SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh je spaar ook koopzegelsquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de koopzegels. Ik heb 14 bestekzegels. Maar die doneer ik aan jou.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gepost op 12:34:56 !!! Van harte !!
Heb ze ook maar eens aangezet, zit al op 9quote:
Heb je je bestek al compleet dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je spaar ook koopzegels![]()
Ja of misschien is er nog iemand anders die ook bestek spaart? Ik heb echt al teveel zegls gehad
Nee maar heb nu 3 volle kaartenquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je bestek al compleet dan?
Vers fruit spaart ook en liesje gaat ook sparen geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik verder met zo’n kaart moet
Heb je ook de miles aangezet?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de koopzegels. Ik heb 14 bestekzegels. Maar die doneer ik aan jou.
Mwaquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat champagnekleurige bestek is een beetje woonwagen-achtig
quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De peper en zoutmolen is ook wel leuk.quote:
Nou ja zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
ja die kan zonder zegels toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De peper en zoutmolen is ook wel leuk.
Nee, daar kan ik niks mee. Het enige wat ik interessant vind zijn de kortingen op KLM-pakketreizen. Maar die korting krijg ik ook al bij de ING.quote:
Zie ik nu pas.quote:
Steakmessen horen groot en mannelijk en vervaarlijk en bruut te zijn, nog net geen Claymore.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Het setje steakmessen wil ik ook nog.
Joe, gecheckt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Plan V?
@:Dr_Flash check deze. [ afbeelding ]
Zo klinkt het net alsof je je ausweis klaar moet hebben voor het instappenquote:
Koopt Etto allemaal tweederangs goud voor je?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm dat goud kan niet ind e vaatwasser lees ik nu
Enkel handwas.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm dat goud kan niet ind e vaatwasser lees ik nu
Wat een klotegoud. Flikker weg die troepquote:
Ik wil het alleen voor speciale gelegenheden gebruiken.Normaal hebben we zwart bestek.quote:
Stadlers meestalquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Plan V?
@:Dr_Flash check deze. [ afbeelding ]
zwart kan ook mooi zijn jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil het alleen voor speciale gelegenheden gebruiken.Normaal hebben we zwart bestek.
quote:
Daar hoop ik nooit meer in te hoeven zitten. Heb dat tijdperk afgesloten. Laatste ritje gemaakt op weg naar kantoor van mijn vorige werkgever op de dag dat ik mijn spullen ging inleveren. Lijkt me een mooi momentquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima inderdaad. Soms rijden er nog SGM’s. Ook wel leuk voor de nostalgie.
Coronabewijs op het werk.. en dan ? Dan kun je elkaar nog steeds besmettenquote:
Iedereen wil zo veel. Ik wil ook tien miljoen euro, een kratje bier en een lekker wijf. Krijg ik ook nietquote:
Hij brult maar wat.En die 1,5 meter haalt zijn buik al bijna.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Coronabewijs op het werk.. en dan ? Dan kun je elkaar nog steeds besmetten
Nee maar als je daar op moet wachten sterven we allemaal de hongerdood @faalhaagsquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar als je daar op moet wachten sterven we allemaal de hongerdood @:faalhaags
Die laatste 2 heb ik.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen wil zo veel. Ik wil ook tien miljoen euro, een kratje bier en een lekker wijf. Krijg ik ook niet
quote:
spek is altijd goedquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, nog steeds kibbensoep en ik denk dat ik daar eitjes bij ga bakken.
Ik twijfel nog over een reepje gebakken spek
Kibbensoep?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, nog steeds kibbensoep en ik denk dat ik daar eitjes bij ga bakken.
Ik twijfel nog over een reepje gebakken spek
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij brult maar wat.En die 1,5 meter haalt zijn buik al bijna.
coronabewijs heb je wel toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En toch ben ik bang dat ze dat Coronabewijs erdoorheen gaan rammen![]()
Ja eh.. dan werk ik wel thuis hoor
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar als je daar op moet wachten sterven we allemaal de hongerdood @:faalhaags
@Haags, ik heb hongerrrrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Haags is vast van de leg door de wintertijd.
Ben je niet gevaccineerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En toch ben ik bang dat ze dat Coronabewijs erdoorheen gaan rammen![]()
Ja eh.. dan werk ik wel thuis hoor
Kippensoep, maar dan als je ietsjes verkouden bent, dan wordt de uitspraak ineens: kibbensoepquote:
quote:
Jawel en jawel, maar het zijn eigenlijk medische gegevens waar de werkgever geen fuck mee te maken heeft.quote:
Deze ga ik onthouden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippensoep, maar dan als je ietsjes verkouden bent, dan wordt de uitspraak ineens: kibbensoep
Het is geen algemeen iets.. dat bedenk ik gewoon zelfquote:
ja das ook wel weer zoquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jawel en jawel, maar het zijn eigenlijk medische gegevens waar de werkgever geen fuck mee te maken heeft.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jawel en jawel, maar het zijn eigenlijk medische gegevens waar de werkgever geen fuck mee te maken heeft.
Dat is juist leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen algemeen iets.. dat bedenk ik gewoon zelfDus mensen gaan je wellicht raar aankijken als je ineens kibbensoep zegt
Ik zeg soms bij smurfen op werk als collegas vragen wat ik ga doenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen algemeen iets.. dat bedenk ik gewoon zelfDus mensen gaan je wellicht raar aankijken als je ineens kibbensoep zegt
Ja maar sinds gisteren welquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat willen ze hiermee bereiken..? Houden ze dan een lijstje bij welke werknemer wel of niet gevaccineerd / getest is? Ik weet het niet.. het neigt zo naar het extremequote:
nou ja toch weer proberen die groep van niet gevaccineerde de drempel over te krijgenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat willen ze hiermee bereiken..? Houden ze dan een lijstje bij welke werknemer wel of niet gevaccineerd / getest is? Ik weet het niet.. het neigt zo naar het extreme
Ja I know.. maar het staat mij persoonlijk tegenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ze zien alleen maar "groen" en "4EBE".
Ze zien niet of je gesprongen gevallen of geduwd genezen, gepirkt of getest bent
Kibbensoep met ballies.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Al loop je bij @:balliewerk dan het risico op een kop soep gemaakt van kibbeling![]()
wel een vrij klein risico overigens
Weten ze dan gelijk wat je bedoeld ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zeg soms bij smurfen op werk als collegas vragen wat ik ga doen
nee,:D Maar meestal weet ik er subtiel over heen te lullenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weten ze dan gelijk wat je bedoeld ?
Of dat er van je kop soep wordt gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Al loop je bij @:balliewerk dan het risico op een kop soep gemaakt van kibbeling![]()
Ik denk dat dit tevergeefse moeite is, maar ze kunnen het proberen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja toch weer proberen die groep van niet gevaccineerde de drempel over te krijgen
Kibbelingsoep.. hm.. zou wel willen proberen...quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als ik voor mijn werk spreek begrijp ik het heel goed. Wanneer je als gevaccineerde in aanraking bent geweest met een kind met corona in de besmettelijke periode dan is het protocol dat je niet in quarantaine hoeft maar dat je wel goed in de gaten houdt of je klachten krijgt, Wanneer ditzelfde gebeurd met een niet gevaccineerd persoon dan geldt het protocol dat die persoon in quarantaine moet en zich op de vijfde dag kan laten testen. Het is gewoon bijna niet haalbaar goede opvang te bieden als er steeds een deel van het personeel thuis moet zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat willen ze hiermee bereiken..? Houden ze dan een lijstje bij welke werknemer wel of niet gevaccineerd / getest is? Ik weet het niet.. het neigt zo naar het extreme
Zou niet eens meer precies weten hoe vaak ik getest ben, zelftesten niet meegerekend sowieso een keer of 5.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tevergeefse moeite is, maar ze kunnen het proberen.
Eerlijk gezegd vind ik het laten testen ook drie keer niets, terwijl ik dat nog niet gedaan heb.
Had er ook geen aanleiding voor.. Deze periode nog niet gesnotterd enz
Nee precies, maar ik zit in een andere situatie dan jij.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou als ik voor mijn werk spreek begrijp ik het heel goed. Wanneer je als gevaccineerde in aanraking bent geweest met een kind met corona in de besmettelijke periode dan is het protocol dat je niet in quarantaine hoeft maar dat je wel goed in de gaten houdt of je klachten krijgt, Wanneer ditzelfde gebeurd met een niet gevaccineerd persoon dan geldt het protocol dat die persoon in quarantaine moet en zich op de vijfde dag kan laten testen. Het is gewoon bijna niet haalbaar goede opvang te bieden als er steeds een deel van het personeel thuis moet zitten.
Wel een goede reden om thuis te werkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, maar ik zit in een andere situatie dan jij.
Ik doe kantoorwerk, dus de noodzaak op kantoor zitten is er voor mij niet echt. Het maakt het samenwerken makkelijker, maar das ook alles.
Jij hebt niet echt een keuze en een in mijn ogen meer vitaal beroep dan dat ik heb
Ja, vind ik ook, maar ik denk dat ze zich weer in allerlei bochten gaan wringen om mensen naar kantoor te laten komen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel een goede reden om thuis te werken
Oh ja dat kanquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, maar ik denk dat ze zich weer in allerlei bochten gaan wringen om mensen naar kantoor te laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |