quote:De beste darters van de wereld zijn dit weekend te zien in de Amsterdamse AFAS Live. Een thuiswedstrijd dus voor Michael van Gerwen die het toernooi al viermaal eerder wist te winnen. Gerwyn Price is titelverdediger.
Het was erop of eronder voor de darters van deze wereld, maar inmiddels is duidelijk welke 24 spelers in actie komen tijdens de World Series of Darts finals in het AFAS Live in Amsterdam. Voor Nederland zijn dat er 7: Michael van Gerwen, Danny Noppert, Dirk van Duijvenbode, Vincent van der Voort, Jeffrey de Zwaan, Niels Zonneveld en Maik Kuivenhoven.
World Series of Darts
Vooral voor Michael van Gerwen is zowel de AFAS als dit toernooi geen onbekend terrein. De darter wist de World Series of Darts Finals namelijk in 2015, 2016, 2017 en 2019 te winnen. Die laatste winst sleepte hij binnen in het AFAS, vlak voor zijn landgenoot Danny Noppert. Of het één van die twee lukt om door te stromen tot de finale (en mogelijk zelfs te winnen), is nog even de vraag. Voor Van Gerwen begint het avontuur zaterdag pas.
29 oktober World Series Finals 19.00 RTL 7 19:00 Videoland
30 oktober World Series Finals 19:00 RTL 7 19:00 Videoland
31 oktober World Series Finals -------- -------- 12:45 Videoland
31 oktober World Series Finals 18:00 RTL 7 18:00 Videoland
Topwijf. Dit wil je toch.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Raffie: Ze werkt nu voor Transavia![]()
![]()
[ twitter ]
Voor een broodje gezond en een slaatje met eiquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef Nober het volgende:
Tijd om naar de FEBO te wandelen.
[ afbeelding ]
Dat is heel eenvoudigquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou dat ik "restje nasi" kon bestellen bij de chinees
Morgen maar eens doen ook. Heb een erg goede chinees in de buurt. Kan wel wat ondersteuning gebruiken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig
Gewoon nasi bestellen en na een week heb je een keer een restje over
Waterzooi een optie?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:58 schreef Vriezzer het volgende:
Wil ook een frietje halen, maar het regent dat het zeikt.
Patatquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:58 schreef Vriezzer het volgende:
Wil ook een frietje halen, maar het regent dat het zeikt.
Maijur komt zijn beloftes niet na. Afskiete die vent.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Raybar zou er toch als analist zijn? Of hebben ze Sjerrie last minute ingevlogen ofzo
nou nou niet overdrijven nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zin in MvG-Clayton. Clayton heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot dé angstgegner van Mike
Kun je mooi een Flesje doenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie eigenlijk geen mogelijkheid tot een echt leuk finale affiche
Ik ben morgen vrij, niemand die me wat maaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je mooi een Flesje doenLekker op tijd naar bed
![]()
![]()
Geef mij dan even 1 tegenstander van wie MvG de laatste 2 jaar vaker heeft verloren op tvquote:
Ik vraag me ook af wat de UK commentatoren bij die beelden te melden hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef Vriezzer het volgende:
LoL, dames die Nieuwlaat aan het Googlen zijn.
Oh dacht je dat ik er verstand van had of zo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geef mij dan even 1 tegenstander van wie MvG de laatste 2 jaar vaker heeft verloren op tv
ja het WK. daarna is het afgelopen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Er is gewoon nog maar één major met het ouderwets gezellige kliekje op RTL
Grand Slam bedoelde ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het WK. daarna is het afgelopen.
Nog steeds niet bekend hoe het er daarna gaat uitzien. Wel gek. Darts zonder Nieuwlaat kun je je niet voorstellen. Net zomin als F1 zonder Ollie. Maar Zjak is zich al aan t voorbereiden op n nieuwe carriere. Doet nu ook NFL bij ESPNquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Er is gewoon nog maar één major met het ouderwets gezellige kliekje op RTL
Dat wil Visschraper wel. Of anders een van die andere reservecommentatoren tijdens t WK voor de middagsessies met Dolan en Pipe (als die zich nog wel kwalificeert)quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zou het erg leuk zijn als er nog wat prijzen en misschien zelfs een QA zo rond het WK kunnen worden gerealiseerd
Stille hint naar @:heywoodu en @:viv
Wordt best raar ja. Vanmiddag las ik nog wel iets over een mogelijke deal tussen Ziggo en Viaplay om zo de Ziggo kijkers een beetje tevreden te houdenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog steeds niet bekend hoe het er daarna gaat uitzien. Wel gek. Darts zonder Nieuwlaat kun je je niet voorstellen. Net zomin als F1 zonder Ollie. Maar Zjak is zich al aan t voorbereiden op n nieuwe carriere. Doet nu ook NFL bij ESPN
Oh ehmmquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Grand Slam bedoelde ik
WK hoop ik met meer mensen mee te maken dan het vaste groepje
Dolan-Pipe overweeg ik vrij voor te nemenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wil Visschraper wel. Of anders een van die andere reservecommentatoren tijdens t WK voor de middagsessies met Dolan en Pipe (als die zich nog wel kwalificeert)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |