abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:07:54 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_201955555
Hugo moet opppassen om weer maatregelen in te voeren omdat een zwikkie bijbel vorsers het verdomd om zich te laten prikken
Ik ben helemaal ziek van die kop van Hugo

Het verbieden van feestjes en kroegen dicht is afgelopen nu
Ik ben 68 en ben er klaar mee
ik word toch niet ziek , nooit, god wil mij niet boven hebben
https://www.telegraaf.nl/(...)we-zijn-er-klaar-mee

quote:
AMSTERDAM - De herinvoering van mondkapjes op bepaalde plekken, het strikter naleven van het advies om thuis te werken, de uitbreiding van plekken waar de coronapas voor nodig is, lokale coronamaatregelen: het zit vooralsnog allemaal nog in de 'gereedschapskist' van het kabinet.

Veruit de meeste deelnemers aan De Kwestie vinden echter dat het kabinet moet oppassen met het invoeren van nieuwe maatregelen. ,,
We zijn er klaar mee."
https://twitter.com/Omroe(...)128532397953030?s=20

[ Bericht 24% gewijzigd door michaelmoore op 30-10-2021 16:13:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_201955563
maar het virus is nog niet klaar met die mensen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201955630
Ter verduidelijking...
Jezelf laten vaccineren en het aantal ziekenhuisopnamen hebben nagenoeg niets met elkaar te maken.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:17:50 #4
323876 michaelmoore
pi_201955657
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nou daaag mensen ga maar naar de kerk en ge ervoor bidden dan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_201955672
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nou daaag mensen ga maar naar de kerk en ge ervoor bidden dan
dat gebeurt ook dagelijks, maar dat neemt niet weg dat het virus nogniet klaar is met die mensen.

het is hetzelfde als bv een oorlog. Een partij kan er helemaal mee klaar zijn, maar de andere partij niet, dus wat dan?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201955684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
En nooit niet dus de mens kan beter zijn leven inrichten op de manier waarop het zo verstandig mogelijk om gaat met het virus.

En dat is niet een samenleving ingericht met maatregeltjes non stop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:19:56 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201955693
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:18 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat gebeurt ook dagelijks, maar dat neemt niet weg dat het virus nogniet klaar is met die mensen.

het is hetzelfde als bv een oorlog. Een partij kan er helemaal mee klaar zijn, maar de andere partij niet, dus wat dan?
Capituleren uiteraard :Y
pi_201955698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
En nooit niet dus de mens kan beter zijn leven inrichten op de manier waarop het zo verstandig mogelijk om gaat met het virus.

En dat is niet een samenleving ingericht met maatregeltjes non stop.
dat laatste is jouw mening....
het zijn keuzes, of dit of dat... en de uitkomsten van die keuzes dan ook accepteren.
pi_201955702
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Capituleren uiteraard :Y
en de consequenties daarvan dan ook accepteren....

dat kan zijn:
- je wordt vermoord
- ale je familie wordt vermoord
- je wordt dood gemarteld
- je moet een andere taal leren
- er gebeurt helemaal niks
- etc.
pi_201955709
quote:

[..]

Als de oorlog is dat er tijdelijk een jaartje of 2 wat oversterfte is bij 65+ van +- 10% dan valt dat reuze mee allemaal. Die 10% had namelijk gemiddeld genomen niet heel lang te leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201955718
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat laatste is jouw mening....
het zijn keuzes, of dit of dat... en de uitkomsten van die keuzes dan ook accepteren.
Dat was de mening van iedereen altijd tot 2020.
pi_201955734
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat was de mening van iedereen altijd tot 2020.
blijkbaar niet... anders was het niet veranderd.

De consequenties waren blijkbaar te erg, anders was er niet iets veranderd.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:22:02 #13
323876 michaelmoore
pi_201955738
quote:

[..]

Klets toch niet , joh

Het is klaar nu , niet weer opnieuw dat gedoe
pi_201955757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Klets toch niet , joh

dat kan, echter het virus is nog niet klaar met jou.
pi_201955761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Klets toch niet , joh

100% antistoffen straks. En nog maatregelen.
pi_201955782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
blkijkbaar komen mensen met 100% antistoffen ook nog in het ziekenhuis, of is dat alleen in mijn gedachte?
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:24:22 #17
323876 michaelmoore
pi_201955783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja dit gedoe houd nooit meer op en maar contracten afsluiten voor miljoenen mondkapjes
pi_201955791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:23 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ah die mensen in het ziekenhuis waren alleen in mijn gedachte...
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames

Die 217 op de IC bedoel je dan die je in gedachte hebt? Nee die wordt gedeeld met de feitelijke situatie in dit land.
pi_201955796
een klein percentage x 18 miljoen kan nog steeds de zorg overspoelen...
pi_201955800
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames

Die 217 op de IC bedoel je dan die je in gedachte hebt? Nee die wordt gedeeld met de feitelijke situatie in dit land.
met maatregelen die op dit moment gelden... wat gebeurt er als alles weer normaal wordt zoals in 2019? stijgen deze of dalen deze? Zeg het maar, maar wel onderbouwd.
pi_201955807
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
blkijkbaar komen mensen met 100% antistoffen ook nog in het ziekenhuis, of is dat alleen in mijn gedachte?
Neuh zal zeker zo zijn. Zelfs al heeft iedereen een vorm van bescherming opgebouwd overlijden nog steeds mensen etc aan corona.

Dat is niet nieuw ofzo.
pi_201955810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja dit gedoe houd nooi t meer op en maar contracten afsluiten voor miljoenen mondkapjes
daar kan je wel lekker veel geld mee verdienen *O*
pi_201955817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Neuh zal zeker zo zijn. Zelfs al heeft iedereen een vorm van bescherming opgebouwd overlijden nog steeds mensen etc aan corona.

Dat is niet nieuw ofzo.
klopt en het gaat om het aantal.... 20% gevaccineerd die in het ziekenhuis liggen vind ik eigenlijk nog best schokkend veel.
pi_201955865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
met maatregelen die op dit moment gelden... wat gebeurt er als alles weer normaal wordt zoals in 2019? stijgen deze of dalen deze? Zeg het maar, maar wel onderbouwd.
Kan het onderbouwen maar jij zult het toch niet geloven.

Dat QR samenleving doet helemaal niks behalve segregeren. De ongevaccineerde raakt wel besmet van een gevaccineerde die uit ging naar een QR gelegenheid.

Mondkapjes werken niet.

Kan wel door gaan maar gaat nergens over.

Maatregel die wel zin heeft is die 1.5 meter en het advies wat voorzichtig te zijn. Als er meer nodig is ga je snel hard in je vingers snijden.

Kroegen en restaurants geleidelijk openen dan heb je meer controle over de besmettingen.

Maar met 200 op de IC op 18 miljoen.. Ach kom... Dat moet nooit een probleem zijn.
pi_201955879
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt en het gaat om het aantal.... 20% gevaccineerd die in het ziekenhuis liggen vind ik eigenlijk nog best schokkend veel.
Wordt nog veel meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')