Kun je mooi een Flesje doenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie eigenlijk geen mogelijkheid tot een echt leuk finale affiche
Ik ben morgen vrij, niemand die me wat maaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je mooi een Flesje doenLekker op tijd naar bed
![]()
![]()
Geef mij dan even 1 tegenstander van wie MvG de laatste 2 jaar vaker heeft verloren op tvquote:
Ik vraag me ook af wat de UK commentatoren bij die beelden te melden hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef Vriezzer het volgende:
LoL, dames die Nieuwlaat aan het Googlen zijn.
Oh dacht je dat ik er verstand van had of zo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geef mij dan even 1 tegenstander van wie MvG de laatste 2 jaar vaker heeft verloren op tv
ja het WK. daarna is het afgelopen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Er is gewoon nog maar één major met het ouderwets gezellige kliekje op RTL
Grand Slam bedoelde ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het WK. daarna is het afgelopen.
Nog steeds niet bekend hoe het er daarna gaat uitzien. Wel gek. Darts zonder Nieuwlaat kun je je niet voorstellen. Net zomin als F1 zonder Ollie. Maar Zjak is zich al aan t voorbereiden op n nieuwe carriere. Doet nu ook NFL bij ESPNquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Er is gewoon nog maar één major met het ouderwets gezellige kliekje op RTL
Dat wil Visschraper wel. Of anders een van die andere reservecommentatoren tijdens t WK voor de middagsessies met Dolan en Pipe (als die zich nog wel kwalificeert)quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zou het erg leuk zijn als er nog wat prijzen en misschien zelfs een QA zo rond het WK kunnen worden gerealiseerd
Stille hint naar @:heywoodu en @:viv
Wordt best raar ja. Vanmiddag las ik nog wel iets over een mogelijke deal tussen Ziggo en Viaplay om zo de Ziggo kijkers een beetje tevreden te houdenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog steeds niet bekend hoe het er daarna gaat uitzien. Wel gek. Darts zonder Nieuwlaat kun je je niet voorstellen. Net zomin als F1 zonder Ollie. Maar Zjak is zich al aan t voorbereiden op n nieuwe carriere. Doet nu ook NFL bij ESPN
Oh ehmmquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Grand Slam bedoelde ik
WK hoop ik met meer mensen mee te maken dan het vaste groepje
Dolan-Pipe overweeg ik vrij voor te nemenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wil Visschraper wel. Of anders een van die andere reservecommentatoren tijdens t WK voor de middagsessies met Dolan en Pipe (als die zich nog wel kwalificeert)
Je bent wel een redelijk vaste kijker tochquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmmDagjesvolk bedoel je?
Hoor ik daar niet bij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijk vaste kijker toch
Even voor de gein de WK lijst om het dagjesvolk er eens uit te vissenIn t begin doe ik nog wel aardig mee. Maar dan komt de top 2000 en ben ik gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Zjak is de enige die je echt gaat missenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt best raar ja. Vanmiddag las ik nog wel iets over een mogelijke deal tussen Ziggo en Viaplay om zo de Ziggo kijkers een beetje tevreden te houden
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijk vaste kijker toch
Even voor de gein de WK lijst om het dagjesvolk er eens uit te vissenIk ben een gerankte speler, type DolanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb ik geluk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt best raar ja. Vanmiddag las ik nog wel iets over een mogelijke deal tussen Ziggo en Viaplay om zo de Ziggo kijkers een beetje tevreden te houden
- Gezellig samen een beetje zeiken op Maijerquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zjak is de enige die je echt gaat missen
Ik ook maar het is ook niet veel meer dan gerucht met mitsen en marenquote:
Akkoord. Maar ik ging de er vanuit dat ze daar ook wel een show zouden willen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
- Gezellig samen een beetje zeiken op Maijer
- Bijdehant gedoe van Roland + zijn stokpaardjes
- Sfeertje in DRT
- Gekkigheid rond het WK
- Sommige items van De Gies
- Social media acties van RTL
Is allemaal weg of heel veel minder als het straks achter een Zweeds betaalmuurtje zit
Denk het niet, heb een keertje via een stream naar Viaplay gekeken (zoals het nu in Zweden is zegmaar)quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Akkoord. Maar ik ging de er vanuit dat ze daar ook wel een show zouden willen.
Precies, het moet wel een beetje grappig blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
- Gezellig samen een beetje zeiken op Maijer
- Bijdehant gedoe van Roland + zijn stokpaardjes
- Sfeertje in DRT
- Gekkigheid rond het WK
- Sommige items van De Gies
- Social media acties van RTL
Is allemaal weg of heel veel minder als het straks achter een Zweeds betaalmuurtje zit
Flikker toch op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Q&A met Fallon zou ik trouwens vrij voor nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |