Dat volg ik wel. Ik had zelf nu ook uitgeschakeld als Dimitri niet had gewonnen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah dat scheelt op zich dan ja
Ik zie mezelf voor een toernooi als dit niet het hele toernooi een stream opzoeken. Als ik het toch al volg wil ik dat best nog voor de zondagmiddagsessie doen maar een heel uitmelktoernooi via een brakke stream heb ik geen zin in denk ik
sperma?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er nooit van gekomen. De calorieën gaan er vandaag vloeibaar in. Hate me.
@Poepz0rquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Immer arrogante klompvoet wordt vernederd
Hij is wel op en top dartsfitquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iets voelt onwerkelijk aan het feit dat Clayton één van de topfavorieten gaat zijn dit WK.
Jongen of een meisje denk je?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is wel op en top dartsfitWat een buik
Guinnessquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jongen of een meisje denk je?
was ie in finale wgp ook. nooit iemand zo goed zien finishen als Kleton toenquote:
Openen ook staat me bij, dat sloeg nergens opquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
was ie in finale wgp ook. nooit iemand zo goed zien finishen als Kleton toen
ik hoor dat het erg mis gaatquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sta je hier nog steeds achter, dr flash?
Je hebt een platte plasser?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik drink nu ook Guinness, de 0.0 versie. Bevalt prima
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:10 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:PowerLoungen
Geloof ik nietquote:
Bewijs?quote:
Pics gaan bij een gemute interview niet echt werken hequote:
Slap excuus.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pics gaan bij een gemute interview niet echt werken he
Ik leerde hieruit wel dat ie niet homoseksueel is. Itt wat ik dachtquote:
Sommigen houden de schijn lang op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik leerde hieruit wel dat ie niet homoseksueel is. Itt wat ik dacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |