quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Waarom dan?quote:
Nee.quote:
Naja. Is het geen aardappelsgroentenvlees, zeur je nogquote:
Ik zeur heulemaal niet, ik constateer alleenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Naja. Is het geen aardappelsgroentenvlees, zeur je nog
Dit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Mannen met baard zonder snor moeten ze naar de Amish gemeenschap verbannen.
Behalve Chriet Titulaer danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Mannen met baard zonder snor moeten ze naar de Amish gemeenschap verbannen.
Drillende dikke pens in bed. Ik bedank.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gehaktballetje uit de jus doet wonderen.
Het bos inquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:59 schreef itchycoo het volgende:
Haha die sleurt haar direct de stad in
Ik hoor meteen kerstliederenquote:
Dit dekt de lading wel jaquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:00 schreef DKUp het volgende:
Hij viel op hetero mannen, Daniël de Ridder….
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Die heaumeau’s krijgen weer veel te veel zendtijd
Z’n hele manier van pratenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik trek het accent van die coltrui niet. Komt daarna nog die Braziliaan binnen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:54 schreef Caland het volgende:
Ze gaat het de hele date over haar dode man hebben.
Alle twee.quote:
Ik zat net op de Braziliaan te letten en het is idd heel oké maar die stemmenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik vind die ene guy juist vaag goed articuleren
Dat doen alleen rokersquote:
Lolquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:09 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hij gaat zijn hoofd in haar gele schaamlippen begraven.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik rook niet, 4 bakjes koffie per dag, en 4 koppen thee (earl grey, mannen thee dus).
Windowlickerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:09 schreef Rickocum het volgende:
Zij lijkt me wel eentje die van Aphex Twin houdt.
Die onderwerpen juistquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat net op de Braziliaan te letten en het is idd heel oké maar die stemmen
Maar het zijn geen aandachtsgeile flikkers.quote:
Die gaat zich als een valse nicht gedragen als je hem daarmee confronteert.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Hij heeft een vervelende zweem van geveinsde wijsheid over zich heen
lolquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:14 schreef Rickocum het volgende:
Hahaha WAT EEN VRAAG
"En jij nog trauma's?! Kindermisbruik?"
Wow.
Tot maandag gappiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:18 schreef Rickocum het volgende:
Hey lieve popjes, tot volgende week maar weer. Gaan we dan weer lekker mensen afzeiken. Ik ben trots op jullie!
*gaat weer met zijn joggingbroek een pilsje klappen*
Komt uit een dorp, familie uit Scheveningen….quote:Op maandag 1 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Kan toch ook niet dat je in zo een kleur loopt terwijl je een fatsoenlijke volwassen jongen bent
Met een stinkwazem en praten met consumptie.quote:Op maandag 1 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
En dan dit soort figuren die onder invloed komen praten. Alsjeblieft zeg.
Gayquote:
Tjeempig, mind your hormones hoor!quote:Op maandag 1 november 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Als een debiel op de bar hangen, je kop niet eens optillen als ze tegen je praat.
Simpele mensen.
Oh ik vind het echt een sukkeltje uit het Oosten.quote:Op maandag 1 november 2021 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Komt uit een dorp, familie uit Scheveningen….
Hockey? Ik zag een dito simpel meisje.quote:
Huh? Leg uit?quote:Op maandag 1 november 2021 19:33 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Tjeempig, mind your hormones hoor!
Ik?quote:
Ja ja ja, je vriendin zit nog in Turkije zekerquote:
M lijkt me.quote:Op maandag 1 november 2021 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me nu af hoe ze geboren is, m of v?
Ja, komt (onder voorbehoud) binnen 2 weken terug…quote:Op maandag 1 november 2021 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ja ja, je vriendin zit nog in Turkije zeker
Ik oordeel nietquote:Op maandag 1 november 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja hè, mijn lat ligt hoog, ik weet het.
Ze had het over periode kleden zoals men verwacht hoe het zou horen, maar dat rokjes enzo haar toch heel ongelukkig maken. Dus ik gok als vrouw geboren.quote:Op maandag 1 november 2021 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me nu af hoe ze geboren is, m of v?
Niet, gewoon blindelings een Amerikaans voorbeeld kopieëren.quote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef XSbig het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die/hen grammaticaal werkt?
Nee man. Zulke figuren moet je geen ruimte geven.quote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch mooi hoe zij het aangaf en hoe er op gereageerd werd. Als dat voor hen werkt, lekker laten doen
Vragen ze vooraf vast wel of iemand er voor openstaat om dit als match te krijgenquote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch mooi hoe zij het aangaf en hoe er op gereageerd werd. Als dat voor hen werkt, lekker laten doen
Nee joh, een bakker.quote:Op maandag 1 november 2021 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een viswinkel heet een slager ja.
Gatverdammequote:
Daar gaat het van op slot….quote:Op maandag 1 november 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Met zo'n snor wil toch niemand je kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |