quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het antwoord is te verwachten waar ik dan repliceer, wat wil je weten of wil je inhoudelijk ter discussie stellen.
Het staat ergens in https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/ en als daar niet staat, zijn er nog wel meer databanken.
NB: roepen om een bron in reactie, zonder daar zelf iets voor(af) te doen of zelfs inhoudelijk te overwegen; geeft weinig verdieping.
Dat is hetzelde als verwijzen naar Google. Geen bron.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het antwoord is te verwachten waar ik dan repliceer, wat wil je weten of wil je inhoudelijk ter discussie stellen.
Het staat ergens in https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/ en als daar niet staat, zijn er nog wel meer databanken.
NB: roepen om een bron in reactie, zonder daar zelf iets voor(af) te doen of zelfs inhoudelijk te overwegen; geeft weinig verdieping.
Oh zeker, ik stoor me gewoon aan het "De helft van de patiënten op de IC in Sneek komt uit Staphorst" zonder verdere duiding. Dit is gewoon een poging om van de biblebelt te zeggen: Zie je wel, die zijn kut.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja... 3 patiënten is weinig, maar 6 beschikbare bedden is dat ook. Er is gewoon niet zoveel IC-capaciteit, dus ook een laag aantal opnames is problematisch. Dat is waar we de hele tijd tegenaan lopen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:14 schreef Mammietje het volgende:
Yes!![]()
Was ff bang dat ik zelf moest bakken.
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 7.942 nieuw gemelde positieve testen
- 139 nieuwe ziekenhuisopnames
- 13 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Mmm... net geen 8kquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Kroegen langer open?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Koekoekquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 13 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Hoe meer taart, hoe beter!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snij maar een stukje eraf.
Een daling van de groei misschien, maar geen echte daling natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Kleine daling, maar tegelijkertijd flink buiten de trend
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:15 schreef Vallon het volgende:
Het ernstige ongeluk dat zou leiden tot een ramp werd/wordt voorkomen omdat de betrokken automobilist, thuisbleef of bv van de weg was gehaald; en meer van dat soort gedreutel. "Ik heb vanochtend, de wereld gered door uit te slapen, ik voel mij de redder des vaderlands".
Kryptonite... precies wat ik nodig had!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, dit regenachtige weer is niet mijn ding. Moeilijk weinig energie vandaag...
Daarom een energy taart. Hopelijk houdt het de moed er een beetje in
[ afbeelding ]
Betrouwbaarheid laat wat te wensen over.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:21 schreef Questular het volgende:
God beschermd maar matig zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |