Dat was lang geleden. Best wel even wennen die zonquote:Op woensdag 17 november 2021 13:38 schreef INViCTuS het volgende:
Blauwe lucht en zon.
Was dat nou zo moeilijk
Ik schrok ervanquote:Op woensdag 17 november 2021 14:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Best wel even wennen die zon
Het schiet al aardig op!!quote:
Ik heb dr gezien een paar keer vandaag.. heerlijk weertje was hetquote:Op woensdag 17 november 2021 02:53 schreef Adrie072 het volgende:
De zon komt bijna op, gaan we 'm/haar? zien vandaag?
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:39 schreef aloa het volgende:
Vanaf zondag draait de wind en komt dan uit het noorden. Maandagochtend nachtvorst.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon puik weer vandaag. snap ook niet dat dat zo moeilijk moet zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
Heyy, wat zon vandaag, lekker!![]()
kijk, als het mooi weer is benoem ik dat ook
Donkere dagen voor kerst beginnen steeds vroeger lijkt het wel. Zo'n trieste verwachting heeft toch ook helemaal niemand wat aan. Je kan dan nog 100 keer beter 10-12 graden hebben. Had verwacht dat het dynamischer zou worden met soms een bui en soms zon, maar helaasquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:26 schreef aloa het volgende:
Nog even genieten van de zonen daarna wordt het enorm grijs en donker weer. Waarbij de temperatuur in de nachten onder het vriespunt duikt.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf maandag tyfus koud, soms nat maar vooral weer grijs![]()
![]()
Over 3 maand is het al 1 maart en begint de lente weer
Nou idd, het is echt een drama. Ik denk dat we deze komende 3 maanden geen zon meer krijgen te zien. Het wordt echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst beginnen steeds vroeger lijkt het wel. Zo'n trieste verwachting heeft toch ook helemaal niemand wat aan. Je kan dan nog 100 keer beter 10-12 graden hebben. Had verwacht dat het dynamischer zou worden met soms een bui en soms zon, maar helaas
Na 22 december nemen de kansen weer toequote:Op vrijdag 19 november 2021 11:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou idd, het is echt een drama. Ik denk dat we deze komende 3 maanden geen zon meer krijgen te zien. Het wordt echt verschrikkelijk.
Maar dat gaat tergend langzaam hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Na 22 december nemen de kansen weer toe. Worden de dagen weer langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |