quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja best wel. Ze zijn ook groot. En ontzettend lief. Eentje kan ik altijd gewoon aanhalen.
Zat ie niet in Flodder?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was die man op de waterfiets bij Amsterdamned
PLANTENFILTERquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn een nieuwe aan het bouwen
wachten nu nog op het raam
6,20 bij 4 met plantenfilter![]()
![]()
Wat doet u nou?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was de buurman
Ik ben in de war.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was de buurman
preciesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
PLANTENFILTER![]()
![]()
Heb ik ook! In mijn moeraszone. Dat werkt perfect!!!! Zo moet het. Laat natuur haar werk doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben in de war.
Er reed een auto bij zo'n stelletje die op het terras zaten thuis het zwembad in. Was dat niet die Simon?
Hmmm dat is niet degene die ik nu in gedachten heb. Geloof ik.quote:
Jawel, ook !quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm dat is niet degene die ik nu in gedachten heb. Geloof ik.
Ik heb een plantenfilter en een beadfilter. Met die plantenfilter nooit meer last van groene alg gehad ook. Vissen blij. Ikke blij!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
wel een goed kamerfilter erbij hoor
hebben nu 3 koi's in een kleine vijver en wat andere vissen
maar hier mogen er natuurlijk meer in
dan tochquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een plantenfilter en een beadfilter. Met die plantenfilter nooit meer last van groene alg gehad ook. Vissen blij. Ikke blij!
Exact!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een plantenfilter en een beadfilter. Met die plantenfilter nooit meer last van groene alg gehad ook. Vissen blij. Ikke blij!
hmmm that sucksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoop gedoe. Het was niet goed in elk geval en ik heb er koi vissen inzitten, die waren er niet zo blij mee.
Deze zomer is geweldig geweest voor mijn mos trouwens. Hele karpetten smaragdgroen. Nu de energie eruit halenquote:
boksquote:
Ja was flink balen. Nooit probleem mee gehad en ineens. grrrr.quote:
verwarrend wel dit, Greys is een andere usertquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Prisha mept Greys in een badje van vla
de wonderlijke gedachtensprongetjes van GOAquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |