abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:34:28 #1
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201959589

Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:

Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--

In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)

zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:34:47 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201959596
pi_201959714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Dat de kijk en luister jury andere favorieten hebben?
Dat sowieso. Julia en Giana waren van de dames het minst populair bij de publieksjury tijdens de eerste studioshow, terwijl Julia bij drie van de vijf leden van de vakjury juist relatief goed scoorde en in de middenmoot belandde. Giana daarentegen zat bij vier van de vijf leden van de vakjury in de onderste gelederen. Je kunt je afvragen of Hanne en Marthe zich daardoor hebben laten leiden om toch voor Julia te kiezen. Als dat zo is dan laten ze hun oren wel erg hangen naar hetgeen de vakjury hen voorschotelt. Ik had namelijk het idee dat ze Giana ook wel zagen zitten. In ieder geval waren de zangprestaties van Giana duidelijk beter dan die van Julia.

Wat verder opvalt is dat Gordon binnen de vakjury vaak alleen staat in zijn opvattingen. Bij Gordon scoorde Giana wel heel hoog, en Julia was bij hem de hekkesluiter, daar zag hij duidelijk niets in. Binnen de (voormalige) kijkjury is er zo relatief veel discrepantie, terwijl binnen de (voormalige) luisterjury veel meer consensus heerst. Tot slot valt mij op dat de top 2 van de (voormalige) luisterjury overeenkomt met de top 2 van Gert en dat publieksfavoriet Diede bij vier van de vijf leden van de vakjury in de top 3 zit, maar niet bij Natalia, waar ze in de middenmoot belandde, en zelfs onder de zeer matig zingende Julia.
pi_201959968
Ik lees op Twitter dat met een VTM GO account je live kan kijken op internet vanuit NL. Klopt dat?

Terugkijken kan niet
pi_201960091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:58 schreef Kerk het volgende:
Ik lees op Twitter dat met een VTM GO account je live kan kijken op internet vanuit NL. Klopt dat?

Terugkijken kan niet
bij mij lukte het vorige week op die manier. Ik kijk wel online, niet via een app
pi_201960112
quote:

Terugkijken kan niet
Nee. Dingen die je op twitter leest moet je nooit voor zoete koek aannemen. In zekere zin is het juist omgekeerd. De live stream van de VTM kanalen werkt alleen met een Belgisch IP, uitgezonderd de livestream van VTM Nieuws, die werkt wereldwijd. On demand programma's terugkijken op VTM GO vanuit Nederland kan dan weer wel, behalve bij programma's waarbij VTM alleen voor België de rechten heeft. Met een goede VPN met een server met een Belgisch IP werkt alles ook vanuit Nederland.
pi_201960132
quote:

Terugkijken kan niet
Toen ik het twee weken geleden probeerde lukte het me niet.. Heb je recente berichten van Nederlandse twitteraars gelezen waarbij het gelukt is? Dat zou wel heel mooi zijn!!
pi_201960190
Goed dat ik het dan hier vraag. Ik had al twijfels omdat er duidelijk op VTM staat dat je vanuit België moet kijken. Ik ga toch zeker niet zomaar mijn personalia doorgeven aan de VTM…
pi_201960209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:08 schreef Riparius het volgende:

[..]
Nee. Dingen die je op twitter leest moet je nooit voor zoete koek aannemen.
Andere discussie maar idd wat een troep staat erop. Allemaal lui die zichzelf zo interessant vinden dat ze met toenaam over van alles en niks blaten en iedereen dat moet kunnen lezen.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:20:33 #10
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201960314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:09 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Toen ik het twee weken geleden probeerde lukte het me niet.. Heb je recente berichten van Nederlandse twitteraars gelezen waarbij het gelukt is? Dat zou wel heel mooi zijn!!
Mij lukte het ook niet vorige week
pi_201960333
Zijn de Vlaamse uitzendingen ergens te bekijken zonder VPN? Vind het nu best vervelend dat ik achterloop.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:28:21 #12
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201960439
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:21 schreef Guanabana het volgende:
Zijn de Vlaamse uitzendingen ergens te bekijken zonder VPN? Vind het nu best vervelend dat ik achterloop.
Even het vorige deel doorlezen. Daar heeft @Riparius linkjes gepost
pi_201961062
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Even het vorige deel doorlezen. Daar heeft @:Riparius linkjes gepost
Niet gevonden voor eerste studioshow ;(

Waar zou ik die kunnen zien @Riparius?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:13:15 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201961116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Niet gevonden voor eerste studioshow ;(

Waar zou ik die kunnen zien @:Riparius?
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 01:24 schreef Riparius het volgende:
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201961122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:13 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]

Sorry, met mijn neus gekeken blijkbaar :@
Koel en donker bewaren
pi_201961250
Ik zit nu vanuit NL op de VTM GO site live te kijken! Gewoon via de browser op mijn pc (wel ingelogd) zonder VPN :D
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:22:47 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201961303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef WatIkWil het volgende:
Ik zit nu vanuit NL op de VTM GO site live te kijken! Gewoon via de browser op mijn pc (wel ingelogd) zonder VPN :D
Ik kan er nu ook in :D
pi_201961540
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik kan er nu ook in :D
Ze hebben kennelijk de geoblocking uitgezet. Enjoy!
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:36:17 #20
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201961554
Justine is wel exit zo :X
pi_201962145
Gert heeft de jury na afloop van de vorige aflevering meegenomen naar deze knusse kamer met het vriendelijke doch dringende verzoek of ze in vervolg met hem mee willen lullen.
pi_201963487
Zo, Chanel is eindelijk weg. Wel lullig om haar een pakje aan te trekken dat niet bij het nummer past.
Justine had ik ook wel zien aankomen.

Tof trouwens dat Diede een keer niet op stoel 1 eindigde. Die heeft een heel verleden met KvK, de Voice talentenjachten etc. en lijkt mij niet oprecht iemand die bij K3 wil.
pi_201963547
Ik heb toch net mee kunnen kijken! Zag de bui al wel hangen voor Justine en Chanel. Jammer dat Chanel’s confidence door de bootcamp een grote klap heeft gekregen, ze had het verder wel allemaal.

Volgende week exit Luca, Manou en Kato?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 30-10-2021 22:48:49 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201963585
Vind het jammer dat er nergens wordt benoemd (Chanel kon het ook al niet, maar snap dat ze niet dát meisje wil zijn) dat Chanel of eigenlijk ieder andere kandidaat wat geen wit blond meisje is een zwaardere druk wordt opgelegd. Ze moeten toch beter zingen en presteren als een Amy of Julia. Zij kunnen het zich veroorloven om bepaalde fouten te maken omdat mensen hen toch al in het K3 plaatje vinden passen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201963606
Nu Hanne en Marthe Manou gered hebben (terecht) en vertelde dat ze bij haar dat 'geen K3 spelen' gevoel hadden, ben ik zo benieuwd wie hun faves zijn. En of die overeenkomen met wie er in de shows elke keer op 1 komen te staan. Of dat bijv Celester steeds hoog eindigt, maar H&M onder elkaar al weten dat ze Celester niet zien zitten (random voorbeeld)

Ik vind die stukjes tussendoor wel heel leuk, vooral om te zien hoe Hanne & Marthe en de kandidaat met elkaar viben, compleet los van de zangprestaties. Bij sommigen klopt het wel (Kato, Amy), bij anderen mist er gewoon oprechte connectie (Diede, Remi, Celester).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')