Ik vond dit ook wel een vraag die je heel makkelijk niet kan liggen.quote:Op maandag 5 september 2022 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is jammer voor haar. Lastige laatste vraag ook.
Of je scoort gewoon a tempo 9/9quote:Op maandag 5 september 2022 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Jammer. En eigenlijk wist ze wel genoeg maar te gehaast geantwoord. En eerder te veel jokers ingezet.
Vind het eigenlijk niet kunnen om een finaleronde (of een andere ronde) te eindigen met een muziekvraag. Dat kost gewoon teveel tijd. Daarnaast is het lastiger het overzicht te bewaren.
Heerlijk om dit soort dagjesmensen te zien afgaan als het even wat lastiger wordt dan benoemen welke sport Femke Bol en Fabio Jakobsen beoefenen.quote:
Eens, al is Tennis echt mijn hiaat en dit had ik dus ook totaal niet geweten, op de baarden wel 9/9quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heerlijk om dit soort dagjesmensen te zien afgaan als het even wat lastiger wordt dan benoemen welke sport Femke Bol en Fabio Jakobsen beoefenen.
Geluidsvraag dus hij zal alles goed moeten hebbenquote:Op maandag 12 september 2022 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu houdt ie niet veel tijd over voor de laatste vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |