Alleen wordt de Big 4 buiten beschouwing gelaten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, het ziet er dus naar uit dat Letland niet zich niet gaat plaatsen voor 2002...
Onderaan geeindigd in het jaar ervoor, dus mochten ze niet mee doen.quote:
Samen met nog 6 andere landen thuis omdat ze in 2000 te laag waren geëindigd.quote:
Dus het is eigenlijk top 19?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Alleen wordt de Big 4 buiten beschouwing gelaten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk top 19?
Dan mag Nederland dus ook meedoen in 2002?
quote:A total of 24 countries competed in the 2002 contest, which included the top 17 countries from the previous year's contest, alongside the seven returning countries which had been relegated from competing in the 2001 contest. These countries replaced the bottom 6 countries from the 2001 contest, which were relegated from taking part in this year's contest.
Dan was er nog geen big 4 en is het VK door het oog van de naald gegaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk top 19?
Dan mag Nederland dus ook meedoen in 2002?
quote:Latvia was also set to sit out this year, but when Portugal announced their non-participation, due to internal problems at its broadcaster, it left a spot open for Latvia to take, as the country had finished higher the year before than any of the other relegated countries.[a]
Maar 2011 heeft wel meer kwaliteit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Toen ik het systeem van telkens 10 jaar overslaan bedacht, vergat ik even dat 2011 dan na 2001 ging komen...
Twee matige winnaars na elkaar.
Thanksquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
Even een eenmalige tag voor @:Aoibhin omdat Portugal moet.
Als je dit leest: Ik hoop dat je vanavond hebt genoten bij Salvador
cutequote:Op zondag 31 oktober 2021 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksEn ja zeker genoten, hij was BRILJANT
Kan niet anders zeggen. Als die gast zingt dan klinkt het niet alleen hemels, maar zijn hele lijf doet gewoon mee, het is echt prachtig
![]()
En wat heeft hij een leuke droge mafketelerige humor!Hij en de andere bandleden gingen ook zo leuk met elkaar om!
'I make jokes and then I sing depressing songs, it's a bit bipolar'Zoiets dergelijks zei hij nog haha
Hij zong ook nog 'Zing, vecht, huil, bid' in het Nederlands (en goed ook qua uitspraak joh!). Toen zei hij nog daarna dat hij dat altijd doet als hij in het buitenland optreedt; een bekend nummer uit dat land coveren en dan ook in de oorspronkelijke taal. Salvador sprak overigens best nog een beetje Nederlands trouwens, was echt geinig
![]()
Na afloop gingen @:Greys en ik met de aanhang nog in de rij staan om een cd en een tasje te kopen. Toen dacht ik even 'he die cd verkoper lijkt wel erg op Salvador!' Bleek het hem ook gewoon te zijnOm cd's te signeren, een praatje te maken, en eventueel op de foto te gaan. Dus na het scoren van de cd en het tasje daar natuurlijk ook nog even voor in de rij gestaan. Wat wel even duurde, want Salvador nam echt voor iedereen heel uitgebreid de tijd
![]()
En toen stond ik ineens voor Salvador en mocht ik wat zeggen en was echt superzenuwachtig en stond helemaal te trillenVoelde me echt zo'n fangirl.
Dus toen ging Salvador mijn pols pakken 'you're shaking', nou toen kon je me wegdragen hoor. Allemaal nog op de foto geweest met Salvador individueel en ook een als groep met gekke bekken enzo
![]()
Hij was echt superaardig!![]()
En nu is het nog even nagenieten hier. Was zo tofIk wil nog een keer!
Wat een heerlijke post ditquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen. Als die gast zingt dan klinkt het niet alleen hemels, maar zijn hele lijf doet gewoon mee, het is echt prachtig
![]()
En wat heeft hij een leuke droge mafketelerige humor!Hij en de andere bandleden gingen ook zo leuk met elkaar om!
'I make jokes and then I sing depressing songs, it's a bit bipolar'Zoiets dergelijks zei hij nog haha
Hij zong ook nog 'Zing, vecht, huil, bid' in het Nederlands (en goed ook qua uitspraak joh!). Toen zei hij nog daarna dat hij dat altijd doet als hij in het buitenland optreedt; een bekend nummer uit dat land coveren en dan ook in de oorspronkelijke taal. Salvador sprak overigens best nog een beetje Nederlands trouwens, was echt geinig
![]()
Na afloop gingen @:Greys en ik met de aanhang nog in de rij staan om een cd en een tasje te kopen. Toen dacht ik even 'he die cd verkoper lijkt wel erg op Salvador!' Bleek het hem ook gewoon te zijnOm cd's te signeren, een praatje te maken, en eventueel op de foto te gaan. Dus na het scoren van de cd en het tasje daar natuurlijk ook nog even voor in de rij gestaan. Wat wel even duurde, want Salvador nam echt voor iedereen heel uitgebreid de tijd
![]()
En toen stond ik ineens voor Salvador en mocht ik wat zeggen en was echt superzenuwachtig en stond helemaal te trillenVoelde me echt zo'n fangirl.
Dus toen ging Salvador mijn pols pakken 'you're shaking', nou toen kon je me wegdragen hoor. Allemaal nog op de foto geweest met Salvador individueel en ook een als groep met gekke bekken enzo
![]()
Ah wat schattig! Je hebt sowieso betere muziek gehoord dan wij deze avondquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet een geweldig goed jaar nee, 2001quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah wat schattig! Je hebt sowieso betere muziek gehoord dan wij deze avond
Veel plezier met F1!quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ierland & Duitsland wil ik zien. Alleen vanavond weer F1 kwalificatie dus zal het eerste uur missen
Blijft zo jammer van Frankrijk he...quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:00 schreef Sableheart het volgende:
Van 2011 herinner ik me dat de studioversie van Frankrijk fantastisch was, maar dat hij live enorm tegenviel, en dat ik bij de samenvatting het gevoel kreeg dat Azerbeidzjan misschien wel eens kon winnen.
Het liedje van IJsland zou eerst door een andere zanger (Sjonni) gezongen worden, maar vlak voor de NSF in IJsland overleed hij plotseling. Vrienden van hem hebben toen als een groepje (Sjonni's Friends) zijn lied opgevoerd, wonnen de voorronde en mochten toen naar het ESF ermee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Meridiaan het volgende:
Zitten leuke dingen tussen… Oskar Paradis, Lena, Maja Keuc en stampers zoals Rockefeller Street, Popular en Lipstick. Frankrijk was -dacht ik- ook wel bijzonder.
En volgens mij had IJsland een verdrietig verhaal rond hun deelname![]()
En Blue die hun jury-optreden verknalde![]()
![]()
Vreselijke winnaar verder.
Ik vond die gastjes zo irritant toen, maar het nummer is echt wel een guilty pleasure geworden. Vooral lekker in de auto.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Meridiaan het volgende:
Zitten leuke dingen tussen… Oskar Paradis, Lena, Maja Keuc en stampers zoals Rockefeller Street, Popular en Lipstick. Frankrijk was -dacht ik- ook wel bijzonder.
![]()
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Verder ken ik 2011 alleen echt als dat ene jaar dat Italië had moeten winnen.
Boks voor Majaquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Meridiaan het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |