quote:
Uiterlijk is ook de grootste waarde (online). De rest is min of meer bijzaak. Op de lange termijn worden pas andere zaken belangrijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:44 schreef Avianflu het volgende:
Vind het sowieso vervelend dat op datingapps bijna altijd in het eerste bericht over iets qua uiterlijk wordt gesproken.
Alsof dat mijn enige waarde is als mens. Tegenwoordig heb ik een relatief uitgebreid profiel met aanknopingspunten.
Ja is ook zo, alleen om dat dan als opener te gebruiken….quote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook de grootste waarde (online). De rest is min of meer bijzaak. Op de lange termijn worden pas andere zaken belangrijk.
Inderdaad. Je hoeft toch niet met je vormen op je profieltekst. Zonder aardappelziak maar met je hoofd alleen lijkt me voldoende.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:24 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Komt door mijn vormen. Ik krijg deze opmerkingen van alle types wel te horen. Misschien eens een aardappelzak aan doen en dan kijken of mijn hoofd scoort.
Hey, Thijs. Wat zie je er leuk uit. Zo aan je broek te zien zit daar aardig wat bolling in.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ligt ook wel de nuance idd. Beetje plagen moet kunnen.
Nee. Ik vind van niet. Snap dat gezeik er om ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hoeft toch niet met je vormen op je profieltekst. Zonder aardappelziak maar met je hoofd alleen lijkt me voldoende.
Is jouw figuur zo bijzonder dan?
Neuken? Ik vraag het voor een vriend. Knappe vent, zaakjes voor elkaar, wil een duurzame relatie maar seks is daar nou eenmaal een belangrijk onderdeel van.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]vraag het voor een vriendin…… of niet
Fatshamenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hey, Thijs. Wat zie je er leuk uit. Zo aan je broek te zien zit daar aardig wat bolling in.
Hey Rup, jij ziet er ook leuk uit. Je kijkt nu naar mijn broekzak waar mijn sleutels in zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hey, Thijs. Wat zie je er leuk uit. Zo aan je broek te zien zit daar aardig wat bolling in.
Hoe kunnen wij nou oordelen met alleen je woord?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee. Ik vind van niet. Snap dat gezeik er om ook niet?
Ze hoopt waarschijnlijk op een BMW of Mercedes sleutelquote:Op donderdag 11 november 2021 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hey Rup, jij ziet er ook leuk uit. Je kijkt nu naar mijn broekzak waar mijn sleutels in zitten.
Eens. Ik krijg daar ook opmerkingen over en dan denk ik: als ik zie wat ik allemaal gedaan en bereikt heb, moet ik me dan druk maken over zoiets triviaals?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:44 schreef Avianflu het volgende:
Vind het sowieso vervelend dat op datingapps bijna altijd in het eerste bericht over iets qua uiterlijk wordt gesproken.
Alsof dat mijn enige waarde is als mens. Tegenwoordig heb ik een relatief uitgebreid profiel met aanknopingspunten.
Als het alleen daarom te doen is. Ik heb een Fiesta en daar doet ze het maar meequote:Op donderdag 11 november 2021 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hoopt waarschijnlijk op een BMW of Mercedes sleutel
Maar dat is ook best wel een specifieke openerquote:Op donderdag 11 november 2021 19:08 schreef Discombobulate het volgende:
De beste opener die ik gehad heb, ik ben echt muziekfan, was: noem de drie beste albums aller tijden. Zo kwam er gelijk een heel goed gesprek op gang.
Veel beter dan "Wat heb je een leuke bril! Of hond! Of whatever."
Ik heb een Corolla en totdat ik een echte relatie heb koop ik niks anders.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het alleen daarom te doen is. Ik heb een Fiesta en daar doet ze het maar mee
Tegenwoordig zit bijna iedereen in de IT. Zou er ook niet warm van worden als vrouw, liever wat spannenders graag.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
Bij mij haakten ze altijd af als ik over mijn werk in de ict begon. Ik blijf het sneu vinden.
Dan zoeken ze dat maar op Tinderquote:Op donderdag 11 november 2021 19:36 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit bijna iedereen in de IT. Zou er ook niet warm van worden als vrouw, liever wat spannenders graag.
Ik dacht juist wel, want vrouwen willen toch een man die bevelen opvolgt?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef LXIV het volgende:
Ik zit in het leger, maar ook vrouwen gehad die dat juist niet willen.
Moet je wel thuis zijn en niet op missie steedsquote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht juist wel, want vrouwen willen toch een man die bevelen opvolgt?
Sommigen wel 😂quote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht juist wel, want vrouwen willen toch een man die bevelen opvolgt?
In een volgende leven toch maar brandweerman wordenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
Bij mij haakten ze altijd af als ik over mijn werk in de ict begon. Ik blijf het sneu vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |