Ik krijg momenteel 1700 euro netto per maand vanuit de WIA WGA. Dat zou dan ongeveer 1850 euro worden wanneer ik IVA zou krijgen. Er is nu al een achterstand van 2 jaar. UWV moet mij nog minstens 24 maanden x 150 euro uitbetalen. Grof weg 3.500 euro. Ik heb alle bewijs nog , want heb een mail terug gekregen van het UWV met ingangsdatum wijziging etc (aanvraag herkeuring datum)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
UWV heeft opdracht van overheid om zoveel mogelijk mensen aan de werk te krijgen.
Dus ik zou lekker een advocaat inschakelen en met terugwerkend kracht eisen.
Je voldoet gewoon een voorwaarden van WIA dus je hebt gewoon recht op. Klaar.
Of je leest gewoon de OPquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef emigreer het volgende:
Je kunt toch gewoon gaan werken als je dat wil? Dan word je gekort op je uitkering.
Werken? Dat doe jij toch al voor mij? Jij werkt , betaald belasting waarna ik mijn salaris gestort zie op mijn bankrekening terwijl ik lig in mijn bed , harde scheten latend. Bedankt dat je in de ochtend vroeg wakker wordt om mijn salaris te betalen. Dank u.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:57 schreef emigreer het volgende:
Je kunt toch gewoon gaan werken als je dat wil? Dan word je gekort op je uitkering.
En je denkt dat je met zo’n reactie nog serieuze reacties gaat krijgen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:03 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Werken? Dat doe jij toch al voor mij? Jij werkt , betaald belasting waarna ik mijn salaris gestort zie op mijn bankrekening terwijl ik lig in mijn bed , harde scheten latend. Bedankt dat je in de ochtend vroeg wakker wordt om mijn salaris te betalen. Dank u.
Hij is jaloers , wilt stiekem ook een uitkering maar krijgt die niet want heeft geen recht op. Heb in mijn familie ook zulke klootzakken allemaal jaloers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En je denkt dat je met zo’n reactie nog serieuze reacties gaat krijgen?
Hij heeft gewoon verkeerd gelezen, kan gebeuren. Reageer gewoon normaal oké
Ik heb jaren bij UWV gewerkt en wilde nog een inhoudelijke reactie geven, maar denk dat ik deze maar laat gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:08 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hij is jaloers , wilt stiekem ook een uitkering maar krijgt die niet want heeft geen recht op. Heb in mijn familie ook zulke klootzakken allemaal jaloers.
Ik heb ook wia of iva oid. Ik denk dat ik je op verkeerd heb geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:03 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Werken? Dat doe jij toch al voor mij? Jij werkt , betaald belasting waarna ik mijn salaris gestort zie op mijn bankrekening terwijl ik lig in mijn bed , harde scheten latend. Bedankt dat je in de ochtend vroeg wakker wordt om mijn salaris te betalen. Dank u.
Je komt wel aardig negatief over zeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:08 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hij is jaloers , wilt stiekem ook een uitkering maar krijgt die niet want heeft geen recht op. Heb in mijn familie ook zulke klootzakken allemaal jaloers.
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen. Wanneer een UWV medewerker A roept , dan is het altijd B en nooit A. Ik heb tot nu toe nog nooit een UWV medewerker gesproken die eerlijk was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:15 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb jaren bij UWV gewerkt en wilde nog een inhoudelijke reactie geven, maar denk dat ik deze maar laat gaan.
Kijk, je kan typen en assertief reageren, dat moet toch mogelijkheden bieden op professioneel gebied.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen.
Voor de rest wil ik graag iedereen bedanken voor de on-topic reacties.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Kijk, je kan typen en assertief reageren, dat moet toch mogelijkheden bieden op professioneel gebied.
Dat kan best zo zijn. Bij mij is besloten dat ik recht heb op een uitkering. Dat vind ik persoonlijk fijner dan werken. Bier in de ene hand vuurwerk in de ander hand , dat is mijn leven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Kijk, je kan typen en assertief reageren, dat moet toch mogelijkheden bieden op professioneel gebied.
Zorg dan maar dat je links en rechts niet door elkaar ga halen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn. Bij mij is besloten dat ik recht heb op een uitkering. Dat vind ik persoonlijk fijner dan werken. Bier in de ene hand vuurwerk in de ander hand , dat is mijn leven.
Wat maakt het ook uit. Rechts links maandag dinsdag donderdag zondag. Allemaal hetzelfde voor mij. Elke dag weekend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:32 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je links en rechts niet door elkaar ga halen.
als je ook naar uwv zo reageert als hierboven snap ik dat ze je lekker even links laten liggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn. Bij mij is besloten dat ik recht heb op een uitkering. Dat vind ik persoonlijk fijner dan werken. Bier in de ene hand vuurwerk in de ander hand , dat is mijn leven.
Omdat ik stres krijg van het UWV. Krijg een vies vermoeden dat ze alsnog opeens gaan zeggen nee je moet werken of iets. Diep van binnen weet ik dat ik recht heb op een IVA uitkering. Dit werd bevestigd door een advocaat die al 30 jaar bezig is met dit soort zaken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ook naar uwv zo reageert als hierboven snap ik dat ze je lekker even links laten liggen
wat ik niet snap is dat je 2 jaar alles op zn beloop laat gaan, na zon beoordeling ga je er toch bovenop zitten tot het geregeld is?
Hoe zou jij er bovenop zitten dan? Er komt geen reactie van hun kant.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ook naar uwv zo reageert als hierboven snap ik dat ze je lekker even links laten liggen
wat ik niet snap is dat je 2 jaar alles op zn beloop laat gaan, na zon beoordeling ga je er toch bovenop zitten tot het geregeld is?
Je komt niet erg dankbaar over dat je wia ontvangt. Ik ben erg blij dat ik in Nederland woonwaardoor ik zo'n hoge uitkering mag ontvangen, oneindig veel spaargeld mag hebben en een koophuis heb. Ik kan me geen land indenken waar ik het beter zou treffen met m'n beperkingen,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ah een medewerker van het UWV gespot. Jij bent de aller laatste persoon op de aardbol van wie ik advies wil. UWV en zijn medewerkers staan er bekend om met hun oplichting praktijken. Alleen een narcist kan beter toneel spelen. Wanneer een UWV medewerker A roept , dan is het altijd B en nooit A. Ik heb tot nu toe nog nooit een UWV medewerker gesproken die eerlijk was.
Voor de rest wil ik graag iedereen bedanken voor de on-topic reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |