SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
beetje minimaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Flory het volgende:
Heb deze https://www.fonq.be/product/yamazaki-0-0-kledingrek/168390/
Dat is in de modequote:
oh ja ik moet nog steeds hardlooplampjes kopenquote:
MEH, in de regen...quote:
Gooi je nu het kledingrek uit het raam?quote:
Nee, idd.. het gaat hier in ieder geval goed tekeer.quote:
Die van mijn vriend binnenkort gok ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi je nu het kledingrek uit het raam?
Ohquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, idd.. het gaat hier in ieder geval goed tekeer.
haaahaha flory heeft @haaahaha geschaaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Die van mijn vriend binnenkort gok ik![]()
Hij kan er niet mee omgaan
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Die van mijn vriend binnenkort gok ik![]()
Hij kan er niet mee omgaan
zwemdiploma A?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
96% goed geantwoord in het duikexamen, ik mag door naar het zwembad.
Neinquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haaahaha flory heeft @:haaahaha geschaakt
Ohhhh je bent daar voor halloween! Kwartje valt nu pasquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:57 schreef mschol het volgende:
regent hier ook goed, helaas.
sta nu wel droog te wachten met magere heinen en ander gespuis om het park in te mogen
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhhh je bent daar voor halloween! Kwartje valt nu pas
ik was nou niet echt onduidelijk ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duurt altijd even bij mij, er moet meestal een hele goudstaaf vallen
woon jij boven mij?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GOUD IEMAND ROEP ETTOquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je al op Cyprus?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
96% goed geantwoord in het duikexamen, ik mag door naar het zwembad.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo duidelijk?
Nou ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhhh je bent daar voor halloween! Kwartje valt nu pas
omdat tof fles, omdat tof..quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Waarom zou je dat doen?
Verstandigquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee doe de elearning online, dan hoef ik er daar geen zonnige dag aan te verspillen.
Nou ja veel plezier maar danquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat tof fles, omdat tof..
net als elke andere (jaarpas)avond
Hardlooplampjes? Ben je te lui om zelf te bewegen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hardlooplampjes besteld. "Voor 17:00 besteld, morgen in huis"
Mooi, 16:58:58 had ik de bevestiging binnen
je gaat hardlopen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hardlooplampjes besteld. "Voor 17:00 besteld, morgen in huis"
Mooi, 16:58:58 had ik de bevestiging binnen
Nou ja dat heb ik dan weer niet gedaan, ben m'n leven liever redelijk zeker onder waterquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VerstandigEn zo kun je de antwoorden even googelen
Och jezus de potvis uit de Flintstones zegt ook weer eens wat.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hardlooplampjes? Ben je te lui om zelf te bewegen?
Welke thema avonden zijn er nog meer?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat tof fles, omdat tof..
net als elke andere (jaarpas)avond
Die telefoons zijn toch ook waterdicht. Kun je terplekke ook even googelenquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik dan weer niet gedaan, ben m'n leven liever redelijk zeker onder water
gewoon goedkope fietslampjes daarvoor halen toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jezus de potvis uit de Flintstones zegt ook weer eens wat.
Nee dat is om gezien te worden in het donker
Bedankt dat je het even uitlegt. Geen idee wat je anders met lampjes bedoelde.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik een reflectiehesje voor, en lampje om te zorgen dat ik niet over een boomstronk struikelquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er ging een lampje branden nu?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Bedankt dat je het even uitlegt. Geen idee wat je anders met lampjes bedoelde.
Het begint hier in Devsko eindelijk te druppen nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat hopelijk wel lukken, maar wel hopen dat regen beetje wegtrekt
Er is van alles mogelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon goedkope fietslampjes daarvoor halen toch?
door het jaar heen hebben ze vaak een avond aan het einde van een "seizoen"quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke thema avonden zijn er nog meer?
"What to do when my air cilinder is empty at 40 meters below the surface and I lost my buddy?"quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die telefoons zijn toch ook waterdicht. Kun je terplekke ook even googelen
ja morgenquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Wordt het nog een keer droog in Den Haag of wat? Godkolere zeg.
langzaam omhoog. Maar langzaam.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"What to do when my air cilinder is empty at 40 meters below the surface and I lost my buddy?"
*connecting.... connecting...*
*hold your breath and pray.. *quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"What to do when my air cilinder is empty at 40 meters below the surface and I lost my buddy?"
quote:
Mag hoor, ik heb een dak boven mijn hoofdquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik jaag alle wolken jullie kant op..
Ownoesquote:
Superbedanktquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu BAT MAAANquote:
And pray for the thunder and the rainquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
NWS / Man verkleed als The Joker steekt 17 mensen neer in trein Tokio...quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu nunnu BAT MAAAN
Kijk dit soort samenvattingen hebben we wat aanquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De NLse topschaatsers zijn wel goed en niet lelijk dit jaar.
geen dank, geen dank..quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus: Leerdam, Schouten, Visser gewonnen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De NLse topschaatsters zijn wel goed en niet lelijk dit jaar.
Dat is niet noodzakelijk waarquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan blijft maandag nog steeds kut hoor.
Bassie weer op vakantie?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NWS / Man verkleed als The Joker steekt 17 mensen neer in trein Tokio...
Ik heb ooit Tony de Jong ontmoet toen ze in de Playboy stond en ik even keek.Ze moest wel lachen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
deze weetquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan blijft maandag nog steeds kut hoor.
Dan is er niets aan de hand.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
geen dank, geen dank..
vrees wel beetje voor het dak van mn huis als et zo regent
strikt genomen niet meer mijn/ons probleem, kopers zijn er van op de hoogte en hebben dat geaccepteerd
De dinsdag dip dan?quote:
neemt niet weg dat ik geen zin heb in allerlei vochtplekken in huis waar ik emmers had kunnen neerzetten, gewoon problemen minimaliserenquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja true, maar je kunt nu eenmaal niet alles voor zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik geen zin heb in allerlei vochtplekken in huis waar ik emmers had kunnen neerzetten, gewoon problemen minimaliseren
Maar de rest van de wereld was nogal in bewondering toen ze vorig jaar WK op de 1000 werd. Snap ikquote:
Wat versta jij precies onder "tiet"?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je Joy Beune hebben.
[ afbeelding ]
Oh je wil meteen bewijs?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat versta jij precies onder "tiet"?
nou een beetje ontopic reageren is toch niet teveel gevraagd?quote:
dromen kan altijdquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Genoeg sportvrouwen voor iedereen toch?
Je bent zelf leuk.quote:
heb je die flight pass shit al ingevuld?quote:
O ja, goeie.. ga ik even doen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je die flight pass shit al ingevuld?
Wist wel dat je dat toch niet aan Gergi kon overlatenquote:
Hmm kan de pas aanvragen binnen 48u voor tijd van vertrek. Maar heb iig de account nu aangemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist wel dat je dat toch niet aan Gergi kon overlaten
good to know. Dat gaat bij mij ook weer lastminute paniekwerk wordenquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm kan de pas aanvragen binnen 48u voor tijd van vertrek. Maar heb iig de account nu aangemaakt
Goddomme wat nou weer mens. Er is nog niks aan de handquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Het stormt. Boze geesten uit het hiernamaals
Zware regen. Harde woei.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goddomme wat nou weer mens. Er is nogniks aan de hand
Ik denk nog even terug aan de vijftiende january in het jaar onzes Heeren 1990. Toen het zo godvers hard waaide en sneeuwde dat ik een half uur lang dekking gezocht heb door in een greppel onder mijn fiets te gaan liggen.quote:
Ja kennelijk gaat er een verhaaltje dat ik inmiddels zo wanhopig ben dat ik overal in trap of zoquote:
en? doe je dat ook?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kennelijk gaat er een verhaaltje dat ik inmiddels zo wanhopig ben dat ik overal in trap of zo
quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kennelijk gaat er een verhaaltje dat ik inmiddels zo wanhopig ben dat ik overal in trap of zo
gewoon daar blijven dan toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niks maar was liever bij mijn vriend gebleven.
Ja beetje lastig als ik morgenochtend op werk moet zijn dit dat.quote:
vanuit vriend naar werk geen optie?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja beetje lastig als ik morgenochtend op werk moet zijn dit dat.
Moet me gewoon niet aanstellen, zie hem over paar dagen toch weer.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, kom maar op met het poezenplaatje
Het is nog geen eens 7 uur.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, kom maar op met het poezenplaatje
quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk is al bijna 8 uur
nee. Haags rulez the waves nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk is al bijna 8 uur
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je Joy Beune hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat je daar gelukkig van wordt
Heb je geen kleintje? Of bedoelde je een gewonequote:
Foksters doen niet aan kleinquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je geen kleintje? Of bedoelde je een gewone
Ja heb wel voor in de keuken maar bedoel een personenweegschaal.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je geen kleintje? Of bedoelde je een gewone
Ik dacht eentje voor je wietquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb wel voor in de keuken maar bedoel een personenweegschaal.
een chinees briefje geld?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow godver Etto als je toch eens wist wat er nu weer aan komt![]()
Maar ja kan nog wel weken duren
Nou dan heb je er al twee. Leg je gewoon steeds stukjes van jezelf erop en dan het bij elkaar optellenquote:
Ja dat is een vrachtweegschaal.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een andere dan die voor je keuken?
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een andere dan die voor je keuken?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is een vrachtweegschaal.
verre van. Confederate States of America maar dan pre-civil warquote:
Hmmmquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verre van. Confederate States of America maar dan pre-civil war
Als je toch gaat vissen: Hij is hier niet erg lang geleden al eens langsgekomenquote:
Whehehequote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef Fogel het volgende:
Fles, ik was in Montreal bij een zaak waar ze claimden "ultra rare" dingen te hebben, dus ik vroeg em naar Svalbardsedler. Had ie nooit van gehoord, heel Spitsbergen was zelfs onbekend bij hem
Hoeveel heb je er nu inmiddels?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar to be fair, wat rekenen ze voor een T-41 PF-22 in XF40?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze die (ook) niet hebben. En ik ben allang thuis he, even terugvliegen daarvoor is ook weer zoiets. Reisverslag vind je hier overigens.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar to be fair, wat rekenen ze voor een T-41 PF-22 in XF40?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien hij niet wist wat het was denk ik niet dat ie daarvan onder de indruk zou raken. Maar nee, niet verteld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt niet verteld dat ik 95 Svalbardsedler heb toch?
Ik ben US niet he. Wat ik zeg is wel waar.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben US niet he. Wat ik zeg is wel waar.
[ afbeelding ]
Wat is de zin van het leven?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel een vraag, krijg een antwoord
OH JA?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik zelf een mening mag hebben.
school of rainbowsquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar wat voor basisschool ben je gegaan?
een elfjequote:Op zondag 31 oktober 2021 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je met de fiets of op een eenhoorn?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nageslacht maken en sterven.
Je hebt al nageslacht gemaakt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, nou .. dan hoef ik alleen nog maar te stervengezellig
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt al nageslacht gemaakt?![]()
Dat weekje vrij was nuttig besteed wel he?
Is er ook nog onderscheid tussen de soorten chocolade?quote:
Lekker en heel lekker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er ook nog onderscheid tussen de soorten chocolade?
O ja, voor mij ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, het was meer dat ik niet voor nageslacht ga zorgen![]()
Dan blijft alleen sterven over.
Puntje slagroomtaartquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in cake, niet normaal.
Braafquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Vuilniszak weggebracht. Rondje gelopen.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braaf
* koekje geeft
Ik heb nog steeds mn benedenverdieping niet gestofzuigd.
Ik verdien een trap
Ligt er al zoveel zooi dan dat je een trap nodig hebt om er overheen te klimmenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braaf
* koekje geeft
Ik verdien een trap
Als je nog een trap hebt, heb je nķg een extra verdieping om te stofzuigenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braaf
* koekje geeft
Ik verdien een trap
Ja, nee.. die heb ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een lekkere roombotersprits?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De regendans heeft geweldig gewerkt, niet
Ja, die cavia's maken echt veel rotzooiquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er al zoveel zooi dan dat je een trap nodig hebt om er overheen te klimmen
Klinkt echt geweldigquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog een trap hebt, heb je nķg een extra verdieping om te stofzuigen
Ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee.. die heb ik niet![]()
Eigenlijk heb ik helemaal niets lekkers in huis
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De regendans heeft geweldig gewerkt, niet
Dat zou hier nooit gebeuren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Hoe kun je nou niks lekkers in huis hebben, dat is zeer matig voorraadbeheer
ik ben van het minimalistisch voorraadbeheerquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
ligt eraan, dat kan ook huge zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Daarom woon ik in een appartement. Minder oppervlak om bij te houden.
nee, ondingenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie trouwens al een of meerdere rookmelders in huis?
(deze worden verplicht per 1 juli 2022)
ga je een fok inkoopactie opzettenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
als ze verplicht worden hang ik er 1 op met lege batterijquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je een fok inkoopactie opzetten?
aandelen HaagsBV
Ja. Een slimme die batterijen vreet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
Zou een 2 in 1 kopen, kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een rookmelder. En ik weet hoe ik de batterijen moet vervangen
Moet eigenlijk ook zo'n CO2-melder hebben.
Bestaat dat? Dacht dat CO2 zwaarder was en de melder lager moest hangen. Of was dat weer iets anders.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou een 2 in 1 kopen, kost wat maar dan heb je ook wat.
de vraag is of hij dat wel leuk vind..quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo, Pitaatje heeft weer een schoon bedje.
En dan veel hoog ophangen. Dan lig je al dood op de vloer als er iets is met CO2.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou een 2 in 1 kopen, kost wat maar dan heb je ook wat.
Ze gooide haar ondergezeken zaagsel er zelf al uit. En al dat bewaarde voer wordt er ook niet frisser op.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is of hij dat wel leuk vind..
beetje huis overhoop gehaald
Gewoon lekker knus dood in bed waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan veel hoog ophangen. Dan lig je al dood op de vloer als er iets is met CO2.
Ja liefst in een afgesloten ruimte waar je nooit komt, geen cv aanwezig is en waar niet geleefd wordt. De zolder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan veel hoog ophangen. Dan lig je al dood op de vloer als er iets is met CO2.
Of zeer efficient gezondheidsbeleidquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Ja, wel de batterij eruit gehaaldquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik echt een eeuwigheid niet meer gedaan.
Ja heeft de woningbouw gedaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
i.t.t. tot mijn auto, die snel is... en waar jij nu uit moet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:50 schreef Haags het volgende:
Mijn internetverbinding is rete traag vanavond. de tering.
Deze act tussen ons was leuk in 2019.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
i.t.t. tot mijn auto, die snel is... en waar jij nu uit moet.
... dat treft, toen heb ik de apk gehaald.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Deze act tussen ons was leuk in 2019.
gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
doe even gewoon iets wat wel leuk is haagd
poeh poeh. Dat was al best veel gevraagd.quote:
Wat is er morgen dan en waarom zie je daar tegenop?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie echt als een K2 op tegen morgen
wt? gewooon wat briefjes in geleufjes douwenquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie echt als een K2 op tegen morgen
Ik heb nog 2 weken vakantiequote:Op zondag 31 oktober 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wt? gewooon wat briefjes in geleufjes douwen
Ik ga verhuizen.....quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er morgen dan en waarom zie je daar tegenop?
ah ja dat kan best klote zijn. Maar hey hoe meer je er tegenop ziet dan kan het ook alleen maar meevallenquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken vakantie![]()
[..]
Ik ga verhuizen.....
Waarom zie je er zo tegenop?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken vakantie![]()
[..]
Ik ga verhuizen.....
Het is toch ook weer een andere manier van wonen. Nieuwe mensen, andere begeleiding. Toch nieuwe omgeving e.d.quote:
Dat is toch ook logisch? Wat hebben zij er nu aan om te weten dat je nu afgelopen 2 weken geen coronaklachten hebt gehad?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
good to know. Dat gaat bij mij ook weer lastminute paniekwerk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |