Dat was voor mij ook verreweg de belangrijkste reden, verspreiding voorkomen. Als ik had geweten hoe dat zou uitpakken had ik het mogelijk niet gedaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Klopt, ik wilde het zelf wel proberen voor het geval het ook verspreiding beperken zou . Daarnaast ben ik zo jong niet meerdus is de extra bescherming ook welkom.
Ik hoop godsamme van niet johquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Horeca weer dicht ja? Dat zou wel beter zijn ja, die mondlapjes gaan natuurlijk het verschil niet maken.
Kijk dat is tenminste eerlijk wat je zegt. En die keuze moet de bevolking worden voorgelegd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:49 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Je aanpassen, de manier waarop we nu leven gaat niet samen met dit virus, het virus heeft al gewonnen dus
moeten we samen met het virus leven en niet ertegen vechten, het vaccin werkt verder goed maar is
geen wondermiddel, hier is al voor gewaarschuwd dat het niet even een prikje halen is dan dan weer terug naar normaal, normaal zal het namelijk niet meer worden.
De laatste weken wat het een klein beetje proeven dat het weer bijna normaal was maar hiervoor gaan we nu de prijs betalen.
Met problemen in het autistisch spectrum is het moeilijk humor op waarde schatten iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stout geweest zag ik
Ik blijf lekker thuis uitbrakken en dozen inpakken (en zooi op marktplaats gooien). Enerverend weekend ... sigh.
Liggen de zakdoekjes al klaar ja?quote:
Zeker. Maar sindsdien is er ook een besmettelijkere variant ontstaan. Hoe hoger het natuurlijke reproductiegetal van het virus, hoe hoger de vaccinatiegraad moet zijn om effectief te zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat is toch een percentage dat ruimschoots de eerdere gewenste percentages van een jaar geleden.
Ik neem aan dat mutaties (delta varianten etc) ook geprognosticeerd zijn. Afijn. Straks hebben wij een variant die een onrealistisch hoge vaccinatiegraad vereisen. Gaan we dan niet meer terug naar normaal?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. Maar sindsdien is er ook een besmettelijkere variant ontstaan. Hoe hoger het natuurlijke reproductiegetal van het virus, hoe hoger de vaccinatiegraad moet zijn om effectief te zijn.
Dat kun je een beetje uit de cijfers van het RIVM halen: https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogrammaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe die 18% niet-gevaccineerden verdeeld zijn qua leeftijd?
Ach want buiten de horeca is er geen leven ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoop godsamme van niet joh
Horeca = leven
Ik las vanmiddag een furieuze tweet van iemand die met name gevaccineerde mensen verweet 'er maar op los te leven'![]()
Niet in dat eerst genoemde getal, nee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mutaties (delta varianten etc) ook geprognosticeerd zijn.
Neuh, maar het is wel leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:55 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Ach want buiten de horeca is er geen leven ?
Thanks, vooral de groep <45 dus dat achterblijft en dat zijn wel de meest "actieve"groepen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kun je een beetje uit de cijfers van het RIVM halen: https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma
Yorick heeft er ook een kek grafiekje van gemaakt: https://public.flourish.s(...)isualisation/6183334
Een biertje is idd echt onbetaalbaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen is het inderdaad leuk.
Mja, is toch geen ramp?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Thanks, vooral de groep <45 dus dat achterblijft en dat zijn wel de meest "actieve"groepen.
Dat was een uitzonderingquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Noek het volgende:
Belastingdienst en het verwerken van de persoonsgegevens..
Nu op de NOS. Waarom je nooit kritiekloos naar een overheid moet zijn. Wat een zooi.
Zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja, is toch geen ramp?
Laten de doelgroepers zich alsjeblieft wat meer vaccineren en/of beschermen. Dat zet meer zoden aan de dijk
Ik heb er geen actieve herinnering aan het beste met jullie voor te hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering
Hugo heeft het beste met ons voor, Ferd en Mark ook
Onze hoeders
Nee ok, dacht dat je dat bedoelde met 'actieve groepen' maar zie nu dat dat aanname wasquote:
"Het virus, beste mensen, het virus"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan het beste met jullie voor te hebben.
Groetjes,
Mark
Iedereen laten vaccineren + een 3e prik, dan kun je verder kijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is dat er nog steeds een groep is wat niet gevaccineerd is. Als dat niet het geval was geweest had de zorg het wel aangekund.
Verder wel eens dat wij er vooral uit gaan komen als wij het meer gaan accepteren en daarom ook een keer vooruit gaan denken in plaats van steeds reactief handelen.
Jawel. Net zo goed als dat er binnen de horeca ook leven is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:55 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Ach want buiten de horeca is er geen leven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |