Had erg met haar te doen maar wat fantastisch dat ze nu in ieder geval haar zus heeft gevonden. 2 Druppels water trouwens, wat lijken die 2 op elkaar zeg en beiden zo klein! Hopelijk zullen ze nog veel aan elkaar hebben en een beetje geluk vinden. Ik wens ze nog een hele fijne tijd samen toe.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:09 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk triest verhaal van die Marina over haar jeugd.
Ze leken inderdaad heel erg op elkaar!quote:Op donderdag 28 september 2023 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had erg met haar te doen maar wat fantastisch dat ze nu in ieder geval haar zus heeft gevonden. 2 Druppels water trouwens, wat lijken die 2 op elkaar zeg en beiden zo klein! Hopelijk zullen ze nog veel aan elkaar hebben en een beetje geluk vinden. Ik wens ze nog een hele fijne tijd samen toe.![]()
![]()
Daar komt het wel op neer inderdaad. En dat je in die tijd geen toestemming van de andere ouder hoefde te hebben om het kind mee te nemen naar een ander land is volgens mij niet waar. Het was toen ook al strafbaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:50 schreef golfer het volgende:
Papa van Ernesto was dus niet eerlijk geweest tegen hem en heeft Ernesto dus eigenlijk ontvoert.
Ze hadden ook niet dezelfde moeder.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef svann het volgende:
Alleen bij dezelfde vader is het een (half)zus, dezelfde moeder telt niet?
(Bij Yines familie in de Dominicaanse republiek.)
Ik begreep dat ze alledrie door de moeder bij tante waren ondergebracht.quote:
Ik begrijp wel dat ze daar even tijd voor nodig heeft om te verwerken voordat ze eventueel haar familie wil ontmoeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:49 schreef svann het volgende:
Je zal maar horen het resultaat te zijn van verkrachting.
Ja jezus, en dat na al een moeilijke jeugd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:49 schreef svann het volgende:
Heerlijk mens en zo lekker positief in het leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:50 schreef golfer het volgende:
Wat een bijdehandte dame is die 93-jarige Adriana.
Verschrikkelijk gewoon.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:49 schreef svann het volgende:
Wie weet is ze zelf wel nagelstylist...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gewoon.![]()
Wat mij trouwens erg opviel was die ene zus die vertelt amper eten te hebben voor de familie. Zij had n.l. van die super de luxe gemanicuurde nagels en dat vond ik helemaal niet passen bij hun arme situatie. Iemand hier ook opgevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |