Volgende loopjongetje van de VVF en Van Bodegom die als doel heeft om geld op te halen om de VVF uit te kopen.quote:
Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:05 schreef onlogisch het volgende:
‘Ik hoop dat iedereen die straks in Berlijn neerstrijkt die ellende uit de weg gaat.’
Het heeft iets aandoenlijks, die naviteit van Willem.
Ik quote 'm vast voor het nageslacht.quote:Op maandag 1 november 2021 08:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.
quote:Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.
~ GurneyIsBestOke , 2021
Er zijn na Rome genoeg reisjes geweest waar er vrijwel niks gebeurde, maar ik hou toch ook wel een beetje m'n hart vast. Vooral omdat iedere mongool met een paar tientjes er 'even' heen kan rijden natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 08:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.
Een beetje spannend is het wel, maar er wordt wel heel scherp naar gekeken en in Duitsland hebben ze het meestal wel onder controle. Ik vind het allemaal een stuk riskanter als we naar Frankrijk of Itali moeten.quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn na Rome genoeg reisjes geweest waar er vrijwel niks gebeurde, maar ik hou toch ook wel een beetje m'n hart vast. Vooral omdat iedere mongool met een paar tientjes er 'even' heen kan rijden natuurlijk.
Niet geklikt.quote:Op maandag 1 november 2021 01:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Argentijntje is ook weer bezig geweest hoor.
Ja, het schuimbekkende gedeelte gaat moeiteloos over van Mark Koevermans naar Toon van Bodegom las ik al her en der.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Volgende loopjongetje van de VVF en Van Bodegom die als doel heeft om geld op te halen om de VVF uit te kopen.
Kunnen die schuimbekkende supportersgroepjes niet beter weer ruzie met elkaar gaan krijgen?quote:Op maandag 1 november 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het schuimbekkende gedeelte gaat moeiteloos over van Mark Koevermans naar Toon van Bodegom las ik al her en der.
#IEDEREENWEG
Ik kan die column niet lezen, maar beweert Willem dat het afhaken van de investeerder vanwege bedreigingen aan Koevermans als drogreden gebruikt wordt?quote:Op maandag 1 november 2021 08:05 schreef onlogisch het volgende:
‘Ik hoop dat iedereen die straks in Berlijn neerstrijkt die ellende uit de weg gaat.’
Het heeft iets aandoenlijks, die naviteit van Willem.
Nou dat kan je inmiddels ook geen suggestie meer noemen, wordt aan alle kanten bevestigd.quote:Op maandag 1 november 2021 10:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik kan die column niet lezen, maar beweert Willem dat het afhaken van de investeerder vanwege bedreigingen aan Koevermans als drogreden gebruikt wordt?
Dit is wel Duitsland h. Daar leeft op zijn minst gezegd toch een bepaald sentiment.quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn na Rome genoeg reisjes geweest waar er vrijwel niks gebeurde, maar ik hou toch ook wel een beetje m'n hart vast. Vooral omdat iedere mongool met een paar tientjes er 'even' heen kan rijden natuurlijk.
Dat zag ik een paar jaar geleden nog gebeuren op Overmaas. Een matpartij tussen FIIIR en SCF.quote:Op maandag 1 november 2021 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen die schuimbekkende supportersgroepjes niet beter weer ruzie met elkaar gaan krijgen?
Ik hoorde in dat AD podcastje dat ze een fanzone willen inrichten naast het stadion waar ze mensen zsm heen willen krijgen op de donderdag.quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel is wel dat Berlijn wat groter is dan Nancy.
Plus dat Duitsers wel fatsoenlijk nadenken over hoe je supportersstromen aanpakt. Dat is echt een heel verschil. Op grote schaal gaat dit echt niet zomaar mis.quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel is wel dat Berlijn wat groter is dan Nancy.
Ja we gaan weer voor een politicus?quote:
Ja, ze zijn daar natuurlijk altijd wel sterk geweest in logistieke vraagstukken.quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus dat Duitsers wel fatsoenlijk nadenken over hoe je supportersstromen aanpakt. Dat is echt een heel verschil. Op grote schaal gaat dit echt niet zomaar mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |