122 gemiddeld die Diazepam patientquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Gelukkig staat de obese plofhamster al met 2-0 achter.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens naar de website van Trustatrader gegaan?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Durf ik niet ivm afgrijselijke kutreclames.
Heb ik eigenlijk niet echt aanleiding toe gezienquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens naar de website van Trustatrader gegaan?
Zonneveld was schijnbaar vrij kansloos tegen Ratajski. VdBergh tegen Huybrechts is een erg leuke kraker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje hoerengebroed, vertel me nu maar eens wat ik tot nu toe ALLEMAAL al gemist heb. Zal best meevallen
Kraker van jewelste/de bovenste plank bedoel jequote:Op zondag 31 oktober 2021 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonneveld was schijnbaar vrij kansloos tegen Ratajski. VdBergh tegen Huybrechts is een erg leuke kraker.
Nou daar gaan we vanavond dan vast wel een samenvatting van 12,7 seconden van zienquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonneveld was schijnbaar vrij kansloos tegen Ratajski. VdBergh tegen Huybrechts is een erg leuke kraker.
Wie heeft er nou een 1000 watt magnetron thuis. Woon je n een sneckbar of zo. Oh wacht.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom kloppen die tijden nooit op verpakkingen echt serieusBroodje opwarmen 1000watt op 1.20 minuten. Dan doe je 1.30 en nog half koud. BEFLIKKERING.
Ik kan hem instellen joh. Van 600Watt tot weet ik hoeveelquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een 1000 watt magnetron thuis. Woon je n een sneckbar of zo. Oh wacht.
Ik ken iemand die er boven woont. @Caland @onlogischquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een 1000 watt magnetron thuis. Woon je n een sneckbar of zo. Oh wacht.
Ja maar zo MAIKEL!!1!1!!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:51 schreef Tagliano het volgende:
Dat publiek is echt met totaal iets anders bezig
Nee er was iets gaande ofzo, misschien dat de beveiliging iemand eruit jastequote:
Picsquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Zometeen even het kroketburgertje proberen.
Glas is halfvol.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:56 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig zijn we van Kim af
Helaas zijn we niet van Dimitri af
Sorry!quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee er was iets gaande ofzo, misschien dat de beveiliging iemand eruit jaste
Oke maar nu de door jou bereide kroketburgerquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaakt zowat hetzelfde als een McKroket
[ afbeelding ]
Oké DJMO.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh net drie kwartier buiten gelopen. Best lekker.
Zolang Fles zijn blote reet maar niet in DRT plaatstquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke maar nu de door jou bereide kroketburger
Die is heel wat banwaardiger dan die van Mo iddquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang Fles zijn blote reet maar niet in DRT plaatst
Even de ladyshave. @Poepz0rquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is heel wat banwaardiger dan die van Mo idd![]()
Allemaal haren erop en zo.
Gaan er geen bussen naar de plaatselijke FEBO (en terug)quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh net drie kwartier buiten gelopen. Best lekker.
wamoekdaardoendan. Airfryergenot ftwquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gaan er geen bussen naar de plaatselijke FEBO (en terug)
Niet alles is te vreten uit de airfryer. Friet is lastig. Sommige merken zijn oke, sommige hele zompige slappe friet etc. LASTIG HANS.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wamoekdaardoendan. Airfryergenot ftw
Niks lastig. Aviko supercrunch is prima. Beetje omschudden elke 5 minuten, gaat als een tierelier. Dat JIJ er nou niet mee om kan gaan is wat anders.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alles is te vreten uit de airfryer. Friet is lastig. Sommige merken zijn oke, sommige hele zompige slappe friet etc. LASTIG HANS.
Die is ranzig. Jij hebt geen smaakpapillen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks lastig. Aviko supercrunch is prima. Beetje omschudden elke 5 minuten, gaat als een tierelier. Dat JIJ er nou niet mee om kan gaan is wat anders.
Zie DM.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
is er nog ergens een stream te vinden?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is ranzig. Jij hebt geen smaakpapillen.
god daar zijn we blij mee zeg.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
god daar zijn we blij mee zeg.
Zeker alles met de dartsch mee ook nog gewoon![]()
quote:
Ja jij zou dat rode ronde gaatje in het midden wel raken met je stekel ja?quote:
nou nou nou.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gooi die handbal zo die kut in boh boh
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gooi die handbal zo die kut in boh boh
En dan net zo hard BULLSEYE schreeuwen als Wayne Mardle.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij zou dat rode ronde gaatje in het midden wel raken met je stekel ja?
Hij doet een extreem Crossjequote:
heeft King eindelijk eens een leg afgegeven?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
We hijsen het vlaggetje voorzichtig richting de top @:Dr_Flash
Inmiddels wel meer dan een leg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft King eindelijk eens een leg afgegeven?
Eckte liefdequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Raffie: Ze werkt nu voor Transavia![]()
![]()
[ twitter ]
Dit is parodie op een publiekquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:38 schreef Vriezzer het volgende:
MvG naar 8-4.
Publiek: Nanananananananana Vincent van der Voort....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MVGGODquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is parodie op een publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |