SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar 3 miljoen manquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)aanden-verlengd.html![]()
Is niet heel Nederland ongeveer daar geweest inmiddels?
Volgens mij hebben die gewoon 2000 verslaafde fans die keer op keer gaanquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is het de grootste witwaspraktijk ooit en zit die zaal altijd leeg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gewoon 2000 verslaafde fans die keer op keer gaan
Wordt het gesponsord door de vvd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het de grootste witwaspraktijk ooit en zit die zaal altijd leeg.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wordt het gesponsord door de vvd?
quote:Dordrecht is de komende weken dagelijks te zien op NPO2. In het EO-programma ‘Typisch Dordt’ worden zeker 15 inwoners van het eiland gevolgd, waaronder nachtburgemeester Juno en zangeres Marianne Noble. Zij deed in 2018 mee aan The Voice Senior. Ook andere en relatief onbekendere Dordtenaren moeten een beeld gaan geven van ons eiland.
Voor drie weken landt het programma in Dordrecht en volgt het wel en wee van de inwoners. Bijvoorbeeld van Ad. Hij is tegeldichter en volgens het programma schieten er de ganse dag gedachten en gedichten door zijn hoofd. Ook Noble heeft in het programma de stille hoop dat ze binnenkort weer op het podium kan verschijnen.
https://www.rtvdordrecht.(...)/nieuws/item?1180419
Gaat Buda ook gevolgd worden? Niet de nachtburgermeester maar de laatst actieve foqueville burgermeesterquote:
Ik denk dat ze mij bewaren voor seizoen 2quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat Buda ook gevolgd worden? Niet de nachtburgermeester maar de laatst actieve foqueville burgermeester
Oeh dat leuk zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat Buda ook gevolgd worden? Niet de nachtburgermeester maar de laatst actieve foqueville burgermeester
The Buda Strikes Backquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij bewaren voor seizoen 2
Gewoon een heel seizoen voor jou alleen ipv alleen maar die randfigurenquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij bewaren voor seizoen 2
Zoals Rene le Blanc ook groot geworden is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een heel seizoen voor jou alleen ipv alleen maar die randfiguren
Moet je vandaag werken of zit je met de verrekijker op het balkon?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het schip al gespot voor de kust 👀
moet werken maar gelukkig half 3quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je vandaag werken of zit je met de verrekijker op het balkon?
Zitten nu alle draden in de knoop?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
zo hehe wat een kut klus is dat toch, al die klokken 23 uur vooruit draaien. Maar ik ben klaar hoor!!
het is dat ik perse een rol "on stage" moest hebben anders was ik lekker achter de schermen geblevenquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met musicals![]()
Speelde wel de hoofdrol in de musical op de basisschool trouwens
Waarom dat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
zo maar eens parijs in voor paar uurtjes, mag pas om 17:00 disney in
Hebben ze daar niet grote lego winkel ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
zo maar eens parijs in voor paar uurtjes, mag pas om 17:00 disney in
Sinterklaas?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het schip al gespot voor de kust 👀
Boer zoekt vrouw wordt dit jaar Buda zoekt vrouw.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een heel seizoen voor jou alleen ipv alleen maar die randfiguren
Precies dit jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met musicals![]()
Speelde wel de hoofdrol in de musical op de basisschool trouwens
geen ticket of reservering kunnen bemachtigen voor overdag.quote:
in parijs? ja bij forum des hallesquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet grote lego winkel ofzo?
Hoeveel klokken heb je?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
zo hehe wat een kut klus is dat toch, al die klokken 23 uur vooruit draaien. Maar ik ben klaar hoor!!
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
US druk bezig in de keuken https://9gag.com/gag/a81WDoQ
Was die laatst ook niet in Rotterdam of was dat een andere Princess?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[im]https://scontent-amt2-1.x(...)7210f462&oe=61A4D9A5[/img]
Niet zoveel hoor, moest er 1 terugdraaien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel klokken heb je?
Gelukkig gaan mijn klokken automatisch
weet ik eigenlijk niet. zou best kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was die laatst ook niet in Rotterdam of was dat een andere Princess?
Ik had vroeger een wandklok met zo’n klein wieltje achterop. Dat was altijd een heel gemier.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor, moest er 1 terugdraaien.
Dat is het schip die de tune van Love Boat speelt met zijn hoornquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet. zou best kunnen
Die zou ik lekker het hele jaar op dezelfde tijd laten staan, zou die nu weer goed staan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een wandklok met zo’n klein wieltje achterop. Dat was altijd een heel gemier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |