abonnement Unibet Coolblue
pi_201971329
Van de uitwedstrijden hebben we eigenlijk alleen de makkelijke nog maar gehad (Twente de zwaarste op papier).
Feyenoord, PSV, AZ, Utrecht, Vitesse, Groningen krijgen we nog uit. Vrees dat dit maar 16 punten gaan worden (van de 18).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 15:30:16 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_201971394
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Jouw club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.

De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Heerlijk om dit met enige regelmaat voorbij te zien komen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_201971462
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Van de uitwedstrijden hebben we eigenlijk alleen de makkelijke nog maar gehad (Twente de zwaarste op papier).
Feyenoord, PSV, AZ, Utrecht, Vitesse, Groningen krijgen we nog uit. Vrees dat dit maar 16 punten gaan worden (van de 18).
Denk ook dat de enige Ajacieden die teleurgesteld zijn diegene waren die de moeite hadden genomen om helemaal naar almelo te rijden.
pi_201979108
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Post gewoon nooit meer wil je.
Nee sorry, dat wil ik niet, maar los daarvan, als ik twee dagen niet post wordt al meteen gevraagd waar ik ben gebleven.

En gisteren is maar weer eens gebleken dat Feyenoord kan wat Ajax niet kon, een lastige uitwedstrijd in de laatste minuut toch winnend afsluiten. We zijn wel erg ver weggezakt als zelfs Feyenoord deze kwaliteit nu heeft en wij niet.
Einde seizoen, exit Ten Hag :W
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 1 november 2021 @ 00:46:12 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201979246
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 00:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Nee sorry, dat wil ik niet, maar los daarvan, als ik twee dagen niet post wordt al meteen gevraagd waar ik ben gebleven.

En gisteren is maar weer eens gebleken dat Feyenoord kan wat Ajax niet kon, een lastige uitwedstrijd in de laatste minuut toch winnend afsluiten. We zijn wel erg ver weggezakt als zelfs Feyenoord deze kwaliteit nu heeft en wij niet.
Einde seizoen, exit Ten Hag :W
Je snapt dat mensen dat doen om je voor lul te zetten he :')
  maandag 1 november 2021 @ 06:55:40 #106
80382 manny
30 is best veel
pi_201979617
Focus nu op woensdag. Eens kijken of we die gele muur een beetje stil kunnen krijgen.

En er op vertrouwen dat Ten Hag en de rest van de staf professioneel genoeg zijn om dit "bananenschil-issue" aan te pakken met de spelersgroep.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201982469
Klaassen ipv Gravenberch woensdag? Ryan loopt niet zo lekker de laatste weken.
pi_201983344
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:36 schreef Intint het volgende:
Klaassen ipv Gravenberch woensdag? Ryan loopt niet zo lekker de laatste weken.
ik ben voor. Loopt al een tijdje mwaw mwaw te voetballen. Mag ook wel opzich met zijn leeftijd maar zet hem er maar ff naast.
pi_201983627
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 11:13 schreef Dven het volgende:

[..]
Moet wel de magische hand van Ten Hag zijn dat hij met een bijna even matige selectie als PSV na 3 ronden al zo goed als zeker geplaatst is voor de volgende ronde van de CL. Ten Haggod _O_

Goed, genoeg gelachen weer. Ik ga weer aan het werk. Ajuu.
Fans van Barca/Man U geloven er ook in dat ten Hag die matige teams uit het slop kan trekken. Het succes van Ajax is is gewoonweg beleid icm met Haggod
  maandag 1 november 2021 @ 13:28:52 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201983669
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Fans van Barca/Man U geloven er ook in dat ten Hag die matige teams uit het slop kan trekken. Het succes van Ajax is is gewoonweg beleid icm met Haggod
ik geloof ook wel dat Ten Hag er meer uit zou halen dan Ole en Ronald, is gewoon een veel betere trainer.
  maandag 1 november 2021 @ 13:36:01 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201983765
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:36 schreef Intint het volgende:
Klaassen ipv Gravenberch woensdag? Ryan loopt niet zo lekker de laatste weken.
Lijkt me prima om hem ff te banken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201984039
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik geloof ook wel dat Ten Hag er meer uit zou halen dan Ole en Ronald, is gewoon een veel betere trainer.
Dat sowieso. Vraag is alleen of hij er de tijd voor krijgt.
Zie nu ook weer bij Tottenham, na 4 maanden de coach er al uitgooien na een paar nederlagen.
Dat zijn ze wel gewend zou je zeggen, laatste prijs van Tottenham is nog van voor de oorlog.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 1 november 2021 @ 14:13:20 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201984113
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Dat sowieso. Vraag is alleen of hij er de tijd voor krijgt.
Zie nu ook weer bij Tottenham, na 4 maanden de coach er al uitgooien na een paar nederlagen.
Dat zijn ze wel gewend zou je zeggen, laatste prijs van Tottenham is nog van voor de oorlog.
Solskjaer zit er zelfs nog en dat al bijna 3 jaar en Koeman heeft toch ook wel de tijd gehad, Spurs is wel een ander verhaal, die hadden Pochettino nooit moeten ontslaan maar hem een paar verse spelers moeten geven.
pi_201984567
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Solskjaer zit er zelfs nog en dat al bijna 3 jaar en Koeman heeft toch ook wel de tijd gehad, Spurs is wel een ander verhaal, die hadden Pochettino nooit moeten ontslaan maar hem een paar verse spelers moeten geven.
Klopt hoor, het is niet voor niets dat Tottenham al heel lang geen prijs meer haalt. Veel te snel in paniek ipv doordacht beleid.
Ondanks dat het een goede coach is moet ie zich ook goed kunnen inleven aan het land waar hij evt. heengaat.
Daar gaat het nogal eens fout bij Nederlandse coaches, nemen ook vaak een hele Nederlandse enclave mee wat niet echt verstandig is,
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_201986457
Tot hoe laat is de horeca open in Dortmund?
Gino ♥
pi_201988002
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Dat sowieso. Vraag is alleen of hij er de tijd voor krijgt.
Zie nu ook weer bij Tottenham, na 4 maanden de coach er al uitgooien na een paar nederlagen.
Dat zijn ze wel gewend zou je zeggen, laatste prijs van Tottenham is nog van voor de oorlog.
Je zou maar uit met 0-1 winnen en thuis met rust 2-0 voorstaan, finale verzekerd zou je zeggen :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 1 november 2021 @ 19:04:00 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201988132
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:51 schreef TLC het volgende:

[..]
Je zou maar uit met 0-1 winnen en thuis met rust 2-0 voorstaan, finale verzekerd zou je zeggen :P
In principe is dan de buit wel binnen, maar het hangt er ook een beetje van af wie er in de spits staat. Zo'n Lucas Moura scoort bijvoorbeeld nooit, dan ben je veilig.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 1 november 2021 @ 19:15:14 #118
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_201988260
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 00:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Einde seizoen, exit Ten Hag :W
Vermakelijk figuur ben je ook soms
pi_201989542
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je snapt dat mensen dat doen om je voor lul te zetten he :')
Moeten zij weten, het laat mij Siberisch koud.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_201989673
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:45 schreef Tjacka het volgende:
Tot hoe laat is de horeca open in Dortmund?
Jullie mogen reageren hoor

Glory fucking hunters
Gino ♥
pi_201989854
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jullie mogen reageren hoor

Glory fucking hunters
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Vermakelijk figuur ben je ook soms
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 1 november 2021 @ 21:39:58 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_201990723
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jullie mogen reageren hoor

Glory fucking hunters
Beste meneer Tjacka,

Ik heb geen kennis over de horeca tijden in Duitsland op een doordeweekse dag.

Excuus voor mijn late reactie

Met vriendelijke groet en nog een fijne dag
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 1 november 2021 @ 21:41:20 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201990761
In Berlijn zijn alle nachtclubs open @Tjacka :)

Dortmund geen idee eigenlijk, paar keer geweest maar zoals zo ongeveer elke Duitse stad best een saaie bedoening daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201990912
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
In Berlijn zijn alle nachtclubs open @:tjacka :)

Dortmund geen idee eigenlijk, paar keer geweest maar zoals zo ongeveer elke Duitse stad best een saaie bedoening daar.
ach vast wel een irish pub daar toch

maar ben daar morgen pas 10 uur

als het 12 uur dicht is dan zuip ik wel in de hotel bar
Gino ♥
pi_201990980
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef manny het volgende:

[..]
Beste meneer Tjacka,

Ik heb geen kennis over de horeca tijden in Duitsland op een doordeweekse dag.

Excuus voor mijn late reactie

Met vriendelijke groet en nog een fijne dag
gebruik google
Gino ♥
pi_201990991
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ach vast wel een irish pub daar toch

maar ben daar morgen pas 10 uur

als het 12 uur dicht is dan zuip ik wel in de hotel bar
Dus jongens geef antwoord???
Gino ♥
  maandag 1 november 2021 @ 21:56:46 #128
80382 manny
30 is best veel
pi_201991057
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201991196
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
In Berlijn zijn alle nachtclubs open @:tjacka :)

Dortmund geen idee eigenlijk, paar keer geweest maar zoals zo ongeveer elke Duitse stad best een saaie bedoening daar.
Paar jaar terug naar een wedstrijdje op de Gelbe Wand geweest. De stad voelde als een soort Almere, weinig echt leuke horeca. Wel een tent gevonden met bizar grote pizza's.

Berlijn is wel een geweldige stad _O_
pi_201991332
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Paar jaar terug naar een wedstrijdje op de Gelbe Wand geweest. De stad voelde als een soort Almere, weinig echt leuke horeca. Wel een tent gevonden met bizar grote pizza's.

Berlijn is wel een geweldige stad _O_
met Ajax is het zelfs in Almere leuk schat
Gino ♥
pi_201991531
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Paar jaar terug naar een wedstrijdje op de Gelbe Wand geweest. De stad voelde als een soort Almere, weinig echt leuke horeca. Wel een tent gevonden met bizar grote pizza's.

Berlijn is wel een geweldige stad _O_
Vijf jaar in Berlijn mogen wonen. Heerlijke tijd gehad.
  dinsdag 2 november 2021 @ 10:59:11 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201995840
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jullie mogen reageren hoor

Glory fucking hunters
Tot het sluit
pi_201997248
Morgen richting Dortmund! *O*
pi_201997253
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ach vast wel een irish pub daar toch

maar ben daar morgen pas 10 uur

als het 12 uur dicht is dan zuip ik wel in de hotel bar
Ik direct na de pot weer terug ;(
pi_201998183
Nous er morgen weer bij. Fijn want Rensch was niet best afgelopen zaterdag.
pi_201998530
quote:
Christian Eriksen heeft wel oren naar een terugkeer naar Ajax, zo weet de Corriere dello Sport te melden. Volgens de Italiaanse krant ligt het voor de hand dat de Deense middenvelder in januari of de maanden daarna zal gaan vertrekken bij Internazionale. Een overstap van Eriksen naar Ajax wordt bestempeld als de optie waarvan hij het meest overtuigd is’.

Eriksen kreeg een hartstilstand tijdens het duel tussen Denemarken en Finland (0-1). Hij werd op het veld adequaat behandeld en leeft nu met een defibrillator. Dat apparaat voorkomt fatale hartstilstanden door indien nodig een schok af te geven, zodat het hartritme snel herstelt. In de Serie A is het echter verboden om met een defibrillator te spelen, waardoor Inter bereid is mee te werken aan een vertrek naar een competitie waar dit wel is toegestaan. Nederland is een van die landen, daar bijvoorbeeld ook Daley Blind met een defibrillator voetbalt.

De Corriere dello Sport schrijft dat Inter bereid is om Eriksen in januari met een ‘fors verlies’ te laten gaan. I Nerazzurri telden in januari 2020 27 miljoen euro om de nu 29-jarige Eriksen over te nemen van Tottenham Hotspur. Nu zou hij transfervrij kunnen vertrekken. Mocht dit in de winterse transferwindow niet lukken, zou Inter bereid zijn om zijn nog tot medio 2024 lopende contract te ontbinden. Op die manier kan Eriksen na de transferwindow in alle rust op zoek naar een nieuwe club.

Er viel vorige week in het jaarverslag van Inter al te lezen dat de club bereid was mee te werken aan een vertrek van Eriksen. “Elke speler heeft een boekwaarde. En aangezien Christian contractspeler van de club is, heeft hij technisch gezien nog steeds een boekwaarde”, zo reageerde Eriksens zaakwaarnemer Martin Schoots daarop tegenover Goal. “Dat is alles wat het zegt, het is een boekhoudkundige kwestie en het heeft niet zozeer met Christian zelf te maken. Met Christian gaat het goed. Hij brengt veel quality time door met zijn gezin. Hij steekt in goede vorm. Als er meer nieuws is, wordt dat gecommuniceerd.”

Inter zal normaal gezien een fors verlies noteren, maar de Corriere dello Sport benadrukt dat tegelijkertijd zijn jaarsalaris van 7,5 miljoen euro bespaard kan worden. De verstandhouding tussen Eriksen en Inter uitstekend en beide partijen hebben geen haast om tot een oplossing te komen. Op dit moment zou Eriksen zelf het meest gecharmeerd zijn van een overstap naar Ajax, de club waar hij tussen 2009 en 2013 speelde voordat hij de overstap naar Tottenham maakte.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395886
pi_201998785
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:08 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ik direct na de pot weer terug ;(
Hahaha homootje

geen ATV dagen hebben :')
Gino ♥
pi_201998812
ik luisterde de Telegraa podcast (ja iemand moet t doen) en daar hadden ze wel een goed punt op dit bericht, namelijk die Nouri rechtzaak waar Ajax beweerd dat, ookal had de medische staf goed gehandeld, dat Nouri dan niet meer t niveau had kunnen bereiken van de CL. Als je dan Eriksen haalt en die in de CL laat spelen, dan is dat punt niet echt sterk meer.
pi_201998819
quote:
hij kan het tempo helemaal niet aan
Gino ♥
pi_201998831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
ik luisterde de Telegraa podcast (ja iemand moet t doen) en daar hadden ze wel een goed punt op dit bericht, namelijk die Nouri rechtzaak waar Ajax beweerd dat, ookal had de medische staf goed gehandeld, dat Nouri dan niet meer t niveau had kunnen bereiken van de CL. Als je dan Eriksen haalt en die in de CL laat spelen, dan is dat punt niet echt sterk meer.
blind speelt toch ook bij Ajax halvie
Gino ♥
pi_201998891
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]
blind speelt toch ook bij Ajax halvie
Ja, maar die situatie is toch niet echt vergelijkbaar als die met Eriksen en Nouri? Die waren echt weg. Maar je hebt ook welweer een punt hiermee dat je geen enkele situatie met elkaar kunt vergelijken.

Eriksen iig altijd welkom.
pi_201998908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hahaha homootje

geen ATV dagen hebben :')
Ik wel, de bob niet :P
pi_201999411
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:12 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ik wel, de bob niet :P
oh

treinGOD
Gino ♥
pi_201999450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:11 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ja, maar die situatie is toch niet echt vergelijkbaar als die met Eriksen en Nouri? Die waren echt weg. Maar je hebt ook welweer een punt hiermee dat je geen enkele situatie met elkaar kunt vergelijken.

Eriksen iig altijd welkom.
Nouri en Eriksen is ook niet zo vergelijkbaar.
Gino ♥
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:13:02 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201999955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
ik luisterde de Telegraa podcast (ja iemand moet t doen) en daar hadden ze wel een goed punt op dit bericht, namelijk die Nouri rechtzaak waar Ajax beweerd dat, ookal had de medische staf goed gehandeld, dat Nouri dan niet meer t niveau had kunnen bereiken van de CL. Als je dan Eriksen haalt en die in de CL laat spelen, dan is dat punt niet echt sterk meer.
Als Nouri nog betaald voetbal had kunnen spelen, had hij CL-niveau met Ajax kunnen bereiken, daar staan geen wetten tussen. De vraag is of zijn ontwikkeling dan niet dusdanig gestremd zou zijn geweest dat hij niet bij dat niveau zou kunnen aanhaken.
We have always been at war with Eastasia.
pi_201999970
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef Ramboetan het volgende:
Nous er morgen weer bij. Fijn want Rensch was niet best afgelopen zaterdag.
Ik weet ook zeker dat Antony dan veel gevaarlijker is, met Mazraoui als rechtsback.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_202000013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
ik luisterde de Telegraa podcast (ja iemand moet t doen) en daar hadden ze wel een goed punt op dit bericht, namelijk die Nouri rechtzaak waar Ajax beweerd dat, ookal had de medische staf goed gehandeld, dat Nouri dan niet meer t niveau had kunnen bereiken van de CL. Als je dan Eriksen haalt en die in de CL laat spelen, dan is dat punt niet echt sterk meer.
Punt van Ajax is juist wel sterk.
Eriksen komt niet zomaar naar Ajax, die komt omdat hij nergens anders meer mag spelen. Nouri had misschien ook nog maar alleen in Nederland of België mogen spelen.
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:36:15 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202000283
Eriksen in, Labyad out. Niets mis mee. Zou wel zorgen dat er voor de zekerheid 3 AED's aanwezig zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202002191
Eriksen _O_

Morgen kan Ajax t maar beter gelijk afmaken, dan hebben ze nog twee 'oefenpotjes' in de CL.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:12:34 #150
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_202006924
De CL winnen met hartpatiënten. Dát zou pas een verhaal zijn.
pi_202007487
Morgen om 15:00 stoppen met werken en richting Dortmund rijden. Zo’n dagen wil ik wel vaker, maakt de werkdag een stuk leuker. Eerste keer weer in jaren dat ik bij een Europese uitwedstrijd kan zijn.

Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken. Vrees toch een beetje ervoor. Een gelijkspelletje zou al een top resultaat zijn.
pi_202008189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:42 schreef Mestreech1990 het volgende:
Morgen om 15:00 stoppen met werken en richting Dortmund rijden. Zo’n dagen wil ik wel vaker, maakt de werkdag een stuk leuker. Eerste keer weer in jaren dat ik bij een Europese uitwedstrijd kan zijn.

Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken. Vrees toch een beetje ervoor. Een gelijkspelletje zou al een top resultaat zijn.
Uit of thuisvak?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_202008554
In hoeverre denken jullie dat het succes van de laatste jaren aan Erik ten Hag te danken is? Als ik buitenlandse media hoor praten hoe hij de perfecte kandidaat is voor Barcelona of Manchester United dan vind ik het toch een beetje overdreven. Begrijp me niet verkeerd: Erik is gewoon top voor Ajax, maar hij is niet dé reden dat het lekker gaat. Dat is toch meer achter de schermen met alle jeugdspelers, de slimme aankopen, ervaren spelers zoals Tadic, Blind en Stekelenburg die de groep op sleeptouw nemen. Erik ten Hag is in mijn ogen slechts een schakel in het geheel en ik denk niet dat hij hetzelfde kan nadoen in het buitenland. Ik denk dat Erik dit zelf ook heel goed doorheeft. Hij weet dat hij perfect zit bij Ajax, hij is een neutraal persoon waar spelers niet moe van worden en kan hier nog jarenlang succes hebben.
pi_202008656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:12 schreef AjaxArchief het volgende:
In hoeverre denken jullie dat het succes van de laatste jaren aan Erik ten Hag te danken is? Als ik buitenlandse media hoor praten hoe hij de perfecte kandidaat is voor Barcelona of Manchester United dan vind ik het toch een beetje overdreven. Begrijp me niet verkeerd: Erik is gewoon top voor Ajax, maar hij is niet dé reden dat het lekker gaat. Dat is toch meer achter de schermen met alle jeugdspelers, de slimme aankopen, ervaren spelers zoals Tadic, Blind en Stekelenburg die de groep op sleeptouw nemen. Erik ten Hag is in mijn ogen slechts een schakel in het geheel en ik denk niet dat hij hetzelfde kan nadoen in het buitenland. Ik denk dat Erik dit zelf ook heel goed doorheeft. Hij weet dat hij perfect zit bij Ajax, hij is een neutraal persoon waar spelers niet moe van worden en kan hier nog jarenlang succes hebben.
Ten Hag is in mijn optiek nog steeds degene die de lakens uitdeelt daar, ik denk dat hij meer positieve invloed heeft op het team dan ieder andere eredivisie trainer zou hebben.
-nee-
pi_202008669
[/quote]
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:24 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]
Uit of thuisvak?
Thuisvak, woon in Maastricht dus kon redelijk makkelijk eens aan kaarten komen.
  woensdag 3 november 2021 @ 06:43:48 #156
80382 manny
30 is best veel
pi_202009039
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_202010086
Zo meteen treintje pakken richting Dortmund *O*

Eerste Europese uitwedstrijd in 13 jaar, HSV des tijds.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:03:28 #158
80382 manny
30 is best veel
pi_202010119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Zo meteen treintje pakken richting Dortmund *O*

Eerste Europese uitwedstrijd in 13 jaar, HSV des tijds.
Met de trein ook. Heerlijk! Perfecte manier om een uitwedstrijd te doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_202010158
quote:
19s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:03 schreef manny het volgende:

[..]
Met de trein ook. Heerlijk! Perfecte manier om een uitwedstrijd te doen.
Prima verbinding ook gewoon, volgens mij niet veel langer bezig dan met de auto.
pi_202010918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:41 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Thuisvak, woon in Maastricht dus kon redelijk makkelijk eens aan kaarten komen.
Woont in Maastricht en bent voor Ajax? ik vind het maar een raar verhaal.
pi_202011690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Zo meteen treintje pakken richting Dortmund *O*

Eerste Europese uitwedstrijd in 13 jaar, HSV des tijds.
Glory fucking hunter
Gino ♥
pi_202012369
HSV was met die goal van Leonardo destijds toch?

(of onze vriend Bakircioglu, maar dat was een andere wedstrijd, geloof ik :D )
pi_202012405
quote:
19s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:03 schreef manny het volgende:

[..]
Met de trein ook. Heerlijk! Perfecte manier om een uitwedstrijd te doen.
Joden met de trein door Duitsland, zou maar oppassen.

Moet een toffe pot zijn om bij te zijn! Al denk ik dat Dortmund wel eens revanche kan nemen, het zal niet zo makkelijk worden als vorige pot...
Jack does it in real time...
pi_202012538
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:48 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Joden met de trein door Duitsland, zou maar oppassen.

Moet een toffe pot zijn om bij te zijn! Al denk ik dat Dortmund wel eens revanche kan nemen, het zal niet zo makkelijk worden als vorige pot...
Ik verwacht een stormend eerste kwartier, daar moeten we goed doorheen zien te komen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin woensdag 3 november 2021 @ 12:00:23 #165
35723 crew  GGMM
pi_202012563
We moeten ons best doen om geen vroege tegengoal te krijgen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202012616
Ik denk dat het beste is om helemaal geen tegengoal te krijgen.
pi_202012625
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef Boussaadia het volgende:
Ik denk dat het beste is om helemaal geen tegengoal te krijgen.
Als Ajax zelf de enorm belangrijke uitgoal maakt, dan kun je dat best hebben.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:05:37 #168
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202012627
Vanavond heb je spelers nodig die het gras opvreten. Desnoods de modder.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:06:13 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202012637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:12 schreef AjaxArchief het volgende:
In hoeverre denken jullie dat het succes van de laatste jaren aan Erik ten Hag te danken is? Als ik buitenlandse media hoor praten hoe hij de perfecte kandidaat is voor Barcelona of Manchester United dan vind ik het toch een beetje overdreven. Begrijp me niet verkeerd: Erik is gewoon top voor Ajax, maar hij is niet dé reden dat het lekker gaat. Dat is toch meer achter de schermen met alle jeugdspelers, de slimme aankopen, ervaren spelers zoals Tadic, Blind en Stekelenburg die de groep op sleeptouw nemen. Erik ten Hag is in mijn ogen slechts een schakel in het geheel en ik denk niet dat hij hetzelfde kan nadoen in het buitenland. Ik denk dat Erik dit zelf ook heel goed doorheeft. Hij weet dat hij perfect zit bij Ajax, hij is een neutraal persoon waar spelers niet moe van worden en kan hier nog jarenlang succes hebben.
Ten Hag is een meer dan uitstekende trainer die tactische kennis en kunde combineert met het goed kunnen aansturen van mensen en is samen met Van Gaal waarschijnlijk de beste en meest complete trainer die we in Nederland hebben. Overmars speelt met zijn zakelijk instinct natuurlijk ook een grote rol in de successen van de laatste jaren en de aankopen van Tadic en Blind zijn perfect uitgepakt. Ik denk dat het de combinatie en synergie is van een aantal mensen die nagenoeg perfect functioneren, maar dat Ten Hag daar zeker een groot onderdeel van uitmaakt.

Overigens, als Ten Hag weg zou gaan lijkt het me ook geen kwaad kunnen om eens te informeren of Nuno Espirito Santo interesse zou hebben, die lijkt me er namelijk ook voor geknipt om Ajax te coachen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_202012654
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We moeten ons best doen om geen vroege tegengoal te krijgen.
En daarna alles op alles zetten om de wedstrijd te winnen?
Jack does it in real time...
  woensdag 3 november 2021 @ 12:08:58 #171
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202012669
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:05 schreef fetX het volgende:
Vanavond heb je spelers nodig die het gras opvreten. Desnoods de modder.
Haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
We have always been at war with Eastasia.
pi_202012724
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ten Hag is een meer dan uitstekende trainer die tactische kennis en kunde combineert met het goed kunnen aansturen van mensen en is samen met Van Gaal waarschijnlijk de beste en meest complete trainer die we in Nederland hebben. Overmars speelt met zijn zakelijk instinct natuurlijk ook een grote rol in de successen van de laatste jaren en de aankopen van Tadic en Blind zijn perfect uitgepakt. Ik denk dat het de combinatie en synergie is van een aantal mensen die nagenoeg perfect functioneren, maar dat Ten Hag daar zeker een groot onderdeel van uitmaakt.

Overigens, als Ten Hag weg zou gaan lijkt het me ook geen kwaad kunnen om eens te informeren of Nuno Espirito Santo interesse zou hebben, die lijkt me er namelijk ook voor geknipt om Ajax te coachen.
Ik vind beide alinea's niet helemaal met elkaar matchen, moet ik zeggen
  woensdag 3 november 2021 @ 12:15:21 #173
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202012736
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ik vind beide alinea's niet helemaal met elkaar matchen, moet ik zeggen
Jij twijfelt bij Heilige Geest aan zijn vermogen om in een organisatie te werken of aan zijn tactische en/of intermenselijke vaardigheden?
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 3 november 2021 @ 12:16:57 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202012750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:47 schreef Marcoss het volgende:
HSV was met die goal van Leonardo destijds toch?

(of onze vriend Bakircioglu, maar dat was een andere wedstrijd, geloof ik :D )
JAROLIM DIE GAAT DAAR IN DE FOUT EN LEONARDO MOET SCOREN PAAL PAAL EN DAN NOG UIT EEN HELE MOEILIJKE HOEK. EN KIJK EENS. Evertgod.

Kennedy was Fiorentina uit, daarna een knuffel met San Marco. Leonarde scoorde thuis tegen Fiorentina ook nog 'hij doet maar wat, maar wat hij doet doet hij goed'.

Wel treurig dat dit toen de absolute hoogtepunten waren dat ik ze nog steeds zo kan opnoemen.
pi_202012791
Wat is de verwachting van @Shreyas
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_202012875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij twijfelt bij Heilige Geest aan zijn vermogen om in een organisatie te werken of aan zijn tactische en/of intermenselijke vaardigheden?
Nee, dat een Portugese trainer die net is ontslagen bij Spurs omdat hij er weinig van bakte, opeens een goede kandidaat zou zijn voor Ajax :o
  woensdag 3 november 2021 @ 12:31:45 #177
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202012944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Nee, dat een Portugese trainer die net is ontslagen bij Spurs omdat hij er weinig van bakte, opeens een goede kandidaat zou zijn voor Ajax :o
Ik vond Wolverhampton Wanderers onder zijn leiding dan weer wel erg goed en wat Spurs bezielt om iemand die ze na ampel beraad hebben aangesteld na 2,5 maand alweer met 14 miljoen op straat te zetten ontgaat me volledig. Nuno ES is bij uitstek ook een 'opbouwtrainer' die even tijd nodig heeft dus tenzij hij de vrouw van de voorzitter een veeg heeft gegeven of dagelijks dronken op de training verscheen lijkt het me nogal wanbeleid.
We have always been at war with Eastasia.
pi_202013121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
ik luisterde de Telegraa podcast (ja iemand moet t doen) en daar hadden ze wel een goed punt op dit bericht, namelijk die Nouri rechtzaak waar Ajax beweerd dat, ookal had de medische staf goed gehandeld, dat Nouri dan niet meer t niveau had kunnen bereiken van de CL. Als je dan Eriksen haalt en die in de CL laat spelen, dan is dat punt niet echt sterk meer.
Tja die familie van Nouri is nu op geld uit. Uiteindelijk had Nouri ook gewoon kunnen eindigen bij telstar. Je kan niet zeggen dat hij een topvoetballer had geworden en dat Ajax dus X miljoen betalen aan gederfde inkomsten.

Vraag is even in hoeverre Ajax Eriksen nodig heeft op het moment. Ik denk eerlijk gezegd dat als hij komt, hij wellicht gewoon op de bank begint.
pi_202013276
twitter


*)
  woensdag 3 november 2021 @ 13:18:58 #180
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202013638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja die familie van Nouri is nu op geld uit. Uiteindelijk had Nouri ook gewoon kunnen eindigen bij telstar. Je kan niet zeggen dat hij een topvoetballer had geworden en dat Ajax dus X miljoen betalen aan gederfde inkomsten.

Vraag is even in hoeverre Ajax Eriksen nodig heeft op het moment. Ik denk eerlijk gezegd dat als hij komt, hij wellicht gewoon op de bank begint.
Je hebt dan wel een behoorlijk middenveld hoor. Gravenberch, Klaassen, Alvarez, Eriksen, Berghuis, Kuduz en dan moet je Labyad nog zien te lozen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202014037
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:18 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt dan wel een behoorlijk middenveld hoor. Gravenberch, Klaassen, Alvarez, Eriksen, Berghuis, Kuduz en dan moet je Labyad nog zien te lozen.
Als ie geen monnie kost is het een makkelijke keuze om zo iemand erbij te willen hebben. Past goed in het team dat nu draait.
  woensdag 3 november 2021 @ 13:55:59 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202014151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Als ie geen monnie kost is het een makkelijke keuze om zo iemand erbij te willen hebben. Past goed in het team dat nu draait.
ik weet het niet, natuurlijk een goeie voetballer maar je hebt voor zijn positie al 4 spelers
pi_202014216
Agüero ook halen? :P
pi_202017992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:12 schreef AjaxArchief het volgende:
In hoeverre denken jullie dat het succes van de laatste jaren aan Erik ten Hag te danken is? Als ik buitenlandse media hoor praten hoe hij de perfecte kandidaat is voor Barcelona of Manchester United dan vind ik het toch een beetje overdreven. Begrijp me niet verkeerd: Erik is gewoon top voor Ajax, maar hij is niet dé reden dat het lekker gaat. Dat is toch meer achter de schermen met alle jeugdspelers, de slimme aankopen, ervaren spelers zoals Tadic, Blind en Stekelenburg die de groep op sleeptouw nemen. Erik ten Hag is in mijn ogen slechts een schakel in het geheel en ik denk niet dat hij hetzelfde kan nadoen in het buitenland. Ik denk dat Erik dit zelf ook heel goed doorheeft. Hij weet dat hij perfect zit bij Ajax, hij is een neutraal persoon waar spelers niet moe van worden en kan hier nog jarenlang succes hebben.
Europees gezien een heel groot deel. Maar je kan het niet zonder degelijke selectie natuurlijk.

Maar kijk eens naar de sleutelspelers van dit Ajax, zoals Tadic, Blind, Haller. Dat zijn goede spelers, maar geen absolute top elders, en nu opeens wel dicht tegen de Europese top aan. Hoe kan zoiets?
  woensdag 3 november 2021 @ 20:54:50 #185
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019390
We kunnen hem best winnen maar ik denk ergens toch dat het niet gaat gebeuren. In de categorie 'te mooi om waar te zijn'
  woensdag 3 november 2021 @ 20:57:45 #186
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202019425
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef Heeinz het volgende:
We kunnen hem best winnen maar ik denk ergens toch dat het niet gaat gebeuren. In de categorie 'te mooi om waar te zijn'
Gelijkspelletje teken ik vooraf voor.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202019428
We kunnen best winnen. Maar verliezen is ook een mogelijkheid. Gelijkspelen kan daarnaast ook nog. Succes allemaal!
pi_202019439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:58 schreef Themeparktommy het volgende:
We kunnen best winnen. Maar verliezen is ook een mogelijkheid. Gelijkspelen kan daarnaast ook nog. Succes allemaal!
Gewaagde analyse.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 3 november 2021 @ 20:59:32 #189
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gelijkspelletje teken ik vooraf voor.
Dan ben je eigenlijk al vrijwel zeker van de 1e plek als je het mij vraagt
  woensdag 3 november 2021 @ 20:59:51 #190
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019455
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:58 schreef Themeparktommy het volgende:
We kunnen best winnen. Maar verliezen is ook een mogelijkheid. Gelijkspelen kan daarnaast ook nog. Succes allemaal!
Kan de wedstrijd ook nog gestaakt worden?
  woensdag 3 november 2021 @ 21:08:20 #191
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019578
Weer die oude knar
pi_202019596
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:08 schreef Heeinz het volgende:
Weer die oude knar
prima actie
  woensdag 3 november 2021 @ 21:10:47 #193
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019618
Tijd voor de geniepige 0-1
  woensdag 3 november 2021 @ 21:23:46 #194
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019830
Mazraoui :D Wat zou het toch mooi zijn als hij nog verlengt
  woensdag 3 november 2021 @ 21:29:13 #195
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202019946
Wat een randdebiel joh
pi_202020048
He Heeinz, er is een speciaal topic gaande he, just to let you know ;)
pi_202020052
Wtf haha. Mooi voor ons. Hopelijk kunnen we er van profiteren
  woensdag 3 november 2021 @ 21:34:29 #198
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202020133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef Themeparktommy het volgende:
He Heeinz, er is een speciaal topic gaande he, just to let you know ;)
Jawel maar daar zijn vooral mensen aan het posten over wat ze aan het eten of drinken zijn en dat vind ik niet zo interessant tijdens een wedstrijd (dan liever alleen m'n eigen posts :D )
  woensdag 3 november 2021 @ 21:35:15 #199
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_202020155
Dit kan zomaar een penalty zijn godverdomme
  woensdag 3 november 2021 @ 21:36:18 #200
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202020216
Domme domme domme domme tyfus Mazraoui
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')