SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar 3 miljoen manquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)aanden-verlengd.html![]()
Is niet heel Nederland ongeveer daar geweest inmiddels?
Volgens mij hebben die gewoon 2000 verslaafde fans die keer op keer gaanquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is het de grootste witwaspraktijk ooit en zit die zaal altijd leeg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gewoon 2000 verslaafde fans die keer op keer gaan
Wordt het gesponsord door de vvd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het de grootste witwaspraktijk ooit en zit die zaal altijd leeg.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wordt het gesponsord door de vvd?
quote:Dordrecht is de komende weken dagelijks te zien op NPO2. In het EO-programma ‘Typisch Dordt’ worden zeker 15 inwoners van het eiland gevolgd, waaronder nachtburgemeester Juno en zangeres Marianne Noble. Zij deed in 2018 mee aan The Voice Senior. Ook andere en relatief onbekendere Dordtenaren moeten een beeld gaan geven van ons eiland.
Voor drie weken landt het programma in Dordrecht en volgt het wel en wee van de inwoners. Bijvoorbeeld van Ad. Hij is tegeldichter en volgens het programma schieten er de ganse dag gedachten en gedichten door zijn hoofd. Ook Noble heeft in het programma de stille hoop dat ze binnenkort weer op het podium kan verschijnen.
https://www.rtvdordrecht.(...)/nieuws/item?1180419
Gaat Buda ook gevolgd worden? Niet de nachtburgermeester maar de laatst actieve foqueville burgermeesterquote:
Ik denk dat ze mij bewaren voor seizoen 2quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat Buda ook gevolgd worden? Niet de nachtburgermeester maar de laatst actieve foqueville burgermeester
Oeh dat leuk zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat Buda ook gevolgd worden? Niet de nachtburgermeester maar de laatst actieve foqueville burgermeester
The Buda Strikes Backquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij bewaren voor seizoen 2
Gewoon een heel seizoen voor jou alleen ipv alleen maar die randfigurenquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij bewaren voor seizoen 2
Zoals Rene le Blanc ook groot geworden is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een heel seizoen voor jou alleen ipv alleen maar die randfiguren
Moet je vandaag werken of zit je met de verrekijker op het balkon?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het schip al gespot voor de kust 👀
moet werken maar gelukkig half 3quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je vandaag werken of zit je met de verrekijker op het balkon?
Zitten nu alle draden in de knoop?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
zo hehe wat een kut klus is dat toch, al die klokken 23 uur vooruit draaien. Maar ik ben klaar hoor!!
het is dat ik perse een rol "on stage" moest hebben anders was ik lekker achter de schermen geblevenquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met musicals![]()
Speelde wel de hoofdrol in de musical op de basisschool trouwens
Waarom dat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
zo maar eens parijs in voor paar uurtjes, mag pas om 17:00 disney in
Hebben ze daar niet grote lego winkel ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
zo maar eens parijs in voor paar uurtjes, mag pas om 17:00 disney in
Sinterklaas?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het schip al gespot voor de kust 👀
Boer zoekt vrouw wordt dit jaar Buda zoekt vrouw.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een heel seizoen voor jou alleen ipv alleen maar die randfiguren
Precies dit jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met musicals![]()
Speelde wel de hoofdrol in de musical op de basisschool trouwens
geen ticket of reservering kunnen bemachtigen voor overdag.quote:
in parijs? ja bij forum des hallesquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet grote lego winkel ofzo?
Hoeveel klokken heb je?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
zo hehe wat een kut klus is dat toch, al die klokken 23 uur vooruit draaien. Maar ik ben klaar hoor!!
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
US druk bezig in de keuken https://9gag.com/gag/a81WDoQ
Was die laatst ook niet in Rotterdam of was dat een andere Princess?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[im]https://scontent-amt2-1.x(...)7210f462&oe=61A4D9A5[/img]
Niet zoveel hoor, moest er 1 terugdraaien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel klokken heb je?
Gelukkig gaan mijn klokken automatisch
weet ik eigenlijk niet. zou best kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was die laatst ook niet in Rotterdam of was dat een andere Princess?
Ik had vroeger een wandklok met zo’n klein wieltje achterop. Dat was altijd een heel gemier.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor, moest er 1 terugdraaien.
Dat is het schip die de tune van Love Boat speelt met zijn hoornquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet. zou best kunnen
Die zou ik lekker het hele jaar op dezelfde tijd laten staan, zou die nu weer goed staan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een wandklok met zo’n klein wieltje achterop. Dat was altijd een heel gemier.
ohhhhquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het schip die de tune van Love Boat speelt met zijn hoorn
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zou ik lekker het hele jaar op dezelfde tijd laten staan, zou die nu weer goed staan.
Doe ik ook met de vaatwasser, vorig jaar nieuw gekocht en te lui om op te zoeken hoe ik die tijd aan moet passen.
Ja, dacht het welquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh
hadden we daar niet een andere variant van hier?
Klinkt gezelligquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Het incident in Rotterdam vond vorige week zondag plaats aan boord van The Regal Princess. Het schip had 940 bemanningsleden van de Holland Amerika Line aan boord, overwegend Serviërs, Oekraïners en veertien Nederlanders. Cruisemaatschappij Princess Cruises – onderdeel van de Carnival Corporation – zou voor de repatriëring twee vliegtuigen naar Oekraïne hebben geregeld, maar daarvan ging er één plotseling niet door.
De 39-jarige vrouw sprong van boord. Het lijkt erop dat ze tot die wanhoopsdaad kwam, nadat haar vlucht werd gecanceld. Een anonieme bron vertelt aan Crew Center, een online platform voor crewleden op cruiseschepen, dat de vrouw oorspronkelijk 8 mei zou terugvliegen en dat deze vlucht verzet was naar 12 mei. “Maar niemand wist honderd procent zeker dat deze vlucht wel door zou gaan. Erg verdrietig dat dit nu gebeurd is”, zegt een van haar collega’s.
Reddingspoging
De zeehavenpolitie zou samen met een reddingsboot nog geprobeerd hebben de vrouw te redden. Maar toen ze haar uit het water visten, bleek ze al overleden. De politie is een onderzoek gestart naar het incident en riep mensen in een tweet op om informatie te delen. Het schip ligt nog steeds voor anker in de Prinses Alexiahaven.
https://www.rijnmond.nl/n(...)r-The-Regal-Princess
MAANDAG 25 MEI 2020, 23:38
Mijn oven is zo'n beetje de eerste klok die ik goed zet, daar kijk ik het meest opquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn oven laat ik gewoon op 0:00 staan. En mijn vaatwasser kan alleen vaatwassen
dit gebeurt meerdere keren per week..quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Het incident in Rotterdam vond vorige week zondag plaats aan boord van The Regal Princess. Het schip had 940 bemanningsleden van de Holland Amerika Line aan boord, overwegend Serviërs, Oekraïners en veertien Nederlanders. Cruisemaatschappij Princess Cruises – onderdeel van de Carnival Corporation – zou voor de repatriëring twee vliegtuigen naar Oekraïne hebben geregeld, maar daarvan ging er één plotseling niet door.
De 39-jarige vrouw sprong van boord. Het lijkt erop dat ze tot die wanhoopsdaad kwam, nadat haar vlucht werd gecanceld. Een anonieme bron vertelt aan Crew Center, een online platform voor crewleden op cruiseschepen, dat de vrouw oorspronkelijk 8 mei zou terugvliegen en dat deze vlucht verzet was naar 12 mei. “Maar niemand wist honderd procent zeker dat deze vlucht wel door zou gaan. Erg verdrietig dat dit nu gebeurd is”, zegt een van haar collega’s.
Reddingspoging
De zeehavenpolitie zou samen met een reddingsboot nog geprobeerd hebben de vrouw te redden. Maar toen ze haar uit het water visten, bleek ze al overleden. De politie is een onderzoek gestart naar het incident en riep mensen in een tweet op om informatie te delen. Het schip ligt nog steeds voor anker in de Prinses Alexiahaven.
https://www.rijnmond.nl/n(...)r-The-Regal-Princess
MAANDAG 25 MEI 2020, 23:38
Grote BOOTquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Kijk hoe hoog dat ding is
[ afbeelding ]
Stuiterplasbalquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:20 schreef Haags het volgende:
Een kennis van mij heet Boot van zijn achternaam. Die heeft als handtekening ook een getekend bootje. Brieven ondertekende hij ook altijd met, naja je raad het al. Enzovoort enzovoort.
Dat vond ik altijd wel humor.
Ik vind dit ook wel bij jou passenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:20 schreef Haags het volgende:
Een kennis van mij heet Boot van zijn achternaam. Die heeft als handtekening ook een getekend bootje. Brieven ondertekende hij ook altijd met, naja je raad het al. Enzovoort enzovoort.
En die werd gelijk zen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
een werknemer is tot onmiddelijke rust bevolen
Maar wat is het probleem dan? Alleen een vlucht die later vertrekt dan gedacht?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit gebeurt meerdere keren per week..
Die zitten keer op keer veel te lang op die boten. Echt maanden, en terugkeer naar gezin wordt keer op keer uitgesteldquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan? Alleen een vlucht die later vertrekt dan gedacht?Snap er niks van
Gisteren dat reisprogramma gekeken. Een beetje te gescript, maar wel leukquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem dan? Alleen een vlucht die later vertrekt dan gedacht?Snap er niks van
Nee dit was ten tijden van corona dat op die schepen het probleem was dat ze voor maanden er niet van af mochtenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even met de wc-eend over je bureauquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongons en meisjonsGoedemorgen. Maar 3:42 inleveren vandaag, het wordt lekker vroeg donker voor die nerd van een haags, joepiedepoepie allemaal
![]()
Op een gemiddeld bureau bevinden zich 400 keer zo veel bacteriën als op een gemiddelde WC-bril.
Smeerlappen.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
hoera, ik heb waarschijnlijk covid uit hongarije meegenomen
nja, een beetje verkouden. Ik had vrijdag al een zelftest gedaan, die was negatief.quote:
oh johquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, een beetje verkouden. Ik had vrijdag al een zelftest gedaan, die was negatief.
Maar toen ik wakker werd voelde ik me ook een beetje koortsig, dus nog maar een testje gedaan omdat ik niet vanmiddag mijn teamgenoten wil aansteken. Die was dus positief. Dus maar een afspraak gemaakt bij de ggd.
Beterschap gewenst.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, een beetje verkouden. Ik had vrijdag al een zelftest gedaan, die was negatief.
Maar toen ik wakker werd voelde ik me ook een beetje koortsig, dus nog maar een testje gedaan omdat ik niet vanmiddag mijn teamgenoten wil aansteken. Die was dus positief. Dus maar een afspraak gemaakt bij de ggd.
ja, dat welquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh johJe bent welgevaccineerd toch?
dan beginnen we morgen maar gezellig met thuiswerkenquote:
Hier in Nederland gelukkig verder nog met niemand echt in contact geweest, alleen even in de supermarkt geweest.quote:
Even meneer de Beer bellenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:20 schreef Haags het volgende:
Balenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Da’s nog een hoop werk voor de biljetjesbode. Schrijf je alles zelf?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga maar eens aan het werk. er moet over een week een magazine van 40 pagina's af zijn
Mansour Bahrami?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag laatst een yt video uit de oude doos.
Een oude man van 55 ex tennisser daagde de Williams zusjes uit voor een tennis wedstrijd, of eigenlijk andersom.
Maar lang verhaal kort, de man dronk bier en rookte tussen sets in en won met 6-1 6-2
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Superspreader gespot!quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze doen standaard al termen van 8-9 maanden. Goed, daar tekenen ze zelf voor en willen ze zelf ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar de kopij houdt niet over. Het komt ook steeds maar weer van dezelfde mensen, dat is wel jammer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s nog een hoop werk voor de biljetjesbode. Schrijf je alles zelf?
Ik dacht dat ik alleen leuke Ferencváros souveniers had meegenomenquote:
Herkenbaar. Ik heb ooit een blad gemaakt voor een trammetjesstichting. Was ook steeds weer sleuren. Daar was ik vrij snel klaar mee eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar de kopij houdt niet over. Het komt ook steeds maar weer van dezelfde mensen, dat is wel jammer.
Even een lekkere coronavariant opgesnoven daarquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen leuke Ferencváros souveniers had meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |