SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh je spaar ook koopzegelsquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de koopzegels. Ik heb 14 bestekzegels. Maar die doneer ik aan jou.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gepost op 12:34:56 !!! Van harte !!
Heb ze ook maar eens aangezet, zit al op 9quote:
Heb je je bestek al compleet dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je spaar ook koopzegels![]()
Ja of misschien is er nog iemand anders die ook bestek spaart? Ik heb echt al teveel zegls gehad
Nee maar heb nu 3 volle kaartenquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je bestek al compleet dan?
Vers fruit spaart ook en liesje gaat ook sparen geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik verder met zo’n kaart moet
Heb je ook de miles aangezet?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de koopzegels. Ik heb 14 bestekzegels. Maar die doneer ik aan jou.
Mwaquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat champagnekleurige bestek is een beetje woonwagen-achtig
quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De peper en zoutmolen is ook wel leuk.quote:
Nou ja zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
ja die kan zonder zegels toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De peper en zoutmolen is ook wel leuk.
Nee, daar kan ik niks mee. Het enige wat ik interessant vind zijn de kortingen op KLM-pakketreizen. Maar die korting krijg ik ook al bij de ING.quote:
Zie ik nu pas.quote:
Steakmessen horen groot en mannelijk en vervaarlijk en bruut te zijn, nog net geen Claymore.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Het setje steakmessen wil ik ook nog.
Joe, gecheckt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Plan V?
@:Dr_Flash check deze. [ afbeelding ]
Zo klinkt het net alsof je je ausweis klaar moet hebben voor het instappenquote:
Koopt Etto allemaal tweederangs goud voor je?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm dat goud kan niet ind e vaatwasser lees ik nu
Enkel handwas.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm dat goud kan niet ind e vaatwasser lees ik nu
Wat een klotegoud. Flikker weg die troepquote:
Ik wil het alleen voor speciale gelegenheden gebruiken.Normaal hebben we zwart bestek.quote:
Stadlers meestalquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Plan V?
@:Dr_Flash check deze. [ afbeelding ]
zwart kan ook mooi zijn jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil het alleen voor speciale gelegenheden gebruiken.Normaal hebben we zwart bestek.
quote:
Daar hoop ik nooit meer in te hoeven zitten. Heb dat tijdperk afgesloten. Laatste ritje gemaakt op weg naar kantoor van mijn vorige werkgever op de dag dat ik mijn spullen ging inleveren. Lijkt me een mooi momentquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima inderdaad. Soms rijden er nog SGM’s. Ook wel leuk voor de nostalgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |