Inderdaad. Die oudste zus die tijdens het zien van het filmpje nogal afstandelijk reageerde en bij het elkaar ontmoeten opeens zo emotioneel werd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi, dat moment dat ze elkaar ontmoeten![]()
ja jammer, ging speciaal kijken voor het verhaal in Roemenie.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:06 schreef golfer het volgende:
Verkeerde info in de TV-gids dus.
Het gaat over Zuid-Korea en de USA.
Die is dus volgende week.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:10 schreef fespo het volgende:
ja jammer, ging speciaal kijken voor het verhaal in Roemenie.
ik het een mooi land vindquote:Op woensdag 3 april 2024 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is dus volgende week.
Waarom is die voor jou belangrijk?
Hij zit in een zeer besloten en conservatieve gemeenschap en had zijn vrouw en 4 andere kinderen nooit iets verteld over zijn dochter in Nederland.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:47 schreef Arcee het volgende:
Ik vond die Joodse vader uit Amerika wel moeilijk doen over z'n Nederlandse dochter, zeg.
Ik vond het al heel wat dat hij haar wilde ontmoeten en zelfs een dikke knuffel gaf.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:47 schreef Arcee het volgende:
Ik vond die Joodse vader uit Amerika wel moeilijk doen over z'n Nederlandse dochter, zeg.
Klopt, maar ook los daarvan deed-ie wel ingewikkeld over dat zij religieus gezien niet zijn dochter was.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zit in een zeer besloten en conservatieve gemeenschap en had zijn vrouw en 4 andere kinderen nooit iets verteld over zijn dochter in Nederland.
Vond ik ook en juist daarom deed-ie er moeilijk over vond ik, want blijkbaar viel het toch allemaal wel een beetje mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat hij haar wilde ontmoeten en zelfs een dikke knuffel gaf.
Voor orthodox Joodse mensen kan je alleen Joods zijn als de moeder Joods is. Religieus gezien is zij dus niet Joods, maar het is onzin om dan te zeggen dat het niet jouw kind is.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:35 schreef Arcee het volgende:
Klopt, maar ook los daarvan deed-ie wel ingewikkeld over dat zij religieus gezien niet zijn dochter was.
Precies.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor orthodox Joodse mensen kan je alleen Joods zijn als de moeder Joods is. Religieus gezien is zij dus niet Joods, maar het is onzin om dan te zeggen dat het niet jouw kind is.
Waren wel echt slechte omstandigheden daar, een deel van Europa dat je bijna niet weet dat het bestaat.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:02 schreef golfer het volgende:
Terug naar de jaren 50 in Roemenië bij die zoektocht.
Sinds ze bij de EU horen is er niet veel verbeterd voor de Roma daar.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Waren wel echt slechte omstandigheden daar, een deel van Europa dat je bijna niet weet dat het bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |