quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 10:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Onlogisch @:Lenny_Leonard @:GGMM
die hele Belgische verdediging is niet meer wat het geweest is als ik die selectie zo zie..quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil deze zaadwedstrijd van Heerenveen graag even aangrijpen met de mededeling dat Wouter Faes bij het Belgische elftal zit. Die kon er bij Excelsior en Heerenveen he-le-maal niets van.
Grealish ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:49 schreef MC-M het volgende:
Wat raar, Mees de Wit heeft geen scheenbeschermers.
Van genoten. Milan zat ook lekker te peuren na afloop.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
Hahahaha Bram van Polen-meltdown @:maxi-mus
Wel gewoon terecht van Milan. Die Van Polen staat gewoon als een doorgesnoven debiel tekeer te gaan, dan mag je dat best counteren met de waarheid.quote:Op zondag 7 november 2021 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van genoten. Milan zat ook lekker te peuren na afloop.
Die jankbek gaat meteen liggen.quote:Op zondag 7 november 2021 09:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel gewoon terecht van Milan. Die Van Polen staat gewoon als een doorgesnoven debiel tekeer te gaan, dan mag je dat best counteren met de waarheid.
Dan zullen demense vast roepen dat het in de emosie en zo was, maar dan ben je geen aanvoerder waardig.
Twitter staat er voor meequote:Op zondag 7 november 2021 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jankbek gaat meteen liggen.
Altijd de ideale schoonzoon uithangen en de joviale jongen als het meezit maar zodra het tegen zit een enorme eikel zijn. Wat een vervelende man.
Die zijn toch verplicht ?quote:
jawel maar hele kleintjes, beetje hetzelfde als Memphis, schijnt geen minimale maat te zijn in de regelsquote:
RKC heeft een doelpunt gescoord en Groningen niet.quote:Op zondag 7 november 2021 12:34 schreef Tagliano het volgende:
Hallo
Ik zie RKC voor staan
Hoe kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |