De effectiviteit wordt wél minder na loop van tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:55 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou toch uitgelegd dat die effectiviteit niet minder wordt?
Dit. Maar de overheid en het RIVM zijn helaas te druk met het overhalen van pubers om zich te laten vaccineren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor boosters voor de groepen die de zorg belasten. Daaronder lijkt het mij geen of weinig nut te hebben.
Bron?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..][b]
De effectiviteit wordt wél minder na loop van tijd.[b/]
[..]
Dit. Maar de overheid en het RIVM zijn helaas te druk met het overhalen van pubers om zich te laten vaccineren.
Het is meer vermoeiend dat sommige mensen op religieuze wijze blijven geloven dat de vaccins volledige en langdurige bescherming bieden. Ik vraag mij af hoe dat komt. Misschien speelt angst hier een rol en is de wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik raak echt doodmoe van die zich blijvend herhalende onzin
Kom eerst maar eens met een bron voor je beweringen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is meer vermoeiend dat sommige mensen op religieuze wijze blijven geloven dat de vaccins volledige en langdurige bescherming bieden. Ik vraag mij af hoe dat komt. Misschien speelt angst hier een rol en is de wens is de vader van de gedachte.
Dat moet je op fok niet doen want je berichten worden toch verwijderdquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met een bron voor je beweringen.
https://www.telegraaf.nl/(...)nog-steeds-heel-goedquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk hè met die flurpenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:52 schreef Haags het volgende:
Overigens net terug van een halloweentocht door de wijk hier. Nou als dit kan met zoveel mensen (het was echt tyfus druk) in smalle straten dan is die sint intocht ook geen probleem kan ik je vertellen.
Noodopvang, echt, wie gaat er nou zijn kind nog thuishouden. Sodemieter op, die kinderen hebben genoeg te verduren gehad afgelopen anderhalf jaarquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik gok GGD vanuit BCO.
Fijne voorbode dit. Ik hou er vast rekening mee dat kinderopvang ook weer gesloten wordt enzo
Checkquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die was wel echt heel mooi (ook al heb ik een hekel aan Azarkan).
2.5 maand oud... en toen daalden ze al.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nog-steeds-heel-goed
90 dagen, 90 dagen, waarom zouden ze 90 dagen hebben uitgekozen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel twee dingen die men doorelkaar gebruikt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kloptquote:
Heb mijn vrouw hier in elkaar geslagen voor de tocht, en ze won de eerste prijs " beste make up effecten "quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb gisteren lekker uitgepakt hoor. Kostuum aan, nepbloed op mijn bek en alles
Kan, mogelijk. Moet inderdaad nog wat duidelijker worden allemaal. Feit is wel dat óók het aantal gevaccineerden in de zorg weer toenemen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel twee dingen die men doorelkaar gebruikt.
Beschermen tegen COVID-19 doormaken zonder symptomen (dit is wat ze vaak bedoelen met besmet raken)
en
Beschermen tegen zorg belasten.
Uiteindelijk is punt twee belangrijk en daar is volgens mij nog heel weinig over bekend. In ieder geval heb ik nog geen enkel onderzoek gezien waarin dit duidelijk minder was.
Wtf zwagerquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef Sfancta het volgende:
Woon in Limburg, en kreeg mail dat de basisschool hier gaan afwijken van de landelijke regels in samenspraak van het RIVM. (Heb 2 kinderen erop)
Niezen, licht hoesten, loopneus. Thuisblijven en niet welkom op school. Controle smorgens aan de poort anders rechtsomkeerts.
Kind dat klachten krijgt op school, worden ouders gelijk gebeld en kind gaat tot die tijd in quarantaine op school![]()
Ja, het gaat goed allemaal
Dat laatste is echt nog niet zo zeker volgens mij. Er was één ziekenhuis die dat zei, maar zonder aantallen te weten stelt dat weinig voor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, mogelijk. Moet inderdaad nog wat duidelijker worden allemaal. Feit is wel dat óók het aantal gevaccineerden in de zorg weer toenemen.
Was in Limburg. Uitbraak in een bejaardenhuis/verzorgingstehuisquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat laatste is echt nog niet zo zeker volgens mij. Er was één ziekenhuis die dat zei, maar zonder aantallen te weten stelt dat weinig voor.
Daarnaast is het niet gek dat het wat toeneemt, want aantal besmettingen neemt toe, dus aantal besmette gevaccineerden zal toenemen, en dus ook het aantal gevaccineerden in het ziekenhuis. Het draait om de verhoudingen en daar wordt gewoon te weinig over gecommuniceerd en is er echt geen conclusie te trekken in een situatie met tientallen variabelen.
Zelfde met een ziekenhuis met 6 bedden waarvan 4 uit Urk komen (weet niet of dat de exacte getallen waren). Lekker roepen dat meer dan de helft uit Urk komt , maar eigenlijk zegt dat bizar weinig.
Ah ja Limburg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was in Limburg. Uitbraak in een bejaardenhuis/verzorgingstehuis
Nouja in Belgie en Israel anticiperen ze al op de instroom van gevaccineerden in de ziekenhuizen, dus daar wordt het wel degelijk waargenomen. Wij zouden een bijzonder ras zijn als dat hier niet zou gebeuren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat laatste is echt nog niet zo zeker volgens mij. Er was één ziekenhuis die dat zei, maar zonder aantallen te weten stelt dat weinig voor.
Daarnaast is het niet gek dat het wat toeneemt, want aantal besmettingen neemt toe, dus aantal besmette gevaccineerden zal toenemen, en dus ook het aantal gevaccineerden in het ziekenhuis. Het draait om de verhoudingen en daar wordt gewoon te weinig over gecommuniceerd en is er echt geen conclusie te trekken in een situatie met tientallen variabelen.
Zelfde met een ziekenhuis met 6 bedden waarvan 4 uit Urk komen (weet niet of dat de exacte getallen waren). Lekker roepen dat meer dan de helft uit Urk komt , maar eigenlijk zegt dat bizar weinig.
Hier wordt duidelijk aangegeven dat men o.a. inzet op jongeren.quote:
Zie hier en hier.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had al moeten gebeuren, maar helaas gingen zijn nogmaals uit van een "best case scenario" waarbij vaccinatie alle problemen zou oplossen, zodat zij niet echt aan het werk moesten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja in Belgie en Israel anticiperen ze al op de instroom van gevaccineerden in de ziekenhuizen, dus daar wordt het wel degelijk waargenomen. Wij zouden een bijzonder ras zijn als dat hier niet zou gebeuren.
Begrijp me niet verkeerd, vaccineren helpt significant om covid te managen en dat is ruimschoots gelukt ook. Maar zoals het is niet een gouden kogel. Het andere deel van de cure is acceptatie. De overheid moet toch een scenario hebben wat we gaan doen als covid bij tijd en wijlen oplaait. Of gaan we een periode tegemoet dat we allemaal kleine en minder kleine maatregelen krijgen?
Geen beleidsmaker die iets geschreven heeft?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had al moeten gebeuren, maar helaas gingen zijn nogmaals uit van een "best case scenario" waarbij vaccinatie alle problemen zou oplossen, zodat zij niet echt aan het werk moesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |