Zeker! Gewoon zonder beeld erbij idd en met achtergrondzang, want zelf kunnen ze niet zo heel best zingen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond die gastjes zo irritant toen, maar het nummer is echt wel een guilty pleasure geworden. Vooral lekker in de auto.
Ja, die draai ik dan weer nooit uit mezelf, maar vind hem altijd wel lekker als het voorbij komt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zeker! Gewoon zonder beeld erbij idd en met achtergrondzang, want zelf kunnen ze niet zo heel best zingen.
Rockefeller Street was ook een fijne meezinger.
Avequote:
Ach ja idd, wat Aoibhin ook al noemde, ik wist niet meer hoe de vork in de steel zat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Boks voor Maja![]()
En IJsland was heel verdrietig.
Ode aan Sjonni’s Friends
Artikel is trouwens geschreven door onze @Ceequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ach ja idd, wat Aoibhin ook al noemde, ik wist niet meer hoe de vork in de steel zat.
Wat een hoop mensen konden er in dat stadion
Ja, dit was eerder een mooie afsluiter geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Zo zonde dat dit als eerste moest. Helemaal geen geschikte openerHeeft alle kansen gekilld. In zijn semi werd hij 3e
Schattig nummer, maar de opening is inderdaad geen geweldige plaats er voor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Zo zonde dat dit als eerste moest. Helemaal geen geschikte openerHeeft alle kansen gekilld. In zijn semi werd hij 3e
Ja, of ergens mooi als rustpunt vlak na het midden na wat drukkere nummersquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit was eerder een mooie afsluiter geweest.
Eerste jaar met van die massale projecties op de achtergrondquote:
Hier was het nog wel pech. Douwe Bob werd met een soortgelijk nummer gewoon genaaid.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, of ergens mooi als rustpunt vlak na het midden na wat drukkere nummers
Zo waar inderdaad, zo'n mooi lief liedje met een mooie en -helaas- zeer unieke boodschap.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ja met Douwe was het echt een naaistreek. 'Eurovisie stil leggen', 'rustpunt met slow down' nou dat kwam lekker over vanaf de 3e startpositie...quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier was het nog wel pech. Douwe Bob werd met een soortgelijk nummer gewoon genaaid.
Ja en wij dachten "Paar lichtjes erop en het is wel mooi genoeg"quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerste jaar met van die massale projecties op de achtergrondDeze wereldbol was inderdaad mooi
Hij had absoluut beter verdiend.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo waar inderdaad, zo'n mooi lief liedje met een mooie en -helaas- zeer unieke boodschap.
Nou je vergeet anders die PRACHTIGE cameraregistratiequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja en wij dachten "Paar lichtjes erop en het is wel mooi genoeg"
Ik vond eerlijk gezegd ook dat hij er beter gebruik van kon maken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met Douwe was het echt een naaistreek. 'Eurovisie stil leggen', 'rustpunt met slow down' nou dat kwam lekker over vanaf de 3e startpositie...
Ik vind alleen dit op Wiki:quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
Wat is het thema van dit lied? Ik vind het op zich wel mooi, maar alleen als een serieus lied en ik kan niet helemaal duidelijk krijgen of het ook zo is bedoeld.
Nu weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind alleen dit op Wiki:
Dino Merlin, the songwriter, stated that the song is about the life story of middle-aged people.
Achtergrondinformatie over de feitjeskoning zelfquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Bosnië, Italië en Georgië stonden een paar jaar terug in mijn ESF Top 100 toen ik die had gemaakt.
U kunt hier inderdaad weinig mee, maar lees het dan maar even als achtergrondinformatie.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Dit is een letterlijke cover van een populair Chinees liedje trouwens.
Ik zal mijn vrouw straks even vragenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Post strakkies even, ben wel benieuwd
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Dit is een letterlijke cover van een populair Chinees liedje trouwens.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Post strakkies even, ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |