Militao is een interessante optiequote:Op vrijdag 12 november 2021 13:54 schreef leeroy het volgende:
Adidas Team:
Ter Stegen
M.Dembele
Rice
Hummels
Neuhaus
Fabian
Reyna
Reguilon
Di Maria
Joao Felix
Alli
Militao
Diawara
Jota
Obj:
Bergwijn
Ideetje; verkoop je team en kijk of Militao kunt inpassen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Militao is een interessante optie
Dom idee, ik koop wel gewoon packs met echt geld en ga dan huilen dat ik hem niet packquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ideetje; verkoop je team en kijk of Militao kunt inpassen.
Poh dit moet je doen man bro @Dopekoequote:Op vrijdag 12 november 2021 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ideetje; verkoop je team en kijk of Militao kunt inpassen.
Puyol en cannavaro bevallen prima, helemaal niets mis mee, Behalve voor de metahoertjes, maar daar val ik niet onderquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:48 schreef leeroy het volgende:
Bedenk mezelf wel dat best veel mensen al met Militao spelen, dus denk niet dat je dat wilt.
hoe kan mbappe nou niet zijn geld waard zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Puyol en cannavaro bevallen prima, helemaal niets mis mee, Behalve voor de metahoertjes, maar daar val ik niet onder![]()
Asensio ga ik wel doen![]()
Militao zal ik ergens van de week wel packen, maar ga hem dus niet kopen![]()
Cantona is trouwens z'n centen niet waard voor mij, net als mbappe, again zullen de metahoertjes er anders over denken
Ik heb die loan kaart gebruikt in friendlies, en die gozer is een cheatcode. Geen idee wat Dopekoe allemaal doet in Fifa, maar het is heel wat anders dan de rest van de playerbase geloof ikquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoe kan mbappe nou niet zijn geld waard zijnIk kan hem niet betalen. Dus niet mee gespeeld. Maar hoe kan je met zulke stats nou niet goed zijn
Ik kan niet met hem overweg, helemaal niets lukt met hem dus voor mij niet het geld waardquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoe kan mbappe nou niet zijn geld waard zijnIk kan hem niet betalen. Dus niet mee gespeeld. Maar hoe kan je met zulke stats nou niet goed zijn
Dat zeg ik, overpricedquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef leeroy het volgende:
Mbappe is niet zo goed nee, raar dat die 1.4 miljoen nog is terwijl de rest geen drol meer waard is.
Nah de homie is een van de beste spelers van het spel. Ik vind 400k voor een slome drol met een draaicirkel van een Iveco overpriced. En vele met mij hier.quote:
Dat mag je vinden, voor mij werkt ie perfectquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:27 schreef leeroy het volgende:
[..]
Nah de homie is een van de beste spelers van het spel. Ik vind 400k voor een slome drol met een draaicirkel van een Iveco overpriced. En vele met mij hier.
Over Di Natale heb ik wel veel goeds gehoord. Vind ik ook lastig om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Kiid het volgende:
Er is niet echt een spits die Mbappe verslaat qua optimale stats voor een spits in deze prijs range. Maar je hoeft niet per se een Mbappe te hebben om succesvol te zijn. Er zijn ook wel spitsen die beduidend minder kosten en waar je ook wel een eind kan komen, maar niet veel.
Denk dat er alleen legends zijn die beter zijn, maar die kosten ook 1 mil+
Di natale is idd een goede optie nog. Zelf niet mee gespeeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:27 schreef papert het volgende:
[..]
Over Di Natale heb ik wel veel goeds gehoord. Vind ik ook lastig om tegen te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |