Ik krijg momenteel 1700 euro netto per maand vanuit de WIA WGA. Dat zou dan ongeveer 1850 euro worden wanneer ik IVA zou krijgen. Er is nu al een achterstand van 2 jaar. UWV moet mij nog minstens 24 maanden x 150 euro uitbetalen. Grof weg 3.500 euro. Ik heb alle bewijs nog , want heb een mail terug gekregen van het UWV met ingangsdatum wijziging etc (aanvraag herkeuring datum)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
UWV heeft opdracht van overheid om zoveel mogelijk mensen aan de werk te krijgen.
Dus ik zou lekker een advocaat inschakelen en met terugwerkend kracht eisen.
Je voldoet gewoon een voorwaarden van WIA dus je hebt gewoon recht op. Klaar.
Of je leest gewoon de OPquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef emigreer het volgende:
Je kunt toch gewoon gaan werken als je dat wil? Dan word je gekort op je uitkering.
Werken? Dat doe jij toch al voor mij? Jij werkt , betaald belasting waarna ik mijn salaris gestort zie op mijn bankrekening terwijl ik lig in mijn bed , harde scheten latend. Bedankt dat je in de ochtend vroeg wakker wordt om mijn salaris te betalen. Dank u.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef emigreer het volgende:
Je kunt toch gewoon gaan werken als je dat wil? Dan word je gekort op je uitkering.
En je denkt dat je met zo’n reactie nog serieuze reacties gaat krijgen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:03 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Werken? Dat doe jij toch al voor mij? Jij werkt , betaald belasting waarna ik mijn salaris gestort zie op mijn bankrekening terwijl ik lig in mijn bed , harde scheten latend. Bedankt dat je in de ochtend vroeg wakker wordt om mijn salaris te betalen. Dank u.
Hij is jaloers , wilt stiekem ook een uitkering maar krijgt die niet want heeft geen recht op. Heb in mijn familie ook zulke klootzakken allemaal jaloers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En je denkt dat je met zo’n reactie nog serieuze reacties gaat krijgen?
Hij heeft gewoon verkeerd gelezen, kan gebeuren. Reageer gewoon normaal oké
Ik heb jaren bij UWV gewerkt en wilde nog een inhoudelijke reactie geven, maar denk dat ik deze maar laat gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:08 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hij is jaloers , wilt stiekem ook een uitkering maar krijgt die niet want heeft geen recht op. Heb in mijn familie ook zulke klootzakken allemaal jaloers.
Ik heb ook wia of iva oid. Ik denk dat ik je op verkeerd heb geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:03 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Werken? Dat doe jij toch al voor mij? Jij werkt , betaald belasting waarna ik mijn salaris gestort zie op mijn bankrekening terwijl ik lig in mijn bed , harde scheten latend. Bedankt dat je in de ochtend vroeg wakker wordt om mijn salaris te betalen. Dank u.
Je komt wel aardig negatief over zeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:08 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hij is jaloers , wilt stiekem ook een uitkering maar krijgt die niet want heeft geen recht op. Heb in mijn familie ook zulke klootzakken allemaal jaloers.
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen. Wanneer een UWV medewerker A roept , dan is het altijd B en nooit A. Ik heb tot nu toe nog nooit een UWV medewerker gesproken die eerlijk was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:15 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb jaren bij UWV gewerkt en wilde nog een inhoudelijke reactie geven, maar denk dat ik deze maar laat gaan.
Kijk, je kan typen en assertief reageren, dat moet toch mogelijkheden bieden op professioneel gebied.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen.
Voor de rest wil ik graag iedereen bedanken voor de on-topic reacties.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Kijk, je kan typen en assertief reageren, dat moet toch mogelijkheden bieden op professioneel gebied.
Dat kan best zo zijn. Bij mij is besloten dat ik recht heb op een uitkering. Dat vind ik persoonlijk fijner dan werken. Bier in de ene hand vuurwerk in de ander hand , dat is mijn leven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Kijk, je kan typen en assertief reageren, dat moet toch mogelijkheden bieden op professioneel gebied.
Zorg dan maar dat je links en rechts niet door elkaar ga halen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn. Bij mij is besloten dat ik recht heb op een uitkering. Dat vind ik persoonlijk fijner dan werken. Bier in de ene hand vuurwerk in de ander hand , dat is mijn leven.
Wat maakt het ook uit. Rechts links maandag dinsdag donderdag zondag. Allemaal hetzelfde voor mij. Elke dag weekend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:32 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je links en rechts niet door elkaar ga halen.
als je ook naar uwv zo reageert als hierboven snap ik dat ze je lekker even links laten liggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn. Bij mij is besloten dat ik recht heb op een uitkering. Dat vind ik persoonlijk fijner dan werken. Bier in de ene hand vuurwerk in de ander hand , dat is mijn leven.
Omdat ik stres krijg van het UWV. Krijg een vies vermoeden dat ze alsnog opeens gaan zeggen nee je moet werken of iets. Diep van binnen weet ik dat ik recht heb op een IVA uitkering. Dit werd bevestigd door een advocaat die al 30 jaar bezig is met dit soort zaken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ook naar uwv zo reageert als hierboven snap ik dat ze je lekker even links laten liggen
wat ik niet snap is dat je 2 jaar alles op zn beloop laat gaan, na zon beoordeling ga je er toch bovenop zitten tot het geregeld is?
Hoe zou jij er bovenop zitten dan? Er komt geen reactie van hun kant.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ook naar uwv zo reageert als hierboven snap ik dat ze je lekker even links laten liggen
wat ik niet snap is dat je 2 jaar alles op zn beloop laat gaan, na zon beoordeling ga je er toch bovenop zitten tot het geregeld is?
Je komt niet erg dankbaar over dat je wia ontvangt. Ik ben erg blij dat ik in Nederland woonwaardoor ik zo'n hoge uitkering mag ontvangen, oneindig veel spaargeld mag hebben en een koophuis heb. Ik kan me geen land indenken waar ik het beter zou treffen met m'n beperkingen,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen. Wanneer een UWV medewerker A roept , dan is het altijd B en nooit A. Ik heb tot nu toe nog nooit een UWV medewerker gesproken die eerlijk was.
Voor de rest wil ik graag iedereen bedanken voor de on-topic reacties.
Als ik je reacties hier zo lees, zou ik wellicht beginnen met excuses maken. En dan vanaf het begin opnieuw beginnen met een normale toon.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:41 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hoe zou jij er bovenop zitten dan? Er komt geen reactie van hun kant.
Excuses aan wie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:43 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Als ik je reacties hier zo lees, zou ik wellicht beginnen met excuses maken. En dan vanaf het begin opnieuw beginnen met een normale toon.
Kan die advocaat niet helpen met een volgende stap tegen UWV?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:41 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Omdat ik stres krijg van het UWV. Krijg een vies vermoeden dat ze alsnog opeens gaan zeggen nee je moet werken of iets. Diep van binnen weet ik dat ik recht heb op een IVA uitkering. Dit werd bevestigd door een advocaat die al 30 jaar bezig is met dit soort zaken.
Hoe kom je erbij dat ik iets verkeerd gezegd zou hebben aan het UWV?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Het UWV.
Maar dat is puur gebaseerd op jouw toon hier hoor.
Al zou je kanker krijgen ze geven niets om je. Sterker nog , als je kanker krijgt en sterft vieren ze een feest daar. Onbeschofte lui dat ze zijn. Toxic gedrag net alsof er alleen maar narcisten werken daar in die hol.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan die advocaat niet helpen met een volgende stap tegen UWV?
Verder is het natuurlijk gewoon een grof schandaal om zo behandeld te worden. Ook als je ondankbaar bent, of een eikel. Je krijgt geen uitkering als je maar lief, braaf en dankbaar bent. Je krijgt er een als je er recht op hebt. En je hebt ook recht op fatsoenlijke behandeling, en daarbij horen normale termijnen.
Ik hoop dat het je lukt om de duidelijkheid te krijgen waarop je recht hebt. En probeer je niet teveel op te vreten. Helpt je niks en het UWV en de medewerkers daar geven er niks om.
Hierbij:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:47 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik iets verkeerd gezegd zou hebben aan het UWV?
Ik wil niet weten wat jij allemaal hebt gezegd tegen de medewerkers van het UWV als je hier helemaal flipt tegen een forumuser/ex-UWV-medewerker die je wilde helpen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen. Wanneer een UWV medewerker A roept , dan is het altijd B en nooit A. Ik heb tot nu toe nog nooit een UWV medewerker gesproken die eerlijk was.
Ik heb nog nooit iets verkeerds gezegd tegen de medewerkers van het UWV. Ff hier op het forum anoniem boos worden is anders dan persoonlijke shit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:50 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Hierbij:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal hebt gezegd tegen de medewerkers van het UWV als je hier helemaal flipt tegen een forumuser/ex-UWV-medewerker die je wilde helpen.
Even voor de duidelijkheid:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:52 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets verkeerds gezegd tegen de medewerkers van het UWV. Ff hier op het forum anoniem boos worden is anders dan persoonlijke shit.
FOCK THE UWV. Dat durf ik best via een forum anoniem te roepen. Maar in het echt ? Nee. Heb namelijk tot nu toe al meer dan 100.000 euro (netto) aan uitkering binnen gesleept.
Nee hoor, laat het los. Ze geven echt *niks* om je. Dood, niet dood, kanker, eikel, lief, braaf en welwillend; ze doen gewoon hun werk. En de meesten doen zelfs wel hun best (want dat doen de meeste mensen gewoon). Maar het is een klote-organisatie die door de politiek met opzet extra verkloot is. Verdeel en heers: iedereen die *niet* bij UWV loop of heeft gelopen denkt dat ze vast hun zaakjes wel voor elkaar hebben en dat een eikel als jij het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt heeft. Klinkt bekend? Ja, maar niemand wil die toeslagenaffaire echt begrijpenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:48 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Al zou je kanker krijgen ze geven niets om je. Sterker nog , als je kanker krijgt en sterft vieren ze een feest daar. Onbeschofte lui dat ze zijn. Toxic gedrag net alsof er alleen maar narcisten werken daar in die hol.
bellen, bellen, en veel eerder in de pen klimmen, het "lijkt" alsof je eens per paar maanden eens wat actie onderneemt..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:41 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hoe zou jij er bovenop zitten dan? Er komt geen reactie van hun kant.
Wat het UWV tegen mij doet loopt paralel met die toeslagenaffaire. Is hetzelfde shit. Zwarte lijst waar mijn naam ook op staat. Bij de toeslagenaffaire deden zelfs rechters bewust mee met die schandaal waardoor je al helemaal geen kans maakte. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat ik geen uitkering zou krijgen. Helaas voor hun had ik een advocaat waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het los. Ze geven echt *niks* om je. Dood, niet dood, kanker, eikel, lief, braaf en welwillend; ze doen gewoon hun werk. En de meesten doen zelfs wel hun best (want dat doen de meeste mensen gewoon). Maar het is een klote-organisatie die door de politiek met opzet extra verkloot is. Verdeel en heers: iedereen die *niet* bij UWV loop of heeft gelopen denkt dat ze vast hun zaakjes wel voor elkaar hebben en dat een eikel als jij het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt heeft. Klinkt bekend? Ja, maar niemand wil die toeslagenaffaire echt begrijpen.
Ik heb onderhand al 2 aangetekende brieven verstuurd. Zero reactie terug. Ook heb ik 1 of 2x gebeld met zero resultaat. Ze spelen een game. Stiltebehandeling lijkt het wel net als hoe een narcist te werk gaat. Maar uitbetalen doen ze wel maar dan niet op het niveau waar ik eigenlijk recht op heb.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bellen, bellen, en veel eerder in de pen klimmen, het "lijkt" alsof je eens per paar maanden eens wat actie onderneemt..
Tsja, ik zou kunnen zeggen dat als je er recht op hebt, je je recht uiteindelijk wel krijgt. Maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet zo zeker. Maar goed: klacht indienen, advocaat erop zetten, hopelijk haal je je recht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:18 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Wat het UWV tegen mij doet loopt paralel met die toeslagenaffaire. Is hetzelfde shit. Zwarte lijst waar mijn naam ook op staat. Bij de toeslagenaffaire deden zelfs rechters bewust mee met die schandaal waardoor je al helemaal geen kans maakte. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat ik geen uitkering zou krijgen. Helaas voor hun had ik een advocaat waar je U tegen zegt.
Alleen nu doen ze nog steeds moeilijk omdat ze weten dat ik recht heb op een hogere uitkering inclusief met terugwerkende kracht 3500 euro.
Vorige keer moesten ze mij 15.000 euro betalen. Kosten voor medische raportage, advocatenkosten , terugwerkende kracht uitkering uitbetalen en meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik zou kunnen zeggen dat als je er recht op hebt, je je recht uiteindelijk wel krijgt. Maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet zo zeker. Maar goed: klacht indienen, advocaat erop zetten, hopelijk haal je je recht.
Uitkering. Fles whiskey en vodka staat altijd klaar. Heb laatst ook ff 1000 euro aan vuurwerk gekocht in België. Illegale cakes die ik met tape aan elkaar vast ga binden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef emigreer het volgende:
Waar betaal je momenteel je vuurwerk en bier van?
Dankjewel. Ik geef er echt helemaal niets om. Heb van die familie leden die kapot gaan als ze mijn hoofd zien. Want ze weten dat ze vroeg moeten opstaan om mijn salaris uit te keren. Ik geef dat ook recht in hun gezicht aan. Werke zul je , hond , zeg ik dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het hartstikke fijn dat je van mijn geld aan je piel kunt trekken.
Elke beschaving heeft zo zijn onderdanen die onderhouden moeten worden.
Je klinkt als een vredelievend, leuk persoon, ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik geef er echt helemaal niets om. Heb van die familie leden die kapot gaan als ze mijn hoofd zien. Want ze weten dat ze vroeg moeten opstaan om mijn salaris uit te keren. Ik geef dat ook recht in hun gezicht aan. Werke zul je , hond , zeg ik dan.
Ik doe niemand kwaad , enige waar ik mijn tijd doorbreng is mijn gezinnetje. En ps5 gamen en barbecuen. Ik ben gewoon oprecht en eerlijk. Dat komt niet vaak voor nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Slumlord. het volgende:
e keren. Ik geef dat ook recht in hun gezicht aan. Werke zul je , hond , zeg ik dan.
Je klinkt als een vredelievend, leuk persoon, ja.
Ja, er is duidelijk iets mis met je.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik geef er echt helemaal niets om. Heb van die familie leden die kapot gaan als ze mijn hoofd zien. Want ze weten dat ze vroeg moeten opstaan om mijn salaris uit te keren. Ik geef dat ook recht in hun gezicht aan. Werke zul je , hond , zeg ik dan.
Voor mij is het makkelijk kiezen. Zolang jij werkt en mijn salaris daarmee betaald dan ga ik zo door. Deze leventje is best wel leuk zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Maar je hebt toch ook werkende geslachtsdelen, daar kun je toch ook gewoon geld mee verdienen in plaats van je handje op te houden bij mensen die wel voor zichzelf kunnen zorgen?
En wat doet je vrouw?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:40 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Voor mij is het makkelijk kiezen. Zolang jij werkt en mijn salaris daarmee betaald dan ga ik zo door. Deze leventje is best wel leuk zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |