Sommigen houden de schijn lang op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik leerde hieruit wel dat ie niet homoseksueel is. Itt wat ik dacht
Mensen die denken dat Dimitri homoseksueel is hebben een erg slechte gaydar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik leerde hieruit wel dat ie niet homoseksueel is. Itt wat ik dacht
ja want dansen op de manier zoals Dimitri doet is heel normaal voor een heterosexuele man.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Dimitri homoseksueel is hebben een erg slechte gaydar.
quote:
Ik zie inderdaad redelijk wat heteroseksuele mannen zo dansen. Vaak levert het nog succes op bij meiden ook in clubs.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja want dansen op de manier zoals Dimitri doet is heel normaal voor een heterosexuele man.
sodemieter op man gekquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad redelijk wat heteroseksuele mannen zo dansen. Vaak levert het nog succes op bij meiden ook in clubs.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad redelijk wat heteroseksuele mannen zo dansen. Vaak levert het nog succes op bij meiden ook in clubs.
Het type vrouw dat lijkt op Raybar met een pruik op?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |