quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scheldwoorden weet ik niet maar ken wel een liedje dat helemaal over blowen gaat.
hardcore schatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scheldwoorden weet ik niet maar ken wel een liedje dat helemaal over blowen gaat.
vanaf heden is SBE kwakjequote:
quote:
Ken maar 1 liedje dat over bitches gaat en dat is die van DMX en die zegt dat niet. Meer van "what did the bitches want from me nigga"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch nummers herkennen.
Ik zoek al jaren een liedje wat begon met het zinnetje:
"This next song is for the bitches, if you are not a bitch, please turn this off"
Moet ongeveer 30 jaar oud zijn nu denk ik.
Iemand?
quote:
You big ass mfucking son of a bitch wooh.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit
weet je een echt oldskool hardcore nummer
waarbij de eerste zin volledig bestond uit scheldwoorden en drugs dacht ik
Alfred J?quote:
veeeeeel ouderquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
You big ass mfucking son of a bitch wooh.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
echt scheldwoorden achter elkaar
nopequote:
Ff gezocht maar geen succes...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"This next song is for the bitches, if you are not a bitch, please turn this off"
Iemand?
stijl??quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand?
Dat moet uit sesamstraat komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |