abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201984926
quote:
13s.gif Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die agent gaat ontslagen worden. En terecht; wat een idioot.
Was het niet voor die kanker kanker kanker mongolen die de stad niet met rust wouden laten , dan zou ome agent nooit zo uit zijn slof schieten

Maar de politie heeft beloofd onderzoek te doen , ben benieuwd wat daar uitkomt

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201985015
Al gelekt: QR-code wordt vrijdag verplicht bij zwembaden, pretparken, speeltuinen, sportscholen en andere doorstroomlocaties. Mondkapjesplicht bij publieke binnenruimte en bij contactberoepen zoals gemeentehuizen, winkels, kappers e.d.

Verder komt er op korte termijn een verplichte QR-code op het hoger onderwijs en het mbo. En tenslotte wordt er gekeken naar het invoeren van 2G op de iets langere termijn als de cijfers slecht blijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201985036
twitter

2G incoming!
Plaats hier uw advertentie
  maandag 1 november 2021 @ 15:27:12 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201985127
twitter

Dat deze man met dit postuur dit nog durft te propaganderen. Hij komt een heel stuk sneller dan ik op de ic en aan zijn omvang te zien neemt hij zelfs 2 ic-plekken in beslag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201985180
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Dat deze man met dit postuur dit nog durft te propaganderen. Hij komt een heel stuk sneller dan ik op de ic en aan zijn omvang te zien neemt hij zelfs 2 ic-plekken in beslag.
Is al uitgelekt dat de regering hiermee bezig is maar dat dat niet snel verwacht moet worden. Zo'n wetswijziging zou weken duren voordat het een feit is.
PSVCL hoeft dus voorlopig geen zwart werk te doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 1 november 2021 @ 15:38:35 #256
189978 controlaltdelete
pi_201985299
Ja joh, we weten allemaal dat het niks van doen heeft met een virus of de zogenaamde besmettingen maar om de QR ingeburgerd te krijgen, we over een half jaar in een 2g-maatschappij leven waarin alleen de zogenaamde goedgekeurde burgers met tig spuitjes in hun lijf beloond worden door Vadertje Staat. De rest moet het maar uitzoeken, wie weet mogen ze straks je uit huis zetten want corona. Scheelt weer wat woningen bovendien handig voor al die statushouders.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201985347
Je krijgt bijna het idee dat we al 2 jaar aan t lijntje gehouden worden. dat zouden ze toch nooit doen..?
pi_201985356
En als de statushouders zich niet laten vaccineren? -O-
  maandag 1 november 2021 @ 15:49:03 #259
189978 controlaltdelete
pi_201985508
Geen idee of die er zijn. Ik denk dat zat van die gasten een spuit erin laten jassen met het vooruitzicht op al die gratis voorzieningen.

quote:
Vaccineren bewoners: op locatie
In overleg met het RIVM, GezondheidsZorg Asielzoekers (GZA) en GGD GHOR Nederland is in het voorjaar van 2021 gestart met het vaccineren van bewoners in verschillende leeftijdscategorieën. Ook nieuwe asielzoekers krijgen bij aankomst in Nederland naast een medische check een coronavaccin aangeboden. Dit gebeurt op de locaties in Ter Apel en Budel en in samenwerking met GZA en GGD.

Wet quarantaineplicht
Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen heeft het kabinet de tijdelijke wet quarantaineplicht ingesteld. Mensen die uit zeer hoogrisicogebieden komen, moeten eerst 10 dagen in preventieve quarantaine (of 6 dagen met een negatieve PCR-test). Dit geldt ook voor asielzoekers die zich in Nederland melden.

Bij aankomst: klachtencontrole, voorlichting en sneltest
Een asielzoeker die Nederland binnenkomt, gaat eerst naar het aanmeldcentrum van de IND. Daar staat een paviljoen waar Gezondheidszorg Asielzoekers (GZA) vragen aan de asielzoeker stelt over eventuele coronaklachten en kijkt of de asielzoeker zichtbaar klachten heeft. Ook verstrekt GZA informatie over de maatregelen om besmetting met het coronavirus te voorkomen. Sinds 16 februari neemt de GGD op dat moment ook een sneltest af. Als iemand positief wordt getest op het coronavirus, gaat hij op een uitwijklocatie in isolatie totdat de klachten over zijn.

Coronavirus: maatregelen in de azc's
pi_201985779
twitter
pi_201985985
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het is veel te simpel gedacht.
Nee, en ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201986002
quote:
Vind dat die het bij de feiten houdt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201986179
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, da's inderdaad niet nieuw.
Hoe oud was de Alax voetballer ook alweer?
Ken ook wel mensen uit mijn omgeving die jong zijn gestorven door een hartstilstand.
Maar in deze tijd mag je niet zeggen dat iemand aan Covid is overleden, het is met Covid. Tegelijkertijd wordt elk
overlijden gelinkt aan het vaccin...
.. Nah,
pi_201986348
Wat werken die vaccins toch fantastisch he jongens, de resultaten zijn veelbelovend. Ik heb zelfs gehoord dat als meer dan 70% zich laat vaccineren we weer terug naar normaal kunnen, hoe mooi zou dat zijn *O*

Ohhhw wacht :') meer dan 80% is inmiddels gevaccineerd. En morgen persconferentie:

Coronapas en mondkapjes straks op meer plekken verplicht, thuiswerkadvies aangescherpt

_O- _O-

Een groundhog day van vorig jaar, alleen is alles een paar weken opgeschoven. _O_
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 1 november 2021 @ 16:37:17 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201986360
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 16:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat werken die vaccins toch fantastisch he jongens, de resultaten zijn veelbelovend. Ik heb zelfs gehoord dat als meer dan 70% zich laat vaccineren we weer terug naar normaal kunnen, hoe mooi zou dat zijn *O*

Ohhhw wacht :') meer dan 80% is inmiddels gevaccineerd. En morgen persconferentie:

Coronapas en mondkapjes straks op meer plekken verplicht, thuiswerkadvies aangescherpt

_O- _O-

Een groundhog day van vorig jaar, alleen is alles een paar weken opgeschoven. _O_
Zou morgen met een stuk meer plezier naar die persconferentie kijken met een kratje bier B:)B .
Huilen dan.
  maandag 1 november 2021 @ 16:37:42 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201986366
Nee grapje die persconferentie kan me gestolen worden ik wil gewoon mijn bier
Huilen dan.
pi_201986445
quote:
8s.gif Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zou morgen met een stuk meer plezier naar die persconferentie kijken met een kratje bier B:)B .
Haal er dan 1 arme sloeber.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 1 november 2021 @ 16:49:26 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201986504
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 16:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Haal er dan 1 arme sloeber.
Eerlijk gewonnen bier smaakt veel lekkerder.
Huilen dan.
pi_201986543
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, da's inderdaad niet nieuw.
Hoe oud was de Alax voetballer ook alweer?
Ken ook wel mensen uit mijn omgeving die jong zijn gestorven door een hartstilstand.
Maar in deze tijd mag je niet zeggen dat iemand aan Covid is overleden, het is met Covid. Tegelijkertijd wordt elk overlijden gelinkt aan het vaccin...

En de laatste 20+ maanden elk overlijden aan corona/covid (vaak totaal onterecht) gelinkt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201986647
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:53 schreef Tingo het volgende:

[..]
En de laatste 20+ maanden elk overlijden aan corona/covid (vaak totaal onterecht) gelinkt.
En dat waren voornamelijk 70 plussers die al op sterven lagen dus 3+ onderliggende aandoeningen. vroeger noemde we dat gewoon dood door ouderdom.
pi_201986726
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen idee of die er zijn. Ik denk dat zat van die gasten een spuit erin laten jassen met het vooruitzicht op al die gratis voorzieningen.
[..]

Coronavirus: maatregelen in de azc's

En al die 'vieze ongevaccineerde' buitenlanders die decennialang hier netjes gewerkt en belasting betaald hebben kunnen gewoon oprotten. Zo ver zijn we niet hoop ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201986835
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
En dat waren voornamelijk 70 plussers die al op sterven lagen dus 3+ onderliggende aandoeningen. vroeger noemde we dat gewoon dood door ouderdom.
Precies - lying by omission, zeer selectief reporting, half-truths enz. vanaf het begin van de hele corona saga is.
pi_201987652
twitter

_O- je verwacht het niet
pi_201987674

gelukkig geeft de 3e spuit jarenlange immuniteit (misschien) :W
pi_201987758
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig geeft de 3e spuit jarenlange immuniteit (misschien) :W
LOL!
Experts say, according to their computer models, misschien....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')