Ik moest eventjes opzoeken wie Marciano ook alweer wasquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Valt me nu pas op, maar Marciano is de laatste weken ook opeens van de aardbodem verdwenen?
Wel bijzonder dat hij zonder reden afwezig is. Hopelijk geen nieuwe #FreeHapsquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest eventjes opzoeken wie Marciano ook alweer was
Het is nog maar de tweede wedstrijd dat hij ontbreekt. Zal wel goed zitten.
Joden lopen altijd wegquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Valt me nu pas op, maar Marciano is de laatste weken ook opeens van de aardbodem verdwenen?
@KingRoland staat stijf van de zenuwen nu.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:49 schreef fetX het volgende:
Stadsderby!!!
Leeft echt totaal niet bij mij trouwens dat gevoel.
Maaskant maakt liever zijn eigen ruiten stuk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
Robert Maaskant wil graag van zijn ruiten af.
Is dat een bewuste keuze?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:54 schreef fetX het volgende:
Wat een genot altijd om naar Slot te luisteren zeg.
Feyenoord moet van de KNjb weer afhaken in novemberquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:17 schreef Caland het volgende:
Twee keer op rij uit op kunstgras
Dit lijkt me een complot @:psvcl
Suffig ja, maar Sparta staat ook vervelend opgesteld voor ons. Geven ons weinig ruimte op het middenveld en spelen de lange bal op die snelle negert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |