Liever viesdik in de kist dan viesdun in de kist.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ik zie hier in het topic zo gauw niemand waarvan ik denk "Naaah die blust vanavond de juliënne gesneden worteltjes af met een bietensmoothie met chiazaad" nee. Jij?
Wolligheid ten top inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:44 schreef Tagliano het volgende:
De kwaliteit van goudenpijltjes
We gaan twintig jaar terug in de tijd
We hebben tenminste beeld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:44 schreef Tagliano het volgende:
De kwaliteit van goudenpijltjes
We gaan twintig jaar terug in de tijd
122 gemiddeld die Diazepam patientquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Gelukkig staat de obese plofhamster al met 2-0 achter.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens naar de website van Trustatrader gegaan?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Durf ik niet ivm afgrijselijke kutreclames.
Heb ik eigenlijk niet echt aanleiding toe gezienquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens naar de website van Trustatrader gegaan?
Zonneveld was schijnbaar vrij kansloos tegen Ratajski. VdBergh tegen Huybrechts is een erg leuke kraker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje hoerengebroed, vertel me nu maar eens wat ik tot nu toe ALLEMAAL al gemist heb. Zal best meevallen
Kraker van jewelste/de bovenste plank bedoel jequote:Op zondag 31 oktober 2021 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonneveld was schijnbaar vrij kansloos tegen Ratajski. VdBergh tegen Huybrechts is een erg leuke kraker.
Nou daar gaan we vanavond dan vast wel een samenvatting van 12,7 seconden van zienquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonneveld was schijnbaar vrij kansloos tegen Ratajski. VdBergh tegen Huybrechts is een erg leuke kraker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |