abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201964634
Waar was Belgie dit jaar?
pi_201964646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:48 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Ja, het ziet er dus naar uit dat Letland niet zich niet gaat plaatsen voor 2002...
Alleen wordt de Big 4 buiten beschouwing gelaten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Onderaan geeindigd in het jaar ervoor, dus mochten ze niet mee doen.
  Redactie Sport zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:52:32 #108
109131 crew  sportfreak
pi_201964649
quote:
Op dezelfde plek als Roemenie, Finland, Oostenrijk, Zwitserland en Cyprus.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:52:48 #109
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201964650
quote:
Samen met nog 6 andere landen thuis omdat ze in 2000 te laag waren geëindigd.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Redactie Sport zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:53:47 #110
109131 crew  sportfreak
pi_201964655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Alleen wordt de Big 4 buiten beschouwing gelaten.

Dus het is eigenlijk top 19?

Dan mag Nederland dus ook meedoen in 2002?
pi_201964658
Lekker puh Denemarken!
pi_201964689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef sportfreak het volgende:

[..]

quote:
A total of 24 countries competed in the 2002 contest, which included the top 17 countries from the previous year's contest, alongside the seven returning countries which had been relegated from competing in the 2001 contest. These countries replaced the bottom 6 countries from the 2001 contest, which were relegated from taking part in this year's contest.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:57:32 #113
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201964693
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Dan was er nog geen big 4 en is het VK door het oog van de naald gegaan.

Letland mocht meedoen door het terugtrekken van Portugal.

quote:
Latvia was also set to sit out this year, but when Portugal announced their non-participation, due to internal problems at its broadcaster, it left a spot open for Latvia to take, as the country had finished higher the year before than any of the other relegated countries.[a]
pi_201964696
Een reprise in het engels! :)
  Redactie Sport zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:58:37 #115
109131 crew  sportfreak
pi_201964707
Nou, even uitgezocht hoe het echt zat:

Aanvankelijk plaatste alleen de top 15 zich voor 2002, daar kwamen dan nog 7 landen bij die dit jaar niet meededen dus totaal 22. Later besloot de EBU het aantal deelnemers te verhogen naar 24 dus konden de nummers 16 en 17 ook meedoen. Uiteindelijk besloot Portugal zich af te melden waardoor de plek naar de nummer 18 ging. Nederland en Letland hadden evenveel punten maar Letland scoorde twee keer een acht, terwijl Nederland als hoogste zes punten kreeg.

Nederland mistte het Songfestival 2002 dus op één punt...
pi_201964711
De act had wel moeite om het Deense publiek enthousiast te krijgen voor de reprise ;)
pi_201964726
Toen ik het systeem van telkens 10 jaar overslaan bedacht, vergat ik even dat 2011 dan na 2001 ging komen...

Twee matige winnaars na elkaar.
pi_201964730
Maar toch, bedankt voor het gezelschap allemaal, en zie ik jullie volgende week weer?
  zondag 31 oktober 2021 @ 00:01:39 #119
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201964739
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Toen ik het systeem van telkens 10 jaar overslaan bedacht, vergat ik even dat 2011 dan na 2001 ging komen...

Twee matige winnaars na elkaar.
Maar 2011 heeft wel meer kwaliteit.

Het was weer leuk.
pi_201964756
2011 is sowieso beter dan 2001. Niet een fantastisch jaar maar wel ondergewaardeerd ;)
Het heeft alleen wel een matige winnaar :')
pi_201965011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
Even een eenmalige tag voor @:Aoibhin omdat Portugal moet.
Als je dit leest: Ik hoop dat je vanavond hebt genoten bij Salvador O+
Thanks O+ En ja zeker genoten, hij was BRILJANT _O_ Kan niet anders zeggen. Als die gast zingt dan klinkt het niet alleen hemels, maar zijn hele lijf doet gewoon mee, het is echt prachtig O+

En wat heeft hij een leuke droge mafketelerige humor! :D Hij en de andere bandleden gingen ook zo leuk met elkaar om!

'I make jokes and then I sing depressing songs, it's a bit bipolar' :D Zoiets dergelijks zei hij nog haha

Hij zong ook nog 'Zing, vecht, huil, bid' in het Nederlands (en goed ook qua uitspraak joh! :o ). Toen zei hij nog daarna dat hij dat altijd doet als hij in het buitenland optreedt; een bekend nummer uit dat land coveren en dan ook in de oorspronkelijke taal. Salvador sprak overigens best nog een beetje Nederlands trouwens, was echt geinig :D

Na afloop gingen @Greys en ik met de aanhang nog in de rij staan om een cd en een tasje te kopen. Toen dacht ik even 'he die cd verkoper lijkt wel erg op Salvador!' Bleek het hem ook gewoon te zijn :') Om cd's te signeren, een praatje te maken, en eventueel op de foto te gaan. Dus na het scoren van de cd en het tasje daar natuurlijk ook nog even voor in de rij gestaan. Wat wel even duurde, want Salvador nam echt voor iedereen heel uitgebreid de tijd :D

En toen stond ik ineens voor Salvador en mocht ik wat zeggen en was echt superzenuwachtig en stond helemaal te trillen _O- Voelde me echt zo'n fangirl. _O- Dus toen ging Salvador mijn pols pakken 'you're shaking', nou toen kon je me wegdragen hoor. Allemaal nog op de foto geweest met Salvador individueel en ook een als groep met gekke bekken enzo :D

Hij was echt superaardig! O+

En nu is het nog even nagenieten hier. Was zo tof _O_ Ik wil nog een keer!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 31 oktober 2021 @ 02:03:59 #122
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201965618
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Thanks O+ En ja zeker genoten, hij was BRILJANT _O_ Kan niet anders zeggen. Als die gast zingt dan klinkt het niet alleen hemels, maar zijn hele lijf doet gewoon mee, het is echt prachtig O+

En wat heeft hij een leuke droge mafketelerige humor! :D Hij en de andere bandleden gingen ook zo leuk met elkaar om!

'I make jokes and then I sing depressing songs, it's a bit bipolar' :D Zoiets dergelijks zei hij nog haha

Hij zong ook nog 'Zing, vecht, huil, bid' in het Nederlands (en goed ook qua uitspraak joh! :o ). Toen zei hij nog daarna dat hij dat altijd doet als hij in het buitenland optreedt; een bekend nummer uit dat land coveren en dan ook in de oorspronkelijke taal. Salvador sprak overigens best nog een beetje Nederlands trouwens, was echt geinig :D

Na afloop gingen @:Greys en ik met de aanhang nog in de rij staan om een cd en een tasje te kopen. Toen dacht ik even 'he die cd verkoper lijkt wel erg op Salvador!' Bleek het hem ook gewoon te zijn :') Om cd's te signeren, een praatje te maken, en eventueel op de foto te gaan. Dus na het scoren van de cd en het tasje daar natuurlijk ook nog even voor in de rij gestaan. Wat wel even duurde, want Salvador nam echt voor iedereen heel uitgebreid de tijd :D

En toen stond ik ineens voor Salvador en mocht ik wat zeggen en was echt superzenuwachtig en stond helemaal te trillen _O- Voelde me echt zo'n fangirl. _O- Dus toen ging Salvador mijn pols pakken 'you're shaking', nou toen kon je me wegdragen hoor. Allemaal nog op de foto geweest met Salvador individueel en ook een als groep met gekke bekken enzo :D

cute
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:56:41 #123
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201966350
quote:

[..]

Na afloop gingen @:Greys en ik met de aanhang nog in de rij staan om een cd en een tasje te kopen. Toen dacht ik even 'he die cd verkoper lijkt wel erg op Salvador!' Bleek het hem ook gewoon te zijn :') Om cd's te signeren, een praatje te maken, en eventueel op de foto te gaan. Dus na het scoren van de cd en het tasje daar natuurlijk ook nog even voor in de rij gestaan. Wat wel even duurde, want Salvador nam echt voor iedereen heel uitgebreid de tijd :D

Wat een heerlijke post dit _O_
pi_201969748
quote:

[..]

Ah wat schattig! Je hebt sowieso betere muziek gehoord dan wij deze avond _O-
pi_201971550
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ah wat schattig! Je hebt sowieso betere muziek gehoord dan wij deze avond _O-
Niet een geweldig goed jaar nee, 2001 :D

Al is Frankrijk wel echt prachtig O+
pi_202057537
Zin in 2011 *O*

Italie O+

Frankrijk O+ (jammer dat hij vocaal niet zo goed was, want het nummer is prachtig)

Finland O+

Moldavie _O_

IJsland O+

Duitsland _O_

Ierland *O*
pi_202059016
Ierland & Duitsland wil ik zien. Alleen vanavond weer F1 kwalificatie dus zal het eerste uur missen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202059279
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ierland & Duitsland wil ik zien. Alleen vanavond weer F1 kwalificatie dus zal het eerste uur missen
Veel plezier met F1! *O*

Ik kijk tussendoor Strictly Come Dancing, maar dat is de afgelopen weken ook goed gegaan met combineren :P
pi_202059329
De link voor vanavond, op zaterdag 6 november kijken we 2011:
https://w2g.tv/rooms/nir6gd64g9jqslias3
pi_202059345
Van 2011 herinner ik me dat de studioversie van Frankrijk fantastisch was, maar dat hij live enorm tegenviel, en dat ik bij de samenvatting het gevoel kreeg dat Azerbeidzjan misschien wel eens kon winnen.
pi_202059414
Zitten leuke dingen tussen… Oskar Paradis, Lena, Maja Keuc en stampers zoals Rockefeller Street, Popular en Lipstick. Frankrijk was -dacht ik- ook wel bijzonder.

En volgens mij had IJsland een verdrietig verhaal rond hun deelname ;(

En Blue die hun jury-optreden verknalde :D :@

Vreselijke winnaar verder.
pi_202059421
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:00 schreef Sableheart het volgende:
Van 2011 herinner ik me dat de studioversie van Frankrijk fantastisch was, maar dat hij live enorm tegenviel, en dat ik bij de samenvatting het gevoel kreeg dat Azerbeidzjan misschien wel eens kon winnen.
Blijft zo jammer van Frankrijk he...
pi_202059444
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Meridiaan het volgende:
Zitten leuke dingen tussen… Oskar Paradis, Lena, Maja Keuc en stampers zoals Rockefeller Street, Popular en Lipstick. Frankrijk was -dacht ik- ook wel bijzonder.

Het liedje van IJsland zou eerst door een andere zanger (Sjonni) gezongen worden, maar vlak voor de NSF in IJsland overleed hij plotseling. Vrienden van hem hebben toen als een groepje (Sjonni's Friends) zijn lied opgevoerd, wonnen de voorronde en mochten toen naar het ESF ermee.

Lief liedje vind ik dat, en de tekst past ook bizar goed met wat er gaande was ;(
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:11:13 #135
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202059496
quote:

Ik vond die gastjes zo irritant toen, maar het nummer is echt wel een guilty pleasure geworden. Vooral lekker in de auto. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:11:58 #136
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202059514
Verder ken ik 2011 alleen echt als dat ene jaar dat Italië had moeten winnen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_202059818
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Verder ken ik 2011 alleen echt als dat ene jaar dat Italië had moeten winnen.
Jij hebt smaak _O_
  zaterdag 6 november 2021 @ 20:28:59 #138
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202059857
quote:

Boks voor Maja *O*

En IJsland was heel verdrietig.

Ode aan Sjonni’s Friends
pi_202060024
Live vanuit haar nieuwe huis presenteer ik u: NailQueen! *O*
pi_202060057
2011 was een prachtig jaar, veel mooie liedjes en dan was er ook nog een winnaar.
Helaas ben ik er niet bij :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')