelijk maakt het pakket niet uit, je kan ook uit slechte pakketten iets goeds krijgen.
Ik heb hem snel even op rang 3 gezet gisteren natuurlijk alleen Carrasco player pick en thiago Silva uit de 100k packquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:31 schreef leeroy het volgende:
Slechtste start ooit met WL, de severs waren ook heel erg slecht. 3-3.
Dieptepunt was toch wel dat Ruben Dias mijn Mbappe bij kon houden
Heb hem in m'n team zitten maar heb nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Kulusevski is echt super goedkoop voor die stats. Die stats zijn echt goed
Rang 2 gehaald nog, Arnold, Corea & Galeno als picks. 84 als hoogste uit mijn 100K pack.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem snel even op rang 3 gezet gisteren natuurlijk alleen Carrasco player pick en thiago Silva uit de 100k pack
Zou spinazolla er wel proberen uit te halen ipv Theo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb hem in m'n team zitten maar heb nog niet gespeeld
Op 4231 speel ik nu zo:
IF Sczcesny
Cuadrado - Skriniar - Koulibaly - Spinazzola
RTTK Vidal - RTTK Tonali
RB Kulusevski - Dybala - RB Gosens
RB Arnautovic
Wil nog RB Kessie ipv Vidal en IF Barella ipv Tonali.
Ook dat staat nog op de planning, maar een cashflow probleem weerhoudt me daarvanquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou spinazolla er wel proberen uit te halen ipv Theo.
Geen De Ligt SBC gedaan? Speelt prima moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op 4231 speel ik nu zo:
IF Sczcesny
RTTK Vidal - RTTK Tonali
RB Arnautovic
Ben pas later overgestapt van la liga naar serie A...quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen De Ligt SBC gedaan? Speelt prima moet ik zeggen.
Het is best droevig ja. Ik ga ook weer voor rank 2 denk ik. Misschien rank 1 als het nog een beetje vlotjes loopt, gisteravond gestopt na 11-0 dus lig wel op schema.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:58 schreef leeroy het volgende:
[..]
Rang 2 gehaald nog, Arnold, Corea & Galeno als picks. 84 als hoogste uit mijn 100K pack.
Had een Carrasco in TOTW pack maar die is geen reet waard natuurlijk. Ga die packs maar opsparen voor Black Friday.
Ik twijfel ook of ik Mbappe nu moet verkopen, komen volgende week zoveel packs de markt op natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is best droevig ja. Ik ga ook weer voor rank 2 denk ik. Misschien rank 1 als het nog een beetje vlotjes loopt, gisteravond gestopt na 11-0 dus lig wel op schema.
Ene kant ook wel verleidelijk om de packs gewoon op te sparen voor TOTY. Dat doe ik normaal gesproken nooit en durf niet te zeggen of ik dat ook aan zou kunnen, maar alles wat nu in packs zit is waardeloos en ongewild...
Ik heb ook een serie a squadquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op 4231 speel ik nu zo:
IF Sczcesny
RTTK Vidal - RTTK Tonali
RB Arnautovic
Waarom heb je die aanval Goossens gedaan eigenlijk? Die andere gast is veel beter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op 4231 speel ik nu zo:
IF Sczcesny
RTTK Vidal - RTTK Tonali
RB Arnautovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |